Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Nördig fråga, men: Oldschoolsnubbar(flickor;PiLLerILLer), Beges framfart har ingen missat, men låg han i lika ihärdigt back in the days? tågmässigt samt bombing överlag - eller är det så att han snappat upp att han måste verkligen visa framfötterna om han ska kunna kalla det en storskalig comeback eller är han bara helt jävla mental..
Om vi ser på Virus så var det sjukt najs att se han vad han presterade under 07-08 men åren kanske hann ikapp honom när han sedemera blev mer bekvämlig att enbart köra lagliga väggar med sina polare.
Samt, vem är mest sannolik att göra en lika stor comeback inom stockholms-scenen om man blickar framåt? Rush o co körde lite olagligt för ett år sen men blev likt Virus mer bekväma med Norrköpings väggar och sthlms ostressiga väggar.
ps.BRING BACK KELLER!ds.
Jag kan ju enbart tala för mig själv, och vi kör det mesta utanför lagens råmärken. Men samtidigt har ju medelsnittsåldern ökat iom alla comebacks, och det vore dubbelt så pinsamt att åka fast nu när man enligt alla konstens regler borde vara "vuxen".
När det gäller comeback bland writers kan jag faktiskt tänka mig en hel del.