2009-06-26, 21:26
Medlem
Argones avatar
Spaq, kör han fortfarande? Har hört div. skrönor om att han åkt in på anstalt/ ungdomsvård och liknande, svårt att veta vad som är sant och icke!

Och innan någon påpekar det, nej jag kan inte bara "gå ut och titta" då jag inte är bosatt i Stockholm och de senaste gångerna jag varit där har jag inte sett något av honom (I innerstan och på söder)
2009-06-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Spaq, kör han fortfarande? Har hört div. skrönor om att han åkt in på anstalt/ ungdomsvård och liknande, svårt att veta vad som är sant och icke!

Och innan någon påpekar det, nej jag kan inte bara "gå ut och titta" då jag inte är bosatt i Stockholm och de senaste gångerna jag varit där har jag inte sett något av honom (I innerstan och på söder)
Kolla i den här tråden:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=622520&page=33

Sidan jag länkade till och nästa... Källkritiken får du själv stå för

...Personligen har jag inte sett något nytt, nej.
2009-06-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugasi
Kolla i den här tråden:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=622520&page=33

Sidan jag länkade till och nästa... Källkritiken får du själv stå för

...Personligen har jag inte sett något nytt, nej.

- Undrar när han åkt in isåfall..har sett lite nytt Spaq i Sollentuna-trakterna men ofta tillsammans med SK tags så ahdu jag vet inte..
2009-06-26, 21:53
Medlem
.54321s avatar
Hur nya är spaq tagsen vid gamla stan? Alltså dom som ligger typ precis brevid stationen, alltså vid spåret.
2009-06-26, 22:56
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Hur nya är spaq tagsen vid gamla stan? Alltså dom som ligger typ precis brevid stationen, alltså vid spåret.

Finns en spaq tag i gamla stan, under en throw up som finns i en bild som jag laddade upp i Pickoftheday: http://i40.tinypic.com/14sle91.jpg

Dock vet jag inte hur gammal själva throwien är..
2009-06-26, 23:12
Medlem
.54321s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Finns en spaq tag i gamla stan, under en throw up som finns i en bild som jag laddade upp i Pickoftheday: http://i40.tinypic.com/14sle91.jpg

Dock vet jag inte hur gammal själva throwien är..

Menade inte där.. dom ligger typ precis vid stationen på en vägg.. väggen ligger längs spåret. Någon som vet vilka jag talar om och hur gammla dom är och vet någon om det saneras i tunnlarna mellan stationer. Alltså Hötorget-T central för att nämna en sträcka.
2009-06-26, 23:47
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Gratulerar.. Förresten, vet inte om det redan berättats, men hur gick det för katt-gänget?

Emeli* & Sebas*ian flydde till GBG, men är fortfarande lysta för djurplågeri, grov stöld och skadegörelse. De kan ju knappast gömma sig för evigt...
2009-06-26, 23:59
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Emeli* & Sebas*ian flydde till GBG, men är fortfarande lysta för djurplågeri, grov stöld och skadegörelse. De kan ju knappast gömma sig för evigt...

Speciellt inte om du outar deras adress här på fb..
2009-06-27, 03:02
Medlem
grekkoz1s avatar
Nördig fråga, men: Oldschoolsnubbar(flickor;PiLLerILLer), Beges framfart har ingen missat, men låg han i lika ihärdigt back in the days? tågmässigt samt bombing överlag - eller är det så att han snappat upp att han måste verkligen visa framfötterna om han ska kunna kalla det en storskalig comeback eller är han bara helt jävla mental..

Om vi ser på Virus så var det sjukt najs att se han vad han presterade under 07-08 men åren kanske hann ikapp honom när han sedemera blev mer bekvämlig att enbart köra lagliga väggar med sina polare.

Samt, vem är mest sannolik att göra en lika stor comeback inom stockholms-scenen om man blickar framåt? Rush o co körde lite olagligt för ett år sen men blev likt Virus mer bekväma med Norrköpings väggar och sthlms ostressiga väggar.

ps.BRING BACK KELLER!ds.
2009-06-27, 07:19
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Nördig fråga, men: Oldschoolsnubbar(flickor;PiLLerILLer), Beges framfart har ingen missat, men låg han i lika ihärdigt back in the days? tågmässigt samt bombing överlag - eller är det så att han snappat upp att han måste verkligen visa framfötterna om han ska kunna kalla det en storskalig comeback eller är han bara helt jävla mental..

Om vi ser på Virus så var det sjukt najs att se han vad han presterade under 07-08 men åren kanske hann ikapp honom när han sedemera blev mer bekvämlig att enbart köra lagliga väggar med sina polare.

Samt, vem är mest sannolik att göra en lika stor comeback inom stockholms-scenen om man blickar framåt? Rush o co körde lite olagligt för ett år sen men blev likt Virus mer bekväma med Norrköpings väggar och sthlms ostressiga väggar.

ps.BRING BACK KELLER!ds.

Jag kan ju enbart tala för mig själv, och vi kör det mesta utanför lagens råmärken. Men samtidigt har ju medelsnittsåldern ökat iom alla comebacks, och det vore dubbelt så pinsamt att åka fast nu när man enligt alla konstens regler borde vara "vuxen".

När det gäller comeback bland writers kan jag faktiskt tänka mig en hel del.
2009-06-27, 10:16
Medlem
Edler hade varit kul. Eller End. Det är bara att skaka igång era gamla servalac och auto-k burkar som jag vet att ni fortfarande har liggandes i någon garderob någonstans.
2009-06-27, 14:29
Medlem
greger__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Ria
Snok Snoe Siek Enzo Ince

Dsy
Cloe Ruek Alipo Smea Cros

Hes
Puts Biok Agos Elas

Tog mig friheten att rätta till lite.