2007-12-01, 19:26
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Möjligt, låg i en påse och fick det inte till min Montana Black-order men däremot till Montana Gold. Aja får skriva på papperstejpen "Original", vad är måtten på dem då?
jag tror det är den "Universala Outlinecapen" med högt och lågt tryck (1-4 cm)
Edit: aha du hade redan kommit fram till att det va en softcap
2007-12-01, 19:29
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
jag tror det är den "Universala Outlinecapen" med högt och lågt tryck (1-4 cm)
Edit: aha du hade redan kommit fram till att det va en softcap

Kanon kan jag lägga till det med. Aldrig sett den innan så det blir bökigt att sätta en benämning.
2007-12-01, 19:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Tågscenen är de inte alls aktiva på. De fick väl upp så pass mycket under åren "02-04", så det räcker.
Däremot så är Uzi och Oue aktiva när det gäller bombing. Ser nya tags och throwups där jag bor dagligen.
Man kan ju alltid hoppas att dom tycker att det var ett tag sen nu och det är dags igen. Leva på hoppet kan man alltid, även om läget väl har försämrats ännu mer sen dess.
2007-12-01, 19:36
Medlem
art_s avatar
Citat:
Kanon kan jag lägga till det med. Aldrig sett den innan så det blir bökigt att sätta en benämning.
hehe, men eftersom capsen bara följde till blackburkarna och det bara är black som har dem som orginalcaps så borde det va Outlinecapsen, men jag vet inte, maila HL
2007-12-01, 19:51
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=18600520

Grymma som fan. Sitter bra som en plasthandske men dom andas på ovansidan så allt svett försvinner.
Dock håller dom inte värmen som en mormorsstickad vante kan göra men kalla händer och vintermålande är en vanesak. Härda ut och vänj dig.

Tack, får la bli att köpa dom! Men dom håller sig lite varma antar jag? Så man inte fryser sönder händerna!

memorexonece

Japp, ska kolla det oxå! Tack för tipsen.
2007-12-01, 20:06
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr
Tack, får la bli att köpa dom! Men dom håller sig lite varma antar jag? Så man inte fryser sönder händerna!

memorexonece

Japp, ska kolla det oxå! Tack för tipsen.

Dom håller inte värme alls, körde med dom igår senast. MEN, dom låter din handsvett försvinna och alla som kört med gummihandskar under vintern vet att handsvett(vätska) gör att det blir kallare.
2007-12-01, 20:09
Medlem
Marcus_osds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t-bag
Du menar inte RESQ då?

han måste mena RESQ den står lite här och där må jag säga..
2007-12-01, 22:48
Medlem
det är s.k. "blue soft" .. vanlig softcap med andra ord

Citat:
Gjorde en "stororder" på Highlights och märker nu varje påse med vad det är för caps, nu har jag 2 påsar där capsen är ljusgråa med blå gummitätning eller vad man ska kalla det. Kollar i Montanahäftet som följer med vilka caps som är vilka men finns inte med där.. Vad är detta för några jag fått?
2007-12-02, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Tror det är en one.. Han går på min skola... Och har målat typ lika länge som mig men suger snopp.

Hur länge har du målat då, tycker endå att han kan håller. Stör mig bara på att hans bite på IRAK crew.
2007-12-02, 01:55
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t-bag
Du menar inte RESQ då?

Ursäkta mig ""
2007-12-02, 01:58
Medlem
illicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Tänkte höra om någon vet vilka som är aktiva i HPSRC och vart dem är som synligast?
SRC från uppsala eller det andra SRC nere i skånetrakterna?
2007-12-02, 09:53
Medlem
HPSRC har härjat en del i Götet på sistone...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in