2008-01-31, 16:11
Medlem
MyteNs avatar
I Transit Rapetape, 9:50 in i rullen så är det någon som sätter fast en stickers i form av en spruta. Vem är det som kör så?
2008-01-31, 19:42
Medlem
alå!
Tänkte fråga vilken can som har högst tryck i burken, Molotow cansen eller montana hardcore?

Peace!
-Childish
2008-01-31, 19:53
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Nu när Highlights lägger ner med att sälja Proline, finns det då någon som fortfarande säljer dem i sverige?

Tyckte det var skitskönt när HL sålde, bra burkar till ett okej pris.

Har för mig att childstore hade dem? jag kan ha missbedömt mig dock.
2008-01-31, 21:48
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av childish
alå!
Tänkte fråga vilken can som har högst tryck i burken, Molotow cansen eller montana hardcore?

Peace!
-Childish

Montana Hardcore har högre tryck än Belton men sen har väl Molotow också nån kromburk som sprutar rätt fint om jag inte missminner mig.
2008-01-31, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Montana Hardcore har högre tryck än Belton men sen har väl Molotow också nån kromburk som sprutar rätt fint om jag inte missminner mig.

Tack som fan!

Peace!
-Childish
2008-02-01, 09:12
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Någon som kan förklara eller länka guide till hur man fyller en brandsläckare med färg, samt vilken färg man ska ha och vad den ska blandas ut med, och hur man fyller upp trycket. Och även hur man sedan ska använda den på ett lämpligt sätt. Har aldrig behövt använda en brandsläckare så jag har inte så stor koll på hur de fungerar. Men är väldigt sugen på att gå lös och vandalisera lite med den gamle röda.
Första posten i nybörjar tråden så var lite snälla nu vaa

heltaskig men ganska fin guide

http://www.youtube.com/watch?v=RoInik26DD0&feature=related
2008-02-01, 11:55
Medlem
misaers avatar
Tjenamors!, jag har köpt på mig lite kannor (20 stycken närmare bestämt) och jag fick hem skiten i finfina kartonger, grejen är bara den att jag måste gömma dem eftersom att jag bor hemma, är det någon som har något bra tips på var?.. Alla ni bo-hemma-hos-morsan-thugs borde ju kunna hjälpa mig
2008-02-01, 12:02
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misaer
Tjenamors!, jag har köpt på mig lite kannor (20 stycken närmare bestämt) och jag fick hem skiten i finfina kartonger, grejen är bara den att jag måste gömma dem eftersom att jag bor hemma, är det någon som har något bra tips på var?.. Alla ni bo-hemma-hos-morsan-thugs borde ju kunna hjälpa mig

Klarar du inte av att undanhålla 20 burkar i ditt eget hem så är det lika bra att stå för det du gör.
2008-02-01, 12:03
Medlem
misaers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Klarar du inte av att undanhålla 20 burkar i ditt eget hem så är det lika bra att stå för det du gör.

Tja, det var lite utav min tanke faktiskt, att jag likväl kan säga till min käre mor att jag målar (jag målar trots allt bara lagligt). Frågan är ju iofs hur hon skulle ta det?, behöver nog iofs inte visa kannorna utan mer bara påtala att "paketet jag fick idag var kannor som jag använder när jag målar".

Eller vad sägs?
2008-02-01, 12:23
Medlem
eroms avatar
Citat:
Tja, det var lite utav min tanke faktiskt, att jag likväl kan säga till min käre mor att jag målar (jag målar trots allt bara lagligt). Frågan är ju iofs hur hon skulle ta det?, behöver nog iofs inte visa kannorna utan mer bara påtala att "paketet jag fick idag var kannor som jag använder när jag målar".

Eller vad sägs?
Vad är problemet om du målar lagligt? Hon är ju bara dum om hon skulle va sur. Ska ju uppmuntra sina barn till att vara kreativa och göra fina saker
2008-02-01, 12:27
Medlem
misaers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erom
Vad är problemet om du målar lagligt? Hon är ju bara dum om hon skulle va sur. Ska ju uppmuntra sina barn till att vara kreativa och göra fina saker

Tja, om något händer så är det ju trots allt jag som får ta konsekvenserna, men jag skall prata med henne och se vad hon säger. Får återkomma med resultatet!
2008-02-01, 12:27
Medlem
whmrs avatar
Citat:

Eller vad sägs?

Iom att du är medlem här så utgår jag ifrån att du är myndig och då har din kära mor faktiskt ingenting att säga till om. Hon har ju förvisso ingen skyldighet att låta dig bo hemma iofs, men det är smällar man får ta när åldern kommer krypande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in