2007-12-01, 14:49
Medlem
t-bags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Någon som sitter inne på bilder från målaren "RASQ", belägen i Norrland har jag för mig? Tack

Du menar inte RESQ då?
2007-12-01, 15:13
Medlem
GbgMrs avatar
Blää hatar plasthandskar. Behöver tips på handskar som är varma o billiga. Funderar på att dra en plasthandske över "handsken" så dom dyra handskarna inte blir smutsiga.

Tips?
2007-12-01, 15:56
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr
Blää hatar plasthandskar. Behöver tips på handskar som är varma o billiga. Funderar på att dra en plasthandske över "handsken" så dom dyra handskarna inte blir smutsiga.

Tips?

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=18600520

Grymma som fan. Sitter bra som en plasthandske men dom andas på ovansidan så allt svett försvinner.
Dock håller dom inte värmen som en mormorsstickad vante kan göra men kalla händer och vintermålande är en vanesak. Härda ut och vänj dig.
2007-12-01, 16:02
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr

Tips?

Testa skinnhandskar på vintern och se vad du tycker.
2007-12-01, 17:44
Medlem
MyteNs avatar
Gjorde en "stororder" på Highlights och märker nu varje påse med vad det är för caps, nu har jag 2 påsar där capsen är ljusgråa med blå gummitätning eller vad man ska kalla det. Kollar i Montanahäftet som följer med vilka caps som är vilka men finns inte med där.. Vad är detta för några jag fått?
2007-12-01, 18:04
Medlem
art_s avatar
MyteN:
Är det inte orginalcapsen till burkarna? dem får du till varje burk?
2007-12-01, 18:43
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
MyteN:
Är det inte orginalcapsen till burkarna? dem får du till varje burk?

Möjligt, låg i en påse och fick det inte till min Montana Black-order men däremot till Montana Gold. Aja får skriva på papperstejpen "Original", vad är måtten på dem då?
2007-12-01, 18:58
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Myten ->
Gå ut och testa capsen bara? Du kan ändå aldrig lära dig känslan i en cap genom någon måttguide, testa den och känn efter. Sånt där är efter smak och tycke..
Det låter förövrigt som softcaps.
2007-12-01, 19:03
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Myten ->
Gå ut och testa capsen bara? Du kan ändå aldrig lära dig känslan i en cap genom någon måttguide, testa den och känn efter. Sånt där är efter smak och tycke..
Det låter förövrigt som softcaps.

Softcapen har en ljusgrå gummitätning och är vit. Jo visst kan jag gå och testa men jag märker som sagt alla caps för att veta vilken som är vilken. Är rätt så petig med ordningen m.m. Får gå ut sen när jag ska sätta upp min jul-piece och se vad den gör..
2007-12-01, 19:15
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Softcapen har en ljusgrå gummitätning och är vit. Jo visst kan jag gå och testa men jag märker som sagt alla caps för att veta vilken som är vilken. Är rätt så petig med ordningen m.m. Får gå ut sen när jag ska sätta upp min jul-piece och se vad den gör..
Det finns flera olika typer av softcaps liksom.
jag hade iallafall några HENXS-softcaps jag fick som såg ut sådär.
2007-12-01, 19:25
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Det finns flera olika typer av softcaps liksom.
jag hade iallafall några HENXS-softcaps jag fick som såg ut sådär.

Där ser man, man vet ju aldrig vad man får av Highlights, skriver Softcap på lappen så får jag testa sen. Tack för hjälpen Jekyll.
2007-12-01, 19:25
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Någon som vet om WUFC killarna är aktiva på tåg/street fortfarande? I filmer såsom Area 08 t.ex ser man ju mycket ifrån dem, men hur är det idag ? (tänker framför allt på QUE & UZI)

Tågscenen är de inte alls aktiva på. De fick väl upp så pass mycket under åren "02-05", så det räcker.
Däremot så är Uzi och Oue aktiva när det gäller bombing. Ser nya tags och throwups där jag bor dagligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in