2008-12-20, 16:31
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
självprops kallas det

Han frågar ju för att han kör det och han vill vara säker på att ingen annan skriver samma sak?
2008-12-20, 17:40
Medlem
shewasitalls avatar
God kväll, har en jättedum nybörjarfråga;

köpte ett gäng montanaburkar idag för jag tänkte leka lite i replokalen. Har ingen som helst erfarenhet av att måla med spray innan. Däremot tog det inte lång stund innan jag stötte på första problemet.. det kommer ingen färg när jag trycker! Fick med ett par caps, och ett par av burkarna hade redan caps på. Antar att man måste "öppna" burkarna på något sätt, eller ska man sticka hål med en nål i capsen? Som sagt så har jag noll koll på detta så jag vill helst inte råka förstöra något tack på förhand!
2008-12-20, 17:42
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shewasitall

köpte ett gäng montanaburkar idag för jag tänkte leka lite i replokalen. Har ingen som helst erfarenhet av att måla med spray innan. Däremot tog det inte lång stund innan jag stötte på första problemet.. det kommer ingen färg när jag trycker! Fick med ett par caps, och ett par av burkarna hade redan caps på. Antar att man måste "öppna" burkarna på något sätt, eller ska man sticka hål med en nål i capsen? Som sagt så har jag noll koll på detta så jag vill helst inte råka förstöra något tack på förhand!
ta bort capen så ser du att det är en liten donutformad sak där. ta bort den, den hindrar så capen åker ner när du har burkarna i ryggan o dyl.
2008-12-20, 17:43
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

Där capen skall sitta ligger det en svart plastring, den ska du pilla bort. Brukar lösa sig bara genom att skaka burken upp och ner utan cap på för att den skall flyga iväg. Lycka till!
2008-12-20, 18:20
Medlem
saturs avatar
Citat:

Började le som fan, "Vad trevligt, en liten "Newbie" " som alla andra skrivit, ta bort den svarta plastringen
2008-12-21, 17:47
Medlem
knut.knutssons avatar
Tjena ! Tänkte bara fråga om någon visste ifall dessa namnen är upptagna SAVE, SIAF och LUW
2008-12-21, 18:31
Medlem
Salems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Där capen skall sitta ligger det en svart plastring, den ska du pilla bort. Brukar lösa sig bara genom att skaka burken upp och ner utan cap på för att den skall flyga iväg. Lycka till!
Eller så vänder man bara upp och ner på den
2008-12-23, 08:45
Medlem
delincuentes avatar
någon som vet nåt om TSAR ? skall tydligen vara från sundsvall.
har han uppe mycket? vilket crew är han med i osv?
2008-12-23, 14:59
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
någon som vet nåt om TSAR ? skall tydligen vara från sundsvall.
har han uppe mycket? vilket crew är han med i osv?

tror det finns nån som kör Tsar i göteborg också, om jag inte minns fel..
2008-12-23, 16:16
Medlem
nån som vet något om "AOD" vilka som ingår i crew:et?
2008-12-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Ruggigt bra crewnamn har de i alla fall, there's no doubt about that: All Out Destruction.
2008-12-23, 22:23
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Luck,Irok är d eenda jag kan komma och tänka på nu, och sen Shake från gbg med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in