Satt med en polare och diskuterade i dag, WLC (dom från norrland) vi kom fan inte på nån mer än rec , var lite osäker om Otur och glöm är / var med, vilka är med i det ?
Hur ser scenen ut i tyresö/älta? vilka målare är aktiva och vilka crews finns det?
Gär kör ju en del. Fun kör mycket men fult. Nöjd lirar mycket och bra i älta, foden kör mycket men fult. Ska crew kör någon piece då och då, småungarna i Yen lirar rätt mycket.... nåt sånt.
Och Y2K sen något år tillbaka eller så.
Har för mig att han kanske är/har varit med i HEJ eller något liknande.. kanske.
På tal om det, är det nån annan som reppar TSI these days?
Har för mig att han kanske är/har varit med i HEJ eller något liknande.. kanske.
Hörde att dom inte körde längre av en polare i gävle och jag har inte set nå nyare. Men han kan ha fel och jag har inte så stor koll, kan lätt ha missat nått hoppas dom fortfarande kör iaf
Hörde att dom inte körde längre av en polare i gävle och jag har inte set nå nyare. Men han kan ha fel och jag har inte så stor koll, kan lätt ha missat nått hoppas dom fortfarande kör iaf
Verkar som pkazo reppar dom han har nån flogg kankse letar upp den sen om jag orkar