Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Så kan det naturligtvis vara, och är det så så ursäktar jag mig.
Anledningen till mitt svar var att jag börjar tröttna lite på folk som leker att dom är så mycket mer än dom är, har gjort det och det, känner den och den osv.. på ett internetforum är det lätt att ta sig för mycket luft.
Men som sagt, är det som du beskriver det så ursäktar jag mig.
Svar på din fråga har du nog också redan fått.
Är det någon som har svaret på min fråga om det verkligen är så tt Fher har joinat RHG igen, och därmed droppat PMS?
Känns både bra och dåligt om det är så, så aktiv som han är hade han kunnat representera båda, men nu vet jag ju inget om bakgrunden eller något annat, så jag får vänta och se om någon vill reda ut saker och ting, att RHG verkar vara tillbaka har man ju märkt lite av dock..
Over and out.
Ursäkten tagen!! Ber om ursäkt jag med om jag överreagerade en smula men skit samma. Men som sagt är jag uppväxt med R**** på Söderhöjden sen typ 93 så frågan var nog befogad. Har även varit med ute med honom och knasat ett par ggr hahaha eftersom jag är en förjävla risig målare/teckare .
Har inte följt denna tråd öht och har nu läst igenom ett par sidor och fattar varför du ifrågasatte. Mycket pappskallar som har alldeles för mycket fantasi.
Stötte dock på en annan gammal Jakan kille som är väldigt aktiv så jag fråga honom om R**** så nu vet jag vad jag behöver veta.
Fridens!!