2008-10-25, 22:31
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
Glöm sågs aktiv för inte mer än ett par veckor sedan, tåg i Gullmarsplan
Nu påstår jag inte att Glöm är inaktiv men ett rull räcker inte för att klassas aktiv. Man behöver hålla igång för att klassas som aktiv. Tål att upprepas för att jag inte ska missuppfattas, jag påstår inte att Glöm är inaktiv.
2008-10-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Nu påstår jag inte att Glöm är inaktiv men ett rull räcker inte för att klassas aktiv. Man behöver hålla igång för att klassas som aktiv. Tål att upprepas för att jag inte ska missuppfattas, jag påstår inte att Glöm är inaktiv.

Det bevisar iaf att han inte lagt kannerna på hyllan som tidigare påståtts
2008-10-26, 03:50
Medlem
Schnauzers avatar
vilka är VMS? har sett den taggen i skåne, främst i kristianstad. är det något crew eller bara en writer? hade varit kul att veta vad VMS står för osv. nån som vet?

EDIT: VMS har funnits ganska länge vad jag minns, för när jag var yngre så hörde jag en massa spekulationer om vad bokstäverna stod för, jag minns att nån sa att det betydde Våfflor Med Sylt. Jag är lite skeptisk men hoppas att nån kan förklara
Senast redigerad av Schnauzer 2008-10-26 kl. 03:57.
2008-10-26, 10:26
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powwn
Är inte säker men Otur från WLC har tagat lite i Sala, har han måntro flyttat dit?

Skulle inte tro det. Samme person har även satt sitt märke i Västerås, han har med största sannolikhet varit på genomresa.
2008-10-27, 10:01
Medlem
Jag har hört att en svart montana inte fäster på chrome och undrar om det stämmer??
2008-10-27, 11:10
Medlem
virreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consif
Jag har hört att en svart montana inte fäster på chrome och undrar om det stämmer??
Japp det stämmer köp terrorsvart istället dom är till för att täcka över chrome
2008-10-27, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Japp det stämmer köp terrorsvart istället dom är till för att täcka över chrome
Eller allra bäst coversall svart!
2008-10-27, 11:52
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Har en liten idé på gång som involverar tapetklister så jag sitter nu med ett paket på 200 gram av märket Casco (om det spelar roll).

Till frågorna:
1. Arbetstemperaturen skall ej vara under 18 grader men skall väl funka utan större krångel trots det börjar bli kallt ute på kvällarna / nätterna?

2. Hur pass snabbt kan klistret torka till om man.. säg har klistret i en glassbytta på 1 liter så man knappt hinner sätta upp något förrän klistret har torkat till?

Tack på förhand
1. Pröva, borde väl funka
2. Tror du kan ha det där ganska länge, lim i stora mängder torkar inte så fort. Du kan ju röra om eller nåt då och då om du märker att det börjar bli trögt.
2008-10-27, 13:05
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och tillsägelser utdelas till pappi, Rikard_, MysigaBrallor, solarius, Bäver_ och PiLLeriLLer.
Oavsett vad ni tycker om att folk berättar för mycket så är det OT att ta upp det i tråden!

Kommentarer på modereringen tas som vanligt i PM och inte heller det i tråden.
//mod
2008-10-27, 17:27
Medlem
Polisen vill ha hjälp att identifiera klottrare. Hittade detta på efterlyst hemmsida

Rubriken taler för sig själv "Polisen vill ha hjälp att identifiera klottrare".

http://www.efterlyst.tv3.se/index.php?option=com_content&view=article&id=8673% 3Apolisen-vill-ha-hjaelp-att-identifiera-klottrare&catid=7%3Anyheter&Itemid=33

Satt och kollade på efterlyst hemsida för jag var så utråkad och hittade denna artikeln om klottrare som har satt sina tags på diverse ställen och polisen i Jönköpings län vill indetifiera ett par "klottrare" nämligen MRS, M2S, WEIONE, ISONE och KSC. Min fråga är om det är någon som vet lite om dessa målare t ex om dom är stora. Gärna om någon har lite bilder på saker som dessa målare har gjort.

Tack på förhand!
Senast redigerad av gothenburggraff 2008-10-27 kl. 17:33.
2008-10-27, 17:30
Bannlyst
såg rull igår av weone på kustpilen
2008-10-27, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
såg rull igår av weone på kustpilen

Jaså? Inte så att du hann och fota de? Med andra ord verkar iallafall personen vara aktiv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in