2008-10-27, 23:47
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
Jag var faktiskt ute och skulle leka med min nyligen införskaffade Molotow Masterpiece igår.

Skulle sätta första tagen och efter att ha dragit första bokstaven (D)ome ? så trillade hela tippen av letade i mörkret, fann den men sedan var ju fan både fingrar och jacka fläckiga.

Men det är en bra marker

hmm
2008-10-28, 10:46
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
hmm
2008-10-28, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Me.
Eller som det står på Efterlyst..
"De taggar som återkommer är bland annat MRS, M2S, WEIONE, ISONE och KSC." lite fel :P

stavas så ibland
2008-10-28, 12:08
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Japp det stämmer köp terrorsvart istället dom är till för att täcka över chrome

Hmm, jag gjorde en krom throwup i helgen, och det funkade alldeles utmärkt att köra med montana black svart på kromen.
Jag körde med proline krom.
2008-10-28, 12:12
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Nu är inte jag expert inom orådet men detta är så mycket jag vet (eller tror mig veta, överbevisa mig i såfall):

Väktare har ungefär samma befogenheter som en privatperson. Denne får alltså gripa dig och hålla dig tills polis kommer om denne ser dig begå ett brott som kan leda till fängelse (skadegörelse har fängelse på straffskalan). Den största skillnaden mellan väktare och privatperson är att väktarna betraktas som tjänstemän, alltså kan du få våld mot tjänsteman om du skulle klappa till en, eller hot mot tjänsteman om du hotar dem. De säger ofta att du måste lämna ut personuppgifter till dem, detta behöver du INTE göra. Du har bara skyldighet att lämna ut det till polis.

Då kan man också anmäla dom för tjänstefel?

Tack för informationen!
2008-10-28, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Ska ta mig till en färgaffär och fråga om felbruten färg. ..

Hur mycket har ni behövt betala eller har ni någon gång fått färg gratis? Hur ska man be om man vill få lite gratis felbruten färg på bästa sätt? Kanske lite skojig frågam en vafan

Var och snackade med dom idag..Det var bara att fråga och hon tog med mig in på lagret, hon frågade vad jag skulle måla och vart(?) Jag förklarade för henne och hon hittade en schysst färg, dock för 100 kronor..Lite mer än vad jag hade förväntat mig för 3 liter rollerfärg..Men det var bara att pröjsa. Säkert billigare än vad det skulle ha varit igentligen om det inte hade varit så att den var felbruten
Sen kom jag på att 3 liter antagligen inte kommer räcka till planket..
2008-10-28, 16:07
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Var och snackade med dom idag..Det var bara att fråga och hon tog med mig in på lagret, hon frågade vad jag skulle måla och vart(?) Jag förklarade för henne och hon hittade en schysst färg, dock för 100 kronor..Lite mer än vad jag hade förväntat mig för 3 liter rollerfärg..Men det var bara att pröjsa. Säkert billigare än vad det skulle ha varit igentligen om det inte hade varit så att den var felbruten

Fanns färg på öb för 160 kr förut 5 liter så detdär var ett dåligt pris om den var felbruten .
2008-10-28, 16:38
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Då kan man också anmäla dom för tjänstefel?

Tack för informationen!

Ja du kan anmäla dem för tjänstefel. Men kan vara svårt att få ut något av det.
Citat:
Ursprungligen postat av irn´

Du fick förmodligen någon kvalitetsfärg för utomhusbruk, men du behöver endast vanlig vattenbaserad inomhus-väggfärg.
2008-10-28, 17:32
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Fanns färg på öb för 160 kr förut 5 liter så detdär var ett dåligt pris om den var felbruten .

du vet att det är skillnad på färg och färg...
ÖB's e vit om jag inte minns fel å den täcker nog inte något vidare medans en felbruten kan vara vilken kolör som helst.
2008-10-28, 18:17
Medlem
Rikard_s avatar
Tror den här tråden passar bäst till min fråga.

Någon som vet när den nya affären som ska sälja kannor öppnar i Stockholm, samt var? Tror det var här på flashback jag hörde snack om den.
2008-10-28, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Tror den här tråden passar bäst till min fråga.

Någon som vet när den nya affären som ska sälja kannor öppnar i Stockholm, samt var? Tror det var här på flashback jag hörde snack om den.
Cub Servin, ligger vid skanstull. Öppnade i fredags
2008-10-28, 18:27
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
http://img255.imageshack.us/img255/6258/85027in9.gif där är han.

Visste att det var han!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in