Jag tänkte fylla på min Krink K-71 men jag får inte upp den. Jag har provat att skruva både medsols och motsols utan resultat. Jag har använt vinylhandskar för att få ett bättre grepp men jag får ändå inte upp skiten. Går den att skruva upp eller har jag hållit på förgäves?
Jag tänkte fylla på min Krink K-71 men jag får inte upp den. Jag har provat att skruva både medsols och motsols utan resultat. Jag har använt vinylhandskar för att få ett bättre grepp men jag får ändå inte upp skiten. Går den att skruva upp eller har jag hållit på förgäves?
Den går ju att skruva av aslätt vrid åt "det vanliga" hållet
Verkar som att nybörjartråden har blivit mitt nya hem
Tror ni att 3 liter färg räcker till ett ~5 meter långt och 2 meter högt plank? Min kompis säger ja, jag säger definitivt nej.. What you think?
Har du inte sett Infamy? om färgen böjar ta slut pissar man i den så räcker den längre. Om man inte är pissnödig kan man alltid använda lämpligt lösningsmedel eller vatten om färgen är sådan.
Har du inte sett Infamy? om färgen böjar ta slut pissar man i den så räcker den längre. Om man inte är pissnödig kan man alltid använda lämpligt lösningsmedel eller vatten om färgen är sådan.
hahaha, vafan har jag missat det verkar ju total festligt!
hahaha, vafan har jag missat det verkar ju total festligt!
"When we start to run out of paint, we pee in it to make it last a little bit longer. That way you also get a little piece of yourself in every piece." Eller något sådant.
Soft! Vad har de för kannor? Vad för priser? Hemsida?
edit www.curbservin.se dock verkar de inte fått styr på det hela än.
Deras hemsida har inte kommit igång än vad jag vet. Dom hade 3 för 100kr pack men tror bara det gällde tills på söndag. All deras krom blev upphandlad samma dag som dom öppnades men dom ska få in ny krom nästa vecka .