2008-10-28, 18:51
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Cub Servin, ligger vid skanstull. Öppnade i fredags
Soft! Vad har de för kannor? Vad för priser? Hemsida?

edit
www.curbservin.se dock verkar de inte fått styr på det hela än.
Senast redigerad av Rikard_ 2008-10-28 kl. 18:53.
2008-10-28, 20:49
Medlem
ztingers avatar
Jag tänkte fylla på min Krink K-71 men jag får inte upp den. Jag har provat att skruva både medsols och motsols utan resultat. Jag har använt vinylhandskar för att få ett bättre grepp men jag får ändå inte upp skiten. Går den att skruva upp eller har jag hållit på förgäves?
2008-10-28, 21:54
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Jag tänkte fylla på min Krink K-71 men jag får inte upp den. Jag har provat att skruva både medsols och motsols utan resultat. Jag har använt vinylhandskar för att få ett bättre grepp men jag får ändå inte upp skiten. Går den att skruva upp eller har jag hållit på förgäves?

Den går ju att skruva av aslätt vrid åt "det vanliga" hållet
2008-10-28, 22:17
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Fortsätt kämpa. "Plötsligt händer det"
2008-10-28, 22:40
Medlem
Verkar som att nybörjartråden har blivit mitt nya hem

Tror ni att 3 liter färg räcker till ett ~5 meter långt och 2 meter högt plank? Min kompis säger ja, jag säger definitivt nej.. What you think?
2008-10-28, 23:32
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´

Tror ni att 3 liter färg räcker till ett ~5 meter långt och 2 meter högt plank? Min kompis säger ja, jag säger definitivt nej.. What you think?

Står det inte på färghinken? Jag gissar också på nej men kanske om ni späder den lite.
2008-10-29, 00:15
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

Har du inte sett Infamy? om färgen böjar ta slut pissar man i den så räcker den längre. Om man inte är pissnödig kan man alltid använda lämpligt lösningsmedel eller vatten om färgen är sådan.
2008-10-29, 12:29
Medlem
Färgen räckte, utan något pissande eller någon annan typ av utspädning
2008-10-29, 12:55
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Färgen räckte, utan något pissande eller någon annan typ av utspädning
Nice, då vet vi också på't ungeför hur mycket det räcker till
2008-10-29, 13:32
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Har du inte sett Infamy? om färgen böjar ta slut pissar man i den så räcker den längre. Om man inte är pissnödig kan man alltid använda lämpligt lösningsmedel eller vatten om färgen är sådan.
hahaha, vafan har jag missat det verkar ju total festligt!
2008-10-29, 16:33
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
hahaha, vafan har jag missat det verkar ju total festligt!

"When we start to run out of paint, we pee in it to make it last a little bit longer. That way you also get a little piece of yourself in every piece." Eller något sådant.
2008-10-29, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Soft! Vad har de för kannor? Vad för priser? Hemsida?

edit
www.curbservin.se dock verkar de inte fått styr på det hela än.
Deras hemsida har inte kommit igång än vad jag vet. Dom hade 3 för 100kr pack men tror bara det gällde tills på söndag. All deras krom blev upphandlad samma dag som dom öppnades men dom ska få in ny krom nästa vecka .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in