2011-01-03, 17:27
Bannlyst
Tack för alla svaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Rubban
Håll också ett bra avstånd från stencilen när du sprayar för att inte få några så kallade "drips".
Och lägg ner stencilerna i antingen en plastpåse, rakt ner i ryggsäcken eller en mapp, du kan också bara hålla i stencilerna.
Nej, så dålig är jag inte att jag håller burken nära och sprejar på så att hela bilden börjar rinna och droppa nedför väggen, haha. Kör med väska, tänkte om det fanns special-mappar för just stenciler som någon sida sålde eller nåt, men kanske är helt onödigt.
2011-01-03, 18:41
Medlem
wakos avatar
Har sökt här o där men ingen direkt lycka. Vilka är egentligen med i dagens Wufc?
Har sett Marr signa Wufc och även Ligisd...
Även Ner crew är intressant att veta..
2011-01-03, 20:07
Medlem
Kör pnk nå?
2011-01-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreakPlay.Kimpo
Är det någon som vet vem som skriver, "WE" och "WEONE" runt om jönköpings län, har sett tags.throwups, och pieces i jönköping,aneby,frinnaryd,tranås, osv. tänkte om någon visste om det är en person eller ett crew?

H*n har kört framtill -08 vet jag iaf, är en person som tidigare nämnts.
2011-01-03, 20:28
Medlem
FreakPlay.Kimpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicOne
H*n har kört framtill -08 vet jag iaf, är en person som tidigare nämnts.

okej, är ny här så har inte orkat kolla igenom hela tråden, du har inte lust att ge mig mer info om Honom/Henne? är väldigt intresserad för där jag bor, där finns det tags/throwups osv överallt med just WE och WEONE
2011-01-03, 21:08
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wako
Har sökt här o där men ingen direkt lycka. Vilka är egentligen med i dagens Wufc?
Har sett Marr signa Wufc och även Ligisd...
Även Ner crew är intressant att veta..
Ligisd reppar FY och WUFC ja.
Vad gäller NER och WUFC så reppar Leon och även Tier (?) båda, tror detta gäller Marr också.
2011-01-03, 21:31
Medlem
wakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Vad gäller NER och WUFC så reppar Leon och även Tier (?) båda, tror detta gäller Marr också.
Okej! Tackar, Dock var jag mer intresserad av komplett lista hähä.
Vad jag vet så är det väl
Rilo har även hört att det är han som kör Uzi?
Que
Killa (Förr)?
Det svenska wufc då..
Men som sagt är nyfiken på vilka som är med dem i dagsläget..
2011-01-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337

Snillen spekulerar men TIER kör väl enbart NER och inte WUFC? Kör TIER nått idag alls btw?
2011-01-03, 22:14
Medlem
AlexOnTops avatar
Har sett BoA överallt i Göteborg (och då menar jag verkligen överallt). Från förort 20 minuter med pendel ifrån centrum åt alla håll till centrum och runtom i Göteborg i övrigt med. Mestadels på elskåp och bänkar osv, en vanlig tag.

Någon som vet om detta är en signatur eller om det betyder något annat? Känns inte som att en enda person skulle ha gjort alla dessa...
2011-01-04, 11:12
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Har sett BoA överallt i Göteborg (och då menar jag verkligen överallt). Från förort 20 minuter med pendel ifrån centrum åt alla håll till centrum och runtom i Göteborg i övrigt med. Mestadels på elskåp och bänkar osv, en vanlig tag.

Någon som vet om detta är en signatur eller om det betyder något annat? Känns inte som att en enda person skulle ha gjort alla dessa...

Ser också BoA verkligen överallt i Göteborg. Senast härom veckan lånade jag ut min penna till en random grabb som då drog några BoA tags. Har dock aldrig sett några målningar av dom?
2011-01-04, 12:07
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alskamigsvettig
Kör pnk nå?

Inte snackat med henne på en stund men man ser ju nytt ibland.
Senast redigerad av Bäver_ 2011-01-04 kl. 12:09.
2011-01-04, 14:13
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Inte snackat med henne på en stund men man ser ju nytt ibland.

Har Paniken genomgått ett könsbyte?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in