2008-10-27, 21:49
Medlem
Ska ta mig till en färgaffär och fråga om felbruten färg. ..

Hur mycket har ni behövt betala eller har ni någon gång fått färg gratis? Hur ska man be om man vill få lite gratis felbruten färg på bästa sätt? Kanske lite skojig frågam en vafan
2008-10-27, 21:57
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Ska ta mig till en färgaffär och fråga om felbruten färg. ..

Hur mycket har ni behövt betala eller har ni någon gång fått färg gratis? Hur ska man be om man vill få lite gratis felbruten färg på bästa sätt? Kanske lite skojig frågam en vafan

Om du snackar "penselfärg" så får du köpa till ett mycket billigare hos de flesta affärer, men jag tror ej att du kan få gratis, tyvärr. men det är ju värt ett försök
2008-10-27, 22:00
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
Om du snackar "penselfärg" så får du köpa till ett mycket billigare hos de flesta affärer, men jag tror ej att du kan få gratis, tyvärr. men det är ju värt ett försök

Det går att få gratis. Man ska bara ha tur att gå till rätt ställe. Kan dock vara lättare att charma dom om du hyr in en 10-åring som säger att han vill måla om sin koja.
2008-10-27, 22:14
Medlem
OrvarsKorvars avatar
hej jag vill ha en marker med största möjliga udd!

förslag?
2008-10-27, 22:22
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrvarsKorvar
hej jag vill ha en marker med största möjliga udd!

förslag?
http://backjump.se/product.php?ID=154

Den är ganska fet
2008-10-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Japp det stämmer köp terrorsvart istället dom är till för att täcka över chrome
Så typ inget funkar på chrome förutom terrorsvart eller coversall
2008-10-27, 23:12
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
http://backjump.se/product.php?ID=154

Den är ganska fet

Jag var faktiskt ute och skulle leka med min nyligen införskaffade Molotow Masterpiece igår.

Skulle sätta första tagen och efter att ha dragit första bokstaven (D) så trillade hela tippen av letade i mörkret, fann den men sedan var ju fan både fingrar och jacka fläckiga.

Men det är en bra marker
2008-10-27, 23:25
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consif
Så typ inget funkar på chrome förutom terrorsvart eller coversall

Allt funkar om kromen får torka helt. Clash och molotow premium fungerar ganska bra på blöt krom, men rostskyddsfärg/coversall/terrorsvart fungerar bäst när kromen fortfarande är blöt.
2008-10-27, 23:30
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Jag var faktiskt ute och skulle leka med min nyligen införskaffade Molotow Masterpiece igår.

Skulle sätta första tagen och efter att ha dragit första bokstaven (D) så trillade hela tippen av letade i mörkret, fann den men sedan var ju fan både fingrar och jacka fläckiga.

Men det är en bra marker
Hahaha hur kunde den vara bra om den gick sönder direkt och sabbade dina kläder?
2008-10-27, 23:36
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Hahaha hur kunde den vara bra om den gick sönder direkt och sabbade dina kläder?
Asså den gick ju inte sönder, man skulle tydligen kunna ta loss tippen, men efter att jag satt på tippen igen och inspekterat mina kläder så fortsatte jag och min dreadlocks prydda vän att skriva våra signaturer i Göteborg
2008-10-27, 23:45
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Asså den gick ju inte sönder, man skulle tydligen kunna ta loss tippen, men efter att jag satt på tippen igen och inspekterat mina kläder så fortsatte jag och min dreadlocks prydda vän att skriva våra signaturer i Göteborg
Jo, nog förstår jag att man ska kunna ta bort udden, men nog bör den sitta lite bättre. Aja, hoppas det var en lyckad kväll för övrigt
2008-10-27, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Allt funkar om kromen får torka helt. Clash och molotow premium fungerar ganska bra på blöt krom, men rostskyddsfärg/coversall/terrorsvart fungerar bäst när kromen fortfarande är blöt.
okej, hur lång tid kan det ta för det att torka tror du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in