2008-10-17, 12:16
Medlem
Necrodomuss avatar
Jag saknar Datis... Vart tog han vägen?
2008-10-17, 19:30
Medlem
Det här med spittningen påminner mig om någon lustig snubbe som springer runt med vit målarfärg och spittar / kladdar över kända målares tags och throwups, mycket sånt skit runt gullmarsplan,

någon som vet vad/vem jag menar?
2008-10-17, 21:45
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
Det här med spittningen påminner mig om någon lustig snubbe som springer runt med vit målarfärg och spittar / kladdar över kända målares tags och throwups, mycket sånt skit runt gullmarsplan,

någon som vet vad/vem jag menar?

Ja. Han bor dessutom i närheten av typ St.Eriksplan eller hur det nu var. Hans namn har förövrigt blivit outat på ett annat forum, orkar inte leta upp det nu.
2008-10-18, 04:02
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Ja. Han bor dessutom i närheten av typ St.Eriksplan eller hur det nu var. Hans namn har förövrigt blivit outat på ett annat forum, orkar inte leta upp det nu.

han har härgat runt tranebergsbron också
2008-10-18, 11:09
Medlem
Mr.CroMes avatar
Tjena..
Nu har jag lite undringar kring en målare/gäng..
Denne kille/tjej kör under namnet "Lenq", har sett tags här och där med Kunk/Rier från OGX där Lenq också kört.
Är det en fd. målare som gör en comeback eller är det någon ny i spelet, och ifall någon sett nått piece, eller bombar han/hon bara?
På ett ungäfer ser tagen ut så här:

http://i33.tinypic.com/35mqk9u.gif

Kunde inte rita den exakt, men på ett ungäfer ser den ut så..

Någon som känner till ifall det är f.d målare eller en ny?

//M
2008-10-18, 15:12
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Du lär väl kunna se på handstilen om målaren i fråga är "ny", dvs precis börjat?

Sant iförsig, men ibland när man ser hans shit så ser det hyfsat ut, men ibland när man ser annat av honom, ser det skit ut.

http://i36.tinypic.com/34zlyeu.gif

Jag var ute och fotade något, vad tror ni? gammal räv eller ny?

tycker dock att tagen är clean förutom att N'et är lite konstig, annars är den skön tycker jag
2008-10-18, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Sant iförsig, men ibland när man ser hans shit så ser det hyfsat ut, men ibland när man ser annat av honom, ser det skit ut.

tycker dock att tagen är clean förutom att N'et är lite konstig, annars är den skön tycker jag

svårt att avgöra på en tag
2008-10-18, 15:17
Medlem
smaksaks avatar
Citat:

Inte självpropps då?
2008-10-18, 15:22
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Inte självpropps då?

Nej du, jag målar inte på det sättet, jag skissar mest, sen målar jag tavlor, inte på gatan och shii..

Isåfall skulle jag gärna postat det i Show off tråden för riktiga målningar

//M
2008-10-18, 16:10
Bannlyst
SW skåne? någon som vet
2008-10-18, 19:41
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Det är väl mer lämpligt att säga att de spittar än att de klottrar fast mindre aktivt. De brukar inte direkt bomba upp crewet i andra sammanhang (jag har iofs sett att de har kört krom/svartpieces i Västerort och någon gång i Solna om jag inte missminner mig - men det kan ju vara någon annan som låg bakom visserligen)

Det är svårt att bli påkommen och ditsatt för det om man är just de som skall bevaka objektet i fråga och dyker det upp ett vittne till en incident så har ju kollegorna som var med sett att det inte gick till så.

Csg är ju kända för att Backjumpa linjeväggar med chrome och svart i västerort!
2008-10-18, 21:03
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Nej du, jag målar inte på det sättet, jag skissar mest, sen målar jag tavlor, inte på gatan och shii..

Isåfall skulle jag gärna postat det i Show off tråden för riktiga målningar

//M
Ah okej. För att vara lite OnT så vet jag tyvärr inte vem det är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in