2007-10-22, 23:22
Medlem
menar mest något som är likt kanske inte ser så fint ut att mixa ihop chrome som skugga på en vit piece eller vad tycker ni neggare ?
2007-10-22, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
menar mest något som är likt kanske inte ser så fint ut att mixa ihop chrome som skugga på en vit piece eller vad tycker ni neggare ?

antog att du skulle köra kråmen som fyll eftersom det är vanligast.

kör hellre kråm med vita lines eller något. det där löser du nog
2007-10-31, 18:33
Medlem
MyteNs avatar
Fick mitt paket med ett Montana Chromepack från Highlights igår. Jätteglad är man och pillar runt bland allt man fick med sig. MEN det låg några svarta brickor i hårdplast, stora som en enkrona ungefär. Vad skall de användas till? Låg bara löst i kartongen.
2007-10-31, 19:19
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Fick mitt paket med ett Montana Chromepack från Highlights igår. Jätteglad är man och pillar runt bland allt man fick med sig. MEN det låg några svarta brickor i hårdplast, stora som en enkrona ungefär. Vad skall de användas till? Låg bara löst i kartongen.

Tror du menar ''säkringen'' Om du lägger den i burken innan du tar på capsen så kommer det inte ut nåt.
2007-10-31, 19:39
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan4
Tror du menar ''säkringen'' Om du lägger den i burken innan du tar på capsen så kommer det inte ut nåt.
såvida du inte använder Nyc fatcap.
2007-10-31, 20:05
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
såvida du inte använder Nyc fatcap.

Exakt
2007-11-01, 15:51
Medlem
MyteNs avatar
Vad smart, prövade Bombing-burken med Psycho Chrome, detta kommer bli kul ^^ Hoppas bara de skickar min marker som de glömde bort. Hur tvättsäkert är Grog-bläcket?
2007-11-02, 10:49
Medlem
virreees avatar
tja vad menas med fame först trodde jag att det var ett plank som man fick måla på men folk verkar ju ha blivigt gripna på fames så vad är fame?
2007-11-02, 13:04
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
tja vad menas med fame först trodde jag att det var ett plank som man fick måla på men folk verkar ju ha blivigt gripna på fames så vad är fame?

Fame, ett undangömt ställe där man kan måla i lugn o ro. Fame's är olagliga men ingen bryr sig (oftast).

Kan inte förklara så bra, hoppas någon annan kan göra det.

Mvh
2007-11-02, 13:04
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee

det enda fame inom graffiti jag har hört talasom är ett stort crew. fasst jag har inte så bra koll på nått iof.
2007-11-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr
Fame, ett undangömt ställe där man kan måla i lugn o ro. Fame's är olagliga men ingen bryr sig (oftast).

Kan inte förklara så bra, hoppas någon annan kan göra det.

Mvh

Precis som du säger så är det ett undangömt ställe, ett gammalt hus i skogen eller ett nerlagt fabriksområde, ofta vet folk att det klottras men ingen bryr sig eller orkar göra något åt det.

"Fames" är olagliga altså ingen laglig vägg så du kan åka fast, men chansen för det är liten i ett "fame"

Borde sumera det rätt bra tycker jag.
2007-11-02, 14:19
Medlem
everymove__s avatar
Hur blir de när man torskar i ett fame? Har gjort de själv förut men de blev nedlagt så vaf händer egentligen? do,m lär ju inte direkt buffa ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in