2008-05-21, 18:17
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny048
Ni är ju helt sjuka!

Andvänd Mclaim till allt! Minsta som finns

Allvarligt, har man fat åker hälften utanför, bara flyger bort i luften! TÄNK LITE! Liten cap = Detaljer = Respekt!

Level 5 Tagging / Lines = Stressig toy
visst mclaim kan man ha till detaljer, but thats it. man ska inte gå runt och bomba med level 1 liksom. det ska vara stort,kladdigt,snyggt . det får man inte med mclaim
2008-05-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny048
Ni är ju helt sjuka!

Andvänd Mclaim till allt! Minsta som finns

maclaim känns väll ändå inte som en schysst allround cap, eller? NY fat, däremot, duger till jäkligt mycket om du vet hur du skall använda den..
2008-05-21, 18:55
Medlem
AXLETTIs avatar
Haha, skönt sågad!
2008-05-21, 19:00
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet

Fanns det inte någon SUL här på flashback?

Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Fan jag har inte särskilt höga krav these days men SUL eller iaf Jekel tycker jag målar rent förjävligt ofta. Kul att se en kromare i vid slussen i Sthlm dock, alltid bra att dt körs!

Villka från SUL har dragit ner till Sthlm då, eller snackar du om en annan chromare?
Har för mig att jag sett någon tag från WLC där neråt också, om jag inte kommer ihåg fel...

Vem körde Record och glöm för? Tycker dom hade riktigt finurliga och snygga målningar här förut...
2008-05-21, 19:38
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWallenberg
Vem körde Record och glöm för? Tycker dom hade riktigt finurliga och snygga målningar här förut...

Glöm kör för WLC!
2008-05-21, 20:39
Medlem
fittlampas avatar
Snackade med en kille på vagnen idag, vi satt och pratade om olika spots och väggar och så. Så började han prata med oss om nån sida han körde, walls of fame eller nåt. Han sa att han också målade förr i tiden, han skrev tass. Kände genast igen det men kunde inte riktigt sätta fingret på det.. Någon som vet något om han, och som kanske har bilder?
2008-05-21, 20:58
Medlem
Leffins avatar
Jag frågar igen. Någon som vet något mer om PANI?
2008-05-21, 21:39
Medlem
Sett att NER KC bombat lite i Norrköping, kan de va riktiga NER eller? Ja är inte så insatt i alla crews osv för de e så jävla ointressant.. :P

Nån som känner till Eco, Damp (AI crew?) eller Anger från Mjölby-hållet? Lite äldre målare.. Var väl aktiva för 5 år sen kan ja tänka mej, dock sitter det ju kvar en del o man är ju intresserad såklart! Nån annan som sett nåt från dom?
2008-05-21, 22:02
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Är nme från göteborg med i f-ups?

Nej.
2008-05-21, 22:20
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffin
Jag frågar igen. Någon som vet något mer om PANI?

Pani från?
2008-05-21, 22:21
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Sett att NER KC bombat lite i Norrköping, kan de va riktiga NER eller? Ja är inte så insatt i alla crews osv för de e så jävla ointressant.. :P

Nån som känner till Eco, Damp (AI crew?) eller Anger från Mjölby-hållet? Lite äldre målare.. Var väl aktiva för 5 år sen kan ja tänka mej, dock sitter det ju kvar en del o man är ju intresserad såklart! Nån annan som sett nåt från dom?

Han kan ju inte köra damp?
2008-05-21, 23:33
Medlem
MysigaBrallors avatar
Lite snabbt nu, så jag slipper starta ny tråd, tyckte detta passa bäst här.
Har inte hunnit sökt..

Vad är det för skillnader på 'Montana Black' och 'Molotow Premium', och vilken tycker ni är bäst?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in