2010-05-23, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Tänd ett ljus och värm skalpellen i det med jämna mellanrum?
Kul med någon som tänker iaf lite mer kreativt jämfört med "El-skalpell-som-blir-varm-av-sig-själv"
2010-05-23, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennahaze
That's one way to put it, haha..

När vi ändå är inne på ämnet så måste jag ändå säga att många av de crews man såg upp till mest för några år sedan har förstörts pga nyrekrytering. Tycker det finns ganska många exempel på detta. Iofs tycker jag att exempelvis HLC är rätt duktiga, kör mkt och absolut har potential att bli väldigt stora, både stilmässigt och fame-mässigt men att få se en HLC AOD MIS-linjevägg gör ont i en gammal M-lineromantiker som mig själv.

Håller med om allt du sa, mycket potential i det crewet.. Men tycker det bara är kul att dom lirat med MIS och AOD. Gör ju bara att mer folk uppmärksammar deras grejer på ett sätt liksom.
2010-05-23, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDaVooDoo
Kul med någon som tänker iaf lite mer kreativt jämfört med "El-skalpell-som-blir-varm-av-sig-själv"
varför så negativ? "El-skalpell-som-blir-varm-av-sig-själv"-funkar säkert och det är väll det som är målet, inte vem som kommer med den mest "outside-the-box"-idén. men att värma skalpellen låter ju definitivt mer ekonomiskt!
2010-05-23, 14:59
Medlem
soewhats avatar
Gammalt men någon som vet varför ager slutade lira med how?
2010-05-23, 15:24
Medlem
ugvyfc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LEIfpAGROTSKIJ
Har börjat se en relativt ny tag i Lund, ''Ayz''. Riktigt najs, någon som vet något om denna Ayz och var man kan se fler av hans/hennes tags i Lund förutom på stationen?
HAHA säg att du skämtar
2010-05-23, 15:42
Medlem
kungsvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
varför så negativ? "El-skalpell-som-blir-varm-av-sig-själv"-funkar säkert och det är väll det som är målet, inte vem som kommer med den mest "outside-the-box"-idén. men att värma skalpellen låter ju definitivt mer ekonomiskt!

Jo klart det är mer ekonomiskt, men en skalpell är övertunn och kommer ju svalna snabbt.
2010-05-23, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soewhat
Gammalt men någon som vet varför ager slutade lira med how?

kan va att ingen annan i how kladdar längre typ ?! .. o han har väl lagt av nu ?
2010-05-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
Trött på att folk ska förvänta sig att allt ska göras åt dem med färdiga maskiner som fixar allt.
Man tar det man har och fixar det man vill. Jag är anti-upperclass. De skulle inte klara sig en dag i nån skog. Drf tyckte jag det var kul med någon som iaf inte tänkte på "el-skalp....." utan kom med ett sätt som alla skulle kunna anv.
2010-05-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungsven
Jo klart det är mer ekonomiskt, men en skalpell är övertunn och kommer ju svalna snabbt.
en sån där mattkniv? lite vilja och våld så går det nog
2010-05-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennahaze
Jag har den senaste veckan sett både SPAQ UH och FEBER UH. Så dom har nog börjat nyrekrytera..
nyrektrytera vette fan då feber e upp emot 30 bast

Någon som vet vem som härskade röda för 3-4 år sedan? har målat alla stationer förutom 10 st i stockholms tunnelbana.
2010-05-23, 23:14
Medlem
soewhats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killkill
kan va att ingen annan i how kladdar längre typ ?! .. o han har väl lagt av nu ?
Nja vene senaste jag har sett av ager var något som han gjorde förra våren! Och då hade signa han ill crew!
2010-05-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soewhat
Nja vene senaste jag har sett av ager var något som han gjorde förra våren! Och då hade signa han ill crew!

okej alltså så håller han inte på längre

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in