2008-05-19, 21:23
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HongKongKalsong
Kankse lite OT men jag såg helt sprillans Veks och Pow tags för nån vecka sen.

Fruktansvärt relevansvärde, då varken Veks eller Pow är med i FY.
Dessutom så är det ingen nyhet att de kör på.
2008-05-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Fruktansvärt relevansvärde, då varken Veks eller Pow är med i FY.
Dessutom så är det ingen nyhet att de kör på.

Den här tråden handlar ju om vilka writers som helst, både Banksy, Zip och Dondi är fullständigt On Topic, så sluta gnäll.
2008-05-19, 21:25
Medlem
jackees avatar
Edit: Dubbel.
2008-05-19, 21:26
Medlem
jackees avatar
Citat:
Den här tråden handlar ju om vilka writers som helst, både Banksy, Zip och Dondi är fullständigt On Topic, så sluta gnäll.

Varför citerade du i sådana fall?
2008-05-19, 21:32
Medlem
Citat:
Jag gick förbi precis när dom hade sanerat första gången, då var det en massa ställningar och lampor så jag frågade en byggsnubbe vad dom skulle göra och det skulle tydligen va nån modevisning där, dom tycker väl det är en cool miljö antagligen. Skumt att dom har fortsatt sanera efter det för det är ju knappast ett ställe som många ser i vanliga fall.

De började sanera mycket sen igen när de började bygga där bakom i skogen. Nu står det dessutom byggbarracker där inne också och ryktet säger att stället är allmänt knas. Vilket också man kan se på att det kommer fan knappt upp något nytt alls där.
2008-05-19, 21:32
Medlem
Citat:

För att vara en del av en gemenskap kanske?
2008-05-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
De började sanera mycket sen igen när de började bygga där bakom i skogen. Nu står det dessutom byggbarracker där inne också och ryktet säger att stället är allmänt knas. Vilket också man kan se på att det kommer fan knappt upp något nytt alls där.

mmm, jag var förbi igår runt midnatt ungefär och då stod det en bil parkerad därinne och grinden var stängd, det kanske bor nån där LOL!
2008-05-19, 21:35
Medlem
Citat:

Förresten tror jag att jag sett Veks och Aras skriva tillsammans en hel del, var nog därför.
2008-05-19, 21:39
Medlem
jackees avatar
Citat:
Förresten tror jag att jag sett Veks och Aras skriva tillsammans en hel del, var nog därför.

Okej.
2008-05-19, 22:24
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Creds till SUL i Luleå som dragit upp en stor chrom på planket vid OKQ8/MAX.
Kanske inte så jätteavancerat, men enkelt, stilrent och jävligt roligt att få se lite från er igen!
2008-05-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
En snoris skulle inte ha den insikt som AO.crew användaren på whoa har senare i tråden. Ganska intressant men synd att dem tar comebacken via whoa!

Kom inte så långt, men nu när jag läst hela tråden så får jag uppfattningen att det mer handlar om att försöka styra till en återträff.. känns som att dom kanske skulle vara lite mer diskreta annars, eller vad vet jag..
2008-05-20, 08:52
Medlem
HandCuffZs avatar
Boxen i gbg

Den blev visst av....har jag hört.
Men hur utgången blev det vet jag inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in