2008-05-19, 13:23
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Typ ibland nuförtiden med?
Men inte som ett namn utan mer som en kombination av två namn, så att det inte misstolkas som någon sammanslagning.

När gjorde dem det senast tror du?

Ligisd kör ingenting, feg kör när han får ryck Aras kör inte för han inte kan för tillfället Deps kör inte med någon från wufc och xeno bor i norge.
2008-05-19, 15:41
Medlem
Molkos avatar
En snoris skulle inte ha den insikt som AO.crew användaren på whoa har senare i tråden. Ganska intressant men synd att dem tar comebacken via whoa!
2008-05-19, 16:35
Medlem
chekiuss avatar
Någon som hört något mer? Enligt väääldigt säkra källor verkar ett bråk ha spårat ur i helgen? vet dock inte om det har med denna pågående beef att göra.
Senast redigerad av chekius 2008-05-19 kl. 17:10.
2008-05-19, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Någon som hört något mer? Enligt väääldigt säkra källor verkar ett bråk ha spårat ur i helgen?

Har oxå hört om detta, vi får se om gossarna själva vill träda fram och berätta! jag vet att några av dem skriver här ibland
2008-05-19, 17:28
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
Har oxå hört om detta, vi får se om gossarna själva vill träda fram och berätta! jag vet att några av dem skriver här ibland

kära vän, du missade min sista rad, där jag skrev att jag inte visste om det hade med bråket att göra eller ej. Eller hur du fått det bekräftat?
2008-05-19, 17:28
Medlem
Shine_s avatar
ja det vore riktigt fett om de faktiskt skulle ligga i lite. Blev jävligt glad när jag såg Virus och Crack röjjet som dök upp för nått halvår sedan, men det verkar ju snabbt dött ut, får hoppas att AO är med virila då!
2008-05-19, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
kära vän, du missade min sista rad, där jag skrev att jag inte visste om det hade med bråket att göra eller ej. Eller hur du fått det bekräftat?

Ja den missade jag Jag vet att det förmodligen skulle bli lite box om det blev tillfälle, får höra mer om detta ikväll om jag får tillfälle. och vi känner inte varann eller?
2008-05-19, 19:55
Medlem
Fourtwosixs avatar
Envisa rykten säger att det gjordes upp i Göteborgsvarvet.
SPRING SPRING!
2008-05-19, 20:23
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Ligisd kör ingenting, feg kör när han får ryck Aras kör inte för han inte kan för tillfället Deps kör inte med någon från wufc och xeno bor i norge.
2007?
2008-05-19, 20:59
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourtwosix
Envisa rykten säger att det gjordes upp i Göteborgsvarvet.
SPRING SPRING!
Snabbaste crewet vinner!
2008-05-19, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Kankse lite OT men jag såg helt sprillans Veks och Pow tags för nån vecka sen.
2008-05-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffin
Håller med! Vattentornet i liljan var fantastiskt, nu är det bara skit där.

Jag gick förbi precis när dom hade sanerat första gången, då var det en massa ställningar och lampor så jag frågade en byggsnubbe vad dom skulle göra och det skulle tydligen va nån modevisning där, dom tycker väl det är en cool miljö antagligen. Skumt att dom har fortsatt sanera efter det för det är ju knappast ett ställe som många ser i vanliga fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in