Jag har inget plank i närheten och där jag bor lämpar sig helt enkelt inte för att stå utanför. Det är en väldigt lustig lägenhet och ett lite lurigt planerat område utanför. Jag tror inte grannarna skulle uppskatta dammet yrande över deras uteplatser. Sen är ju hela grejjen lite att jag vill inte behöva ränna ut för att måla, när jag känner mig kreativ vill jag bara kunna köra typ. Har blivit lat av min cintiq.
Balkong, finns ingen. Det är en lurig nödlösningslägenhet nästan. Dom delade av en gammal frisersalong med tunna väggar och kallade det lägenheter.
Har ju den här stentrappan som går upp kanske 3-4m innan man svänger av in till lägenheten. Hade tänkt att stå längst ned precis bredvid den öppna dörren ut med en sådan rumsfläkt på andra sidan, men tyvärr har jag tydligen underskattat sprayburken.
Givetvis tror jag inte att jag kommer kunna börja med detaljgrejjer direkt, undrade bara för att se om det går över huvud taget. Är ju helt grön förrutom det man ser på gatan och där är det ju överhängande väldigt tjocka linjer etc. men sen ser man dukar på 35x27cm så börjar man ju undra.