Nej vafan, har inte ens rullat någon panel av wufc vad jag vet på länge som fan och sen kommer snubben som inte ens visste vad Rilo och Nick drog idag och påstår att han sett en wholecar? Det är ju verkligen trovärdigt.
Ska till malmö nu snart och tänkte bara höra hur det är med drewex har dom bra med burkar där eller? Läste på deras hemsida att dom inte hade alla kulörer av burkarna. Så är de ofta så att mycket burkar är slut lr så?
tror jag verkligen inte det är..har sett något klipp då dom är 3pers och kör varsin målning, tror inte det är snubbe som inte drar sin egen tag om ni förstår vad jag menar . Snackar inte om Rilo då för det är väl que
Därför jag undrar. Vissa säger att han vart väktare, andra att han bara tipsar, du att det bara var en gång. I texten i UP står det formulerat på ett sådant sätt att man kan tolka det som att han fortfarande hjälper dem.
Om jag såg ett par CSGare stå och spitta olagligt dagligen skulle jag också hjälpa väktare. WIN-WIN situation lixom.
jag har inte sett några orginal-tags, men det påminner om hans stil a lot, skulle inte förvåna mej eftersom han till viss del fortfarande är aktiv.. Han la en lite prod me sthlmsfolk i nkpg för ett par månader sen...