2008-03-20, 18:48
Medlem
Alcosanal666s avatar
Snnd att APBGC har lagt av sägs det. Fett gäng!
2008-03-20, 19:04
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Det är väl ganska självklart att saker som målas på ett lagligt plank blir övermålade fort.

Inte på det sättet IMO gjort.
2008-03-20, 20:51
Medlem
fartfaces avatar
Vad tror ni kommer hända med ocf nu när 3 av dom har torskat ? är dom många members som kommer reppar eller kommer det dröjja innan det kommer nått nytt ? tycker de va tråkigt som fan för dom iaf. creds för att dom körde så hårt
2008-03-20, 21:17
Bannlyst
Har två st frågor:

1. Om man ska dra en piece ganska & man har inte så mycket tid på sig. Då brukar jag alltid göra skissen - fylla- outlines - bakgrund. Det brukar bli väldigt rinnigt när jag ska göra bakgrunden? Några tips, ska jag börja med bakgrunden och låta den torka?

2. Vilken är den "skönaste" capen att bomba med? (enligt dig)
2008-03-20, 21:25
Medlem
vongörans avatar
En fråga. Jag ser folk som drar sina highlights på samma ''sida'' som skuggan, detta måste väl ändå vara inkorrekt då solljuset kommer från det motsatta hållet...?
Senast redigerad av vongöran 2008-03-20 kl. 21:27.
2008-03-20, 21:37
Medlem
virreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stasse
Har två st frågor:

1. Om man ska dra en piece ganska & man har inte så mycket tid på sig. Då brukar jag alltid göra skissen - fylla- outlines - bakgrund. Det brukar bli väldigt rinnigt när jag ska göra bakgrunden? Några tips, ska jag börja med bakgrunden och låta den torka?

2. Dom flesta fatcaps.
2008-03-20, 22:13
Medlem
everymove__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stasse
Har två st frågor:

1: Låter skummt att just bakgrunden skulle börja rinna. prova hålla capen lite längre ifrån?

2: NYC fat. men även dom flesta andra caps
2008-03-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everymove__
1: Låter skummt att just bakgrunden skulle börja rinna. prova hålla capen lite längre ifrån?

2: NYC fat. men även dom flesta andra caps
Men spraya på långt avstånd(20cm) så kan är det omöjligt att de rinner om du inte sprayar för segt eller på samme ställe. Bästa capen och bomba med är väll enligt mig pinky fat!
2008-03-20, 23:54
Bannlyst
Okej, ska testa det nästa gång eller så kanske det bara är jag som inte är nogrann
2008-03-21, 00:05
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartface
Vad tror ni kommer hända med ocf nu när 3 av dom har torskat ? är dom många members som kommer reppar eller kommer det dröjja innan det kommer nått nytt ? tycker de va tråkigt som fan för dom iaf. creds för att dom körde så hårt

Det får tiden utvisa..
2008-03-21, 00:22
Bannlyst
Uppsala crewet BOG, vad står det för?
2008-03-21, 00:34
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vongöran
En fråga. Jag ser folk som drar sina highlights på samma ''sida'' som skuggan, detta måste väl ändå vara inkorrekt då solljuset kommer från det motsatta hållet...?

Kan också göra så att bokstäverna ser böjda ut. Svårt att förklara om du inte ser det själv...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in