2007-10-18, 18:33
Medlem
MyteNs avatar
Löningsdags snart och burkar skall köpas från Hilights shop, frågan är nu om deras erbjudande på Auto-K burkar är något att satsa på när man inte riiiktigt kommit igång med målandet utan är under upplärningsfasen så att säga, lite skillnad på 300kr och 595kr (om jag minns summan rätt).
2007-10-18, 18:58
Medlem
Hur länge håller egentligen färgen i burkarna?
Jag menar torkar den snabbt ihop om man låter dom stå för länge?
vad göra för att dom ska hålla längre? ha dom i kylen?
2007-10-18, 19:09
Medlem
Snabbtsomsatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Löningsdags snart och burkar skall köpas från Hilights shop, frågan är nu om deras erbjudande på Auto-K burkar är något att satsa på när man inte riiiktigt kommit igång med målandet utan är under upplärningsfasen så att säga, lite skillnad på 300kr och 595kr (om jag minns summan rätt).

Värt att tänka på är att burkarna bara är 150ml
2007-10-18, 19:29
Medlem
The Fugazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salomz
Hur länge håller egentligen färgen i burkarna?
Jag menar torkar den snabbt ihop om man låter dom stå för länge?
vad göra för att dom ska hålla längre? ha dom i kylen?

Oroa dig inte för det.
Jag har använt burkar med en mindre livstid på nacken. Det enda som kan falla är att trycket sjunkit så du kanske inte får ut all färg som du normalt skulle få.
2007-10-19, 10:15
Medlem
whmrs avatar
Citat:

Random paketen dom säljer bjuder på mycket trevliga burkar annars(Multona med NY är så nära en gudalik upplevelse man kan komma). Paketet med bara Auto-K är som sagt 150ml.

Edit: Märkte nu att randomburkarna är slutsålda. Ursäkta.
2007-10-19, 11:34
Medlem
köp inte.. de kostar MER per mililiter färg än Montana black t.ex.

Satsa på montana black är mitt tips, de har ju specialerbjudande på dem nu.. 3 för 100 i butik eller 30kr st på webshop! Grymt!

Citat:
2007-10-19, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whmr
Edit: Märkte nu att randomburkarna är slutsålda. Ursäkta.

Jag var precis inne , det står inte att dom är slutsålda ?
2007-10-19, 16:54
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling

Satsa på montana black är mitt tips, de har ju specialerbjudande på dem nu.. 3 för 100 i butik eller 30kr st på webshop! Grymt!

Okej då gör jag så, tackar så mycket för det, har några biltema-burkar som sagt jag skall pryda centrum med ikväll.

Blir ett packet Montana Black och någon Grog-penna med.
2007-10-19, 23:57
Medlem
art_s avatar
Nya Filmer?

tjena, vill inte starta en ny tråd så jag frågar här istället, är det några nya graff filmer på gång från sverige?
2007-10-20, 00:01
Bannlyst
Har precis fått en laglig graffiti-mur i kommunen på 40meter. Och vad jag vet finns det inga skickliga graffitimålare här så jag tänkte prova på och testa vad jag kan. Var hittar jag nu BILLIGAST burkar? Det behöver alltså inte vara kvaliteé till 100% utan jag skall bara testa på mig konsten mot en mur. Hade tänk köpa mig en 1-3 cans, så det är inget jätteköp på gång.

Tack på förhand guys.
2007-10-20, 00:07
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskis
Har precis fått en laglig graffiti-mur i kommunen på 40meter. Och vad jag vet finns det inga skickliga graffitimålare här så jag tänkte prova på och testa vad jag kan. Var hittar jag nu BILLIGAST burkar? Det behöver alltså inte vara kvaliteé till 100% utan jag skall bara testa på mig konsten mot en mur. Hade tänk köpa mig en 1-3 cans, så det är inget jätteköp på gång.

Tack på förhand guys.
Jadu.. Kan ju börja med och berätta ungefär vart i sverige vi snackar om..Men ja..Bensinmackar.Färgbutiker..?
2007-10-20, 00:22
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling

30+30+30 = 90, så vrf är det då 3 för 100 i butiken om det var rea?

Eller det är vanligt pris i butiken men rea på nätet?

eller 30kr st på webshop! Som vanligt såg jag inte det där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in