Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Ja, för att vissa helt enkelt inte kan peka ut linjerna utan bara ger olika utsagor som också är felaktiga.
Jag kan dock garantera det att jag har så hög grad känslighet att jag inte behöver någon slagruta för att hitta negativa linjer, har två tydliga linjer i min lgh.
Har hittat negativa linjer även i andras bostäder.
En healer jag konsulterade affirmerade också att jag hade rätt.
En kompis var skeptisk men jag bad honom ställa sig på den negativa linjen och han kände tydligt skillnad att han blev matt/slö när han stod där.
Jag sade inte åt honom "nu kommer du känna dig matt" utan jag frågade bara honom om han kände skillnad. Och hans utsaga bekräftade att jag hade rätt.
Jag kan dock garantera det att jag har så hög grad känslighet att jag inte behöver någon slagruta för att hitta negativa linjer, har två tydliga linjer i min lgh.
Har hittat negativa linjer även i andras bostäder.
En healer jag konsulterade affirmerade också att jag hade rätt.
En kompis var skeptisk men jag bad honom ställa sig på den negativa linjen och han kände tydligt skillnad att han blev matt/slö när han stod där.
Jag sade inte åt honom "nu kommer du känna dig matt" utan jag frågade bara honom om han kände skillnad. Och hans utsaga bekräftade att jag hade rätt.
Och hade du accepterat följande:
Jorden är täckt av violetta ljusvibrationer som går igenom nordpolen. Ljusplan täcker jorden i ett rutnät; planen är normala mot ytan och ca 3 cm breda. Om du står i ett ljusplan så skadar det din hälsa. Jag har utvecklat en känsla för placering av ljusplan; som bevis har jag.
1. En healer har bekräftat min utsago.
2. Jag tog en kompis över och placerade honom i ett ljusplan och han mådde faktiskt dåligt.
Sedan finns det lögner mot sanningen:
1. Det har skett studier där ljuslinjefinnare har placerat ljuslinjerna i ett område. Saken är att enligt studien så hade ljusfinnarna placerat linjerna på olika ställen!
Det är ett bedrägeri en statlig konspiration de ljuger!