2010-11-27, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Ja, för att vissa helt enkelt inte kan peka ut linjerna utan bara ger olika utsagor som också är felaktiga.
Jag kan dock garantera det att jag har så hög grad känslighet att jag inte behöver någon slagruta för att hitta negativa linjer, har två tydliga linjer i min lgh.
Har hittat negativa linjer även i andras bostäder.
En healer jag konsulterade affirmerade också att jag hade rätt.
En kompis var skeptisk men jag bad honom ställa sig på den negativa linjen och han kände tydligt skillnad att han blev matt/slö när han stod där.
Jag sade inte åt honom "nu kommer du känna dig matt" utan jag frågade bara honom om han kände skillnad. Och hans utsaga bekräftade att jag hade rätt.

Och hade du accepterat följande:

Jorden är täckt av violetta ljusvibrationer som går igenom nordpolen. Ljusplan täcker jorden i ett rutnät; planen är normala mot ytan och ca 3 cm breda. Om du står i ett ljusplan så skadar det din hälsa. Jag har utvecklat en känsla för placering av ljusplan; som bevis har jag.

1. En healer har bekräftat min utsago.
2. Jag tog en kompis över och placerade honom i ett ljusplan och han mådde faktiskt dåligt.

Sedan finns det lögner mot sanningen:

1. Det har skett studier där ljuslinjefinnare har placerat ljuslinjerna i ett område. Saken är att enligt studien så hade ljusfinnarna placerat linjerna på olika ställen!

Det är ett bedrägeri en statlig konspiration de ljuger!
Citera
2010-11-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealFace
Och hade du accepterat följande:

Jorden är täckt av violetta ljusvibrationer som går igenom nordpolen. Ljusplan täcker jorden i ett rutnät; planen är normala mot ytan och ca 3 cm breda. Om du står i ett ljusplan så skadar det din hälsa. Jag har utvecklat en känsla för placering av ljusplan; som bevis har jag.

1. En healer har bekräftat min utsago.
2. Jag tog en kompis över och placerade honom i ett ljusplan och han mådde faktiskt dåligt.

Sedan finns det lögner mot sanningen:

1. Det har skett studier där ljuslinjefinnare har placerat ljuslinjerna i ett område. Saken är att enligt studien så hade ljusfinnarna placerat linjerna på olika ställen!

Det är ett bedrägeri en statlig konspiration de ljuger!

Jag går inte efter deras utsago, jag går efter egen empiri.
Citera
2010-11-27, 14:37
Medlem
Ja, i natt kom det jag hade väntat på: en attack i drömstadiet. Detta var en dröm av skuldprojicerande natur, sedan på fm var jag trött, eftersom jag vaknat tidigt, och då trängde sexuella tankar på som försökte få mig att agera på dem.

Jag ska tillägga att jag inte haft den minsta sexuella tanke sedan healern tog bort parasiten/neggen, och nu när jag satt och tittade på morgon-tv så såg jag skepnaden av den stå i väst precis i kanten vid min bokhylla. När jag iakttog den tilltog den i tydlighet, ser ut som ett hologram. Fick gå och ta en låååång dusch för att bryta attacken och såg när jag visualiserade YHVH inför min inre syn, ett mörkt ansikte framträda.

Detta vet jag har koppling till att jag storstädade igår, detta ogillas av negativa energier eftersom det tränger undan dem ytterligare på samma sätt som en banishing gör. Förövrigt står skepnaden kvar vid den plats där portalen är/sägs vara (kände mig iakttagen därifrån igår), så de som har tillräckligt bra astral syn/klärvoajans och inte tror på detta kan ju ta sig en titt.
Citera
2010-11-27, 14:39
Medlem
Apocryphas avatar
Det råkar inte vara så att andarna säger till dig vad du ska göra och så?
Citera
2010-11-27, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Det råkar inte vara så att andarna säger till dig vad du ska göra och så?

Nej du, det är inga "befallande/hotande röster". Det som kallas schizofreni m.a.o.
Citera
2010-11-27, 15:39
Medlem
Citat:
Jag går inte efter deras utsago, jag går efter egen empiri.

Är du 100% säker på att utsagan om jordenergi inte är falska?
Citera
2010-11-27, 16:18
Medlem
Citat:
Är du 100% säker på att utsagan om jordenergi inte är falska?

Jag vet att jag har två tydliga negativa linjer i min lgh, alla neg-attacker jag har haft har varit på eller i anslutning till sådana linjer. Om jag ställer mig mitt i lgh så känner jag tydligt att det finns en punkt som är positiv som ger kraft. Jag kan upprepa det hur många ggr som helst.
Placera mig i ett hus och jag kommer korrekt peka ut var de negativa linjerna går.
Det handlar inte bara om att tro utan jag känner att hela min energikropp påverkas om jag står på en negativ linje, jag känner det som ett starkt magnefält, blir trött och slö och får svårt att koncentrera mig.
Citera
2010-11-28, 00:27
Medlem
Citat:
Jag vet att jag har två tydliga negativa linjer i min lgh, alla neg-attacker jag har haft har varit på eller i anslutning till sådana linjer. Om jag ställer mig mitt i lgh så känner jag tydligt att det finns en punkt som är positiv som ger kraft. Jag kan upprepa det hur många ggr som helst.
Placera mig i ett hus och jag kommer korrekt peka ut var de negativa linjerna går.
Det handlar inte bara om att tro utan jag känner att hela min energikropp påverkas om jag står på en negativ linje, jag känner det som ett starkt magnefält, blir trött och slö och får svårt att koncentrera mig.

Om det stämmer så kan du bevisa att jordlinjer existera; gör ett vetenskapligt test där du pekar ut jordlinjerna och därefter healern. Om det lyckas så har ni bevisat att det stämmer; och du har ditt namn skrivit i stjärnorna.
Citera
2010-11-28, 11:12
Medlem
Citat:
Om det stämmer så kan du bevisa att jordlinjer existera; gör ett vetenskapligt test där du pekar ut jordlinjerna och därefter healern. Om det lyckas så har ni bevisat att det stämmer; och du har ditt namn skrivit i stjärnorna.

Jag vet inte om min utsaga är tillräcklig för att räcka som vetenskapligt bevis tyvärr. Troligen inte.
Citera
2010-11-28, 13:05
Medlem
Citat:
Jag vet inte om min utsaga är tillräcklig för att räcka som vetenskapligt bevis tyvärr. Troligen inte.

Jo det kan du. Om studien sker som följer så är det fullt möjligt: Ett rum bokas av projektledaren. Han bjuder in dig du pekar på jordlinjerna i rummet. Du går, därefter bjuds en ny person in som du litar på. Han pekar på jordlinjerna i rummet.

Är det nu så att ni pekar ut linjerna på samma ställe; så kan ni bevisa att det stämmer. Självklart kommer mer studier att ske för att bekräfta att ni inte har snackat ihop er. En senare studie kan vara att ni letar upp energilinjerna med ögonen förbundna.
Citera
2010-11-28, 23:57
Medlem
alvanss avatar
Citat:
Ja, i natt kom det jag hade väntat på: en attack i drömstadiet. Detta var en dröm av skuldprojicerande natur, sedan på fm var jag trött, eftersom jag vaknat tidigt, och då trängde sexuella tankar på som försökte få mig att agera på dem.

Jag ska tillägga att jag inte haft den minsta sexuella tanke sedan healern tog bort parasiten/neggen, och nu när jag satt och tittade på morgon-tv så såg jag skepnaden av den stå i väst precis i kanten vid min bokhylla. När jag iakttog den tilltog den i tydlighet, ser ut som ett hologram. Fick gå och ta en låååång dusch för att bryta attacken och såg när jag visualiserade YHVH inför min inre syn, ett mörkt ansikte framträda.

Detta vet jag har koppling till att jag storstädade igår, detta ogillas av negativa energier eftersom det tränger undan dem ytterligare på samma sätt som en banishing gör. Förövrigt står skepnaden kvar vid den plats där portalen är/sägs vara (kände mig iakttagen därifrån igår), så de som har tillräckligt bra astral syn/klärvoajans och inte tror på detta kan ju ta sig en titt.

Du behöver få hjälp med att hela din aura, för jag tror att där den är försvagad (väst?) kommer allt skit in (ursäkta uttrycket). Den som har dig i sin våld verkar vara en mycket lågt stående varelse...född ur mörk energi, som försöker använda en av människans överlevnadsreflexer, d.v.s, föda, skydd och överlevnad ( fortplantning). Den du har fått ridandes på din rygg ( bara ett talesätt ) är den som vill fortplanta sig, men har noll koll på hur...därför tömmer han dig konstant på livsenergi genom att lura av dig din säd...?

Det låter ju helknäppt, men jag tror att din livslust, din energi och din själsliga lycka beror på denna starka parasit/demon, som du i ditt försvagade tillstånd släpper in...för att det ger dig en stund av tillfredsställelse & lugn...

Det den lurar dig på är resten....d.v.s eget liv, omtanke, medkänsla och förståelse för andra...= KÄRLEK.

Du vet när du kommer rätt, för då kommer du att njuta av sex, ensam eller med en partner, men som det är nu så påtvingas du något som bara är en chimär, och det mår du illa av.
Citera
2010-11-29, 00:10
Medlem
alvanss avatar
Mitt råd till dig är att du slutar med all form av meditation, all form av banishing, sol-/och saltbad, inga som helst navelskådningar under en månad, och ser vad som händer...
Jag tror helt enkelt att du är för andligt mottagen just nu, och att du bör stänga av ett tag.

Stärk dig själv och jorda dig genom att göra något konstruktivt med händerna, snickra, måla, skulptera, mura, tapetsera eller vad du nu kan tänka dig att göra...

Jag vet inte om jag är rätt person att råda dig, för jag är bara en enkel människa utan kunskap om annat än vad jag ser och kan ta på, men jag hoppas på något sätt kunna hjälpa dig med min klokskap?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in