2015-01-13, 19:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Jag provade att ha sex på bara ≈10mg en gång, det var... intressant? Tror att moxys afrodisiakiska egenskaper är lite överhajpade.

Fick lära mig (typ igår?) att det är foxy den närbesläktade syster som sitter på dom afrodisiakiska egenskaperna, alltså 5-meo-Dipt. Men vad vet jag inte tagit någon av dessa.
Citera
2015-01-21, 20:28
Medlem
Halmgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Var båda parter påverkade under sexet? Kan tänka mig att det skulle kännas märkligt om bara ena partnern var skev...
Yes, båda två. Upplevde mig själv som en något distanserad betraktare till själva upplevelsen, trots att vi var vad man ändå får lov att kalla "nyförälskade" - eller kanske just därför snarare än trots?. Detta har jag dock upplevt på flera andra hallucinogener, var i det här fallet kanske mer en let down då självaste Shulgin beskriver moxy som extremt erotisk i TIHKAL. Gjorde det sexet roligare? Ja. Är moxy något man poppar på första dejten? I have my doubts.
Citera
2015-01-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Fick lära mig (typ igår?) att det är foxy den närbesläktade syster som sitter på dom afrodisiakiska egenskaperna, alltså 5-meo-Dipt. Men vad vet jag inte tagit någon av dessa.

Överlag så besitter de flesta xiPT-analogerna dessa sexuella egenskaperna så som jag tolkat det. Jag personligen har endast testat 5-MeO-MiPT av det här släktet och jag tycker att den sexuella upphetsningen är kraftigt framträdande. Däremot har jag inte haft samlag under påverkan av den, utan utloppet för att tillfredsställa de syndiga lustarna har fått ske på egen hand. Men fanns där, det gjorde det synnerligen.
Citera
2015-02-11, 22:51
Medlem
Psilosofens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
mja, jag tycker att man är jäääääävligt seg efteråt, något konstig kanske. Jag skulle definitivt inte rekommendera att köra bil dagen efter iaf, märkte att jag vinglade som fan...körläraren frågade tom om jag var nykter och fick mig att göra alkotest.

Vad är det för körskola du går på som inte har alkolås på sina bilar om man får fråga lite offtopic? Man blåser ju alltid innan man kan starta den...
Citera
2015-02-12, 07:25
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosofen
Vad är det för körskola du går på som inte har alkolås på sina bilar om man får fråga lite offtopic? Man blåser ju alltid innan man kan starta den...
jag hade trippat natten innan, och rökt en jävligt fet på morgonen innan jag däckade. efter ett par timmar ringde dom från körskolan, då jag var sen till min lektion som jag hade glömt bort. läraren var schysst och hämtade mig hemma, och därför hade hon redan blåst och tyckte inte att jag behövde det. annars har jag alltid blåst. ville du fortfarande veta så är svaret växjö nya trafikskola
Citera
2015-02-13, 20:55
Medlem
Kan det vara värt att köpa hem några moxy tabbar från tt och sen sälja dem för 100 kr st på gatan?

Hur är drogen? många rcs e ju skit
Citera
2015-02-14, 10:49
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Kan det vara värt att köpa hem några moxy tabbar från tt och sen sälja dem för 100 kr st på gatan?

Hur är drogen? många rcs e ju skit
100kr styck? hhahaha, vad ska du sälja det som? du ska vara jävligt glad om du får 50kr styck, själv har jag svårt att sälja för 40kr
Citera
2015-02-23, 18:44
Medlem
gro4fans avatar
Lät en av mina labbråttor dra i sig 80mg 5-meo-mipt oralt för ett tag sen och observerade ingen märkbar effekt.
Är detta normalt?
Kan det vara skadligt med så höga doser även fast man inte känner något?

Bör tilläggas att råttan äter antipsykotiska mediciner så som zyprexa, ergenyl och abilify.
Kan detta vara orsaken till utebliven effekt?
Citera
2015-02-23, 19:39
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gro4fan
Lät en av mina labbråttor dra i sig 80mg 5-meo-mipt oralt för ett tag sen och observerade ingen märkbar effekt.
Är detta normalt?
Kan det vara skadligt med så höga doser även fast man inte känner något?

Bör tilläggas att råttan äter antipsykotiska mediciner så som zyprexa, ergenyl och abilify.
Kan detta vara orsaken till utebliven effekt?
Givetvis är det dom antipsykotiska medicinerna som ger utebliven effekt.
Varför ta psykedeliska droger när råttan blivit ordinerad antipsykotiska?
Citera
2015-02-23, 22:11
Medlem
gro4fans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Givetvis är det dom antipsykotiska medicinerna som ger utebliven effekt.
Varför ta psykedeliska droger när råttan blivit ordinerad antipsykotiska?

För att råttan anser sig felaktigt diagnostiserad och fortfarande gillar att ha kul/ gillar lärorika trippar.

Kan man bara öka dosen tills forskningskoncentratets koncentration överstiger antipsykotiska medlens koncentration?
Citera
2015-02-25, 19:27
Medlem
shububus avatar
äter stratera och har märkt att jag behöver väldigt höga doser av moxy för att få bra efekt, spelar det in eller har jag bara en ¨naturlig resistans¨?
Citera
2015-02-25, 19:29
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Kan man bara öka dosen tills forskningskoncentratets koncentration överstiger antipsykotiska medlens koncentration?[/quote]
Tror att du får sluta med medicinen i ca. 1 vecka innan ifall du vill få bra effekt. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in