2014-08-07, 17:17
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ligger denna nära 5-meo-malt i rus eller? Jag uppskattar inte riktigt MALTen, vilken tryptamin ligger närmast i rus? Eller är denna en klass för sig?
Jag tycker de är ganska nära, skillnaderna är väl att denna är lite ljusare, samt mer eufori och mindre ljudhallisar, annars är det väl samma sak tycker jag
Citera
2014-08-07, 21:16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
Jag tycker de är ganska nära, skillnaderna är väl att denna är lite ljusare, samt mer eufori och mindre ljudhallisar, annars är det väl samma sak tycker jag

hm, lite ljusare & mera eufori. Låter som nått jag kan tänka mig testa
Citera
2014-08-07, 23:56
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
hm, lite ljusare & mera eufori. Låter som nått jag kan tänka mig testa
Börja med 10-20mg, vill du sen ha mer så är det bara att köra på tills psykoserna börjar smyga fram i
Citera
2014-08-10, 01:28
Medlem
Existensens avatar
Tjack och mipt var en kunglig kombo!! Jag tog bara 10mg och mår sjukt bra och min vän har tagit 70mg + 20mg 5-meo-dmt (fattar ej hur hen fixar så mycket haha). Fett sooooooft, mycket bra välmående och mycket skratt. Känns som som dundertjacket gjorde att det fick lite smått mdma feel men med lite smått mer trippy mindset. Mysigt att prata djupa saker och känner stor empati!
Skriver för att jag ville veta innan men hittade inget svar. Kändes som en bra kombo så fick bli ett test ändå Rekommenderar starkt. Men bör inte ta över 10mg först, känns som det enkelt kan bli för mycket om man inte har så bra psyke och tar mer en så. Stannar på 10 och tycker det blev perfa för mig.

Pma frågor om ni vill veta mer
Citera
2014-08-10, 04:51
Medlem
Existensens avatar
Han tog 40mg 5-meo-dmt till och babblar som tusan
Citera
2014-08-11, 03:06
Medlem
Promenads avatar
Hade en fantastisk natt på det här för några veckor sen.
Bästa sexdrogen någonsin, helt sinnessjukt.
Rökte under hela ruset till allas fördel

Man måste verkligen slappna av för att inte börja spänna kroppen och få den där lilla bodyloaden man kan få. Och ha mat hemma! får alltid munchies på den här.

Avslutade med några Benso.

Bara jag som tycker TTs tabbar smakar precis lika vidrigt som torkade cubbar? Sick nitton :/
Citera
2014-08-11, 08:51
Medlem
Existensens avatar
Hjärnan blir ganska ansträngd på denna eller? Inte sovit på en och en halv dag och hallucinerar väldigt väldigt mycket. Spelar ingen roll hur mycket tjack man drar hallisar ändå i form av att allt blir väldigt litet sedan väldigt stort och vissa saker morfas och sprängs. Är lugn och så och ska försöka ligga och blunda igen och se om det hjälper att ligga i mörkret en timme eller så.

Var nära på att dra några stillisar för en stund sedan, haha. Hade nog inte vart en så bra ide efter alla dessa linor

Har någon nått tips på något man kan göra för att bli av med dessa förutom att blunda i mörkret och ta det lungt med huvudet? Känner mig inte alls psykiskt trött eller så men kommer ihåg att trippen var sjukt bra men lite intensivt för ögonen om det var för mycket intryck en del av trippen så vet att ögonen anstränges lite ibland.
Hjälp pls! Vill inte börja se "jobbiga" saker, känns som det kan bli det snart. Borde lagt mig igår

Har bara gräs, imo och stillisar. Ingen benzo

Edit: Var ca 1 dag sedan trippen var slut och hallisarna började för ca 3h sedan!
Citera
2014-08-11, 09:06
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hjärnan blir ganska ansträngd på denna eller? Inte sovit på en och en halv dag och hallucinerar väldigt väldigt mycket. Spelar ingen roll hur mycket tjack man drar hallisar ändå i form av att allt blir väldigt litet sedan väldigt stort och vissa saker morfas och sprängs. Är lugn och så och ska försöka ligga och blunda igen och se om det hjälper att ligga i mörkret en timme eller så.

Var nära på att dra några stillisar för en stund sedan, haha. Hade nog inte vart en så bra ide efter alla dessa linor

Har någon nått tips på något man kan göra för att bli av med dessa förutom att blunda i mörkret och ta det lungt med huvudet? Känner mig inte alls psykiskt trött eller så men kommer ihåg att trippen var sjukt bra men lite intensivt för ögonen om det var för mycket intryck en del av trippen så vet att ögonen anstränges lite ibland.
Hjälp pls! Vill inte börja se "jobbiga" saker, känns som det kan bli det snart. Borde lagt mig igår

Har bara gräs, imo och stillisar. Ingen benzo

Edit: Var ca 1 dag sedan trippen var slut och hallisarna började för ca 3h sedan!
Bara ta det lugnt, intala dig själv att allt är okej. Gör vad du kan för att sova, och går inte det så vänta tills ikväll. Trippar brukar (för mig då) hålla i sig lite till och från tills dess att jag sovit. En natts sömn och det mesta kommer vara normalt igen
Citera
2014-08-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Promenad
Bara jag som tycker TTs tabbar smakar precis lika vidrigt som torkade cubbar? Sick nitton :/

Brukar inte smaka på dom.
Citera
2014-08-13, 11:16
Medlem
Någon som har erfarenhet av att göra om saltet till fribas? Eller eventuellt att röka/vaporiza saltet?

Hittar inte så mycket info på bluelight etc..
Citera
2014-08-26, 02:19
Är detta något man kan uppnå egodöd på eller är det för klent? Vill ha en riktigt stark tripp men det verkar vara dålig tillgång på bra grejor. Har tagit 10mg förut och fick en relativt svag tripp.
Senast redigerad av Konservburk 2014-08-26 kl. 02:24.
Citera
2014-08-26, 16:44
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Är detta något man kan uppnå egodöd på eller är det för klent? Vill ha en riktigt stark tripp men det verkar vara dålig tillgång på bra grejor. Har tagit 10mg förut och fick en relativt svag tripp.

Riktigt egodöd så tror jag du bör satsa på en annan substans.. Möjligen DPT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in