Men givetvis säljer de fortfarande Beats. Jag gissar på att en av företagets största intäkter kommer från just Beats och andra replica hörlurar. De är nog bara rädda att någon från Monster eller Dr. Dre får tillgång till hörlurarna och stämmer dem. Skriv i den andra tråden vad du har gjort mer specifikt och vad de har svarat.
Har dealextreme ändrat om sidan när man betalar via paypal? förut har jag för mig man blir skickad till paypals sida och man loggar in där, nu ska man logga in på deras sida som ser lite skum ut.
Beställde nyss lite grejer (mobilskal m.m.) från Dealextreme. Har hört att man får kryssa i själv vad det ska stå på paketet vad det innehåller, t.ex. toyparts eller gift, men det kom inte upp när jag beställde. Spelar det någon roll eller?
Nej det spelar ingen som helst roll om ett paket från kina,hongkong,taiwan är märkt gift heller inte.
Tullen vet MYCKET väl om detta och skiter till 100% i detta och därmed spelar det ingen roll för du kan få betala moms,tull i alla fall.
Nej det spelar ingen som helst roll om ett paket från kina,hongkong,taiwan är märkt gift heller inte.
Tullen vet MYCKET väl om detta och skiter till 100% i detta och därmed spelar det ingen roll för du kan få betala moms,tull i alla fall.
Är det småsummor (10-50$) så bryr sig tullen inte
Jag har tom köp en jacka från dhgate för ett par år sedan för 80$ och fick den utan några som helst problem