2013-01-31, 23:04
Medlem
apewithcapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derbidrd
God kväll.
Jag beställde 3 stycken Beats studio (http://www.eforchina.com/v/131185) för 7 dagar sen. Det tog 3 dagar för dom att packa och 4(!) dagar att frakta. Då jag inte var hemma igår så kunde jag inte ta emot lurarna men imorgon ska jag packa upp dom och göra en liten video.

Observera att jag valde att frakta med DHL. Detta gjorde att det kom till en tullavgift på 200:- och en fraktkostnad på ~225:-. Men jag packade ner lite annat smått och gott i så det lönar sig nog.

God afton

Alltså en totalkostnad utöver varukostnaden på +425kr för tre par Beats och lite annat som du sa? Inte så illa faktiskt.

EDIT: lade själv en beställning på ett par Beats Studio som shippades idag, dagen innan deras semester.
F1 nice.
2013-02-01, 08:39
Medlem
Derbidrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apewithcape
Alltså en totalkostnad utöver varukostnaden på +425kr för tre par Beats och lite annat som du sa? Inte så illa faktiskt.

EDIT: lade själv en beställning på ett par Beats Studio som shippades idag, dagen innan deras semester.
F1 nice.

Pektet är såpass stort så tull hade jag inte klarat mig utan i vilket fall.
"Det andra" är 2 Beats till av samma sort +annan skit så det blir värt pengarna enligt mig
2013-02-01, 15:28
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derbidrd
Pektet är såpass stort så tull hade jag inte klarat mig utan i vilket fall.
"Det andra" är 2 Beats till av samma sort +annan skit så det blir värt pengarna enligt mig
Får man fråga vad du ska göra med 3 st Beats Studio?
2013-02-01, 15:35
Medlem
apewithcapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite

Surround Sound
2013-02-01, 21:12
Medlem
Citat:
5, minst, baserat på ursprungsfrågan.
Citat:
Ursprungligen postat av apewithcape
Surround Sound
Blocket / tradera, och sälja dem som "äkta" är klart troligare.
Precis den typen av aktiviteter som ger piratkopieringsmotståndare möjligheten att klämma åt "oss" hårdare. Fast det kanske hör hemma i en annan tråd.
B!
2013-02-02, 00:28
Medlem
vonOlofs avatar
Intressant iakttagelse:

Focal har de senaste gångerna skickat via Singapore Post, har tagit 2-3 dagar för rena fysiska transporten från terminal till terminal.

Har Singapore Post en verksamhet inne i Hongkong/fastlands-Kina, eller skeppar dessa Kina-sajter iväg sina postsäckar ända till Singapore för vidare befordran?
2013-02-02, 01:01
Medlem
Till er som har köpt hörlurar (snäcklurar):
Jag vill kunna ha jävligt hög musik på i lurarna och mycket bas, men jag vill ha en modell som har den bästa "noice-cancellingen". Viktigaste för mig är att det inte låter utåt. Vilka hade ni rekommenderat då?
2013-02-02, 01:09
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lange
Vilka hade ni rekommenderat då?
Som jag lovade några inlägg bakåt, så ska vi bromsa lite på rena köprådsinlägg. Finns en helt egen klistrad tråd om sådant.

Efter att man har ventilerat lite i klistrade hörlurs-köprådstråden kan man alltid återvända till denna tråd för att få tips om bra priser/försäljare osv.

● modOlof
2013-02-02, 11:04
Medlem
Derbidrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
5, minst, baserat på ursprungsfrågan.
Blocket / tradera, och sälja dem som "äkta" är klart troligare.
Precis den typen av aktiviteter som ger piratkopieringsmotståndare möjligheten att klämma åt "oss" hårdare. Fast det kanske hör hemma i en annan tråd.
B!

Absolut inte. Skulle aldrig falla mig in att lura någon på pengar över internet. Har själv blivit lurad på pengar så jag vet hur jävligt det blir.

Jag ska ha ett par och mina två polare varsitt.
2013-02-02, 11:08
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Vet någon vad som händer med paket som man inte hämtar ut och som skickas tillbaka till Kina? Får man tillbaka pengarna från företaget? Eller måste man betala för Postens hantering?
Har nämligen en kille som köpte hörlurar som jag beställde via drop-shipping och nu har paketet skickats tillbaka. Han lär få betala för Postens hantering men varorna åker ju tillbaka till Kina så kommer eForChina både behålla varorna och pengarna??? För mig spelar det ingen roll för jag har redan fått betalt i förskott men jag är nyfiken på om man får tillbaka pengarna för varorna också
Någon?
2013-02-03, 18:10
Medlem
Någon som kan säga hur noise cancelling är på fake beats från eforchina, om det ens är någon. Fungerar det bra eller blockerar den bara små ljud? Tex om man sitter i en bil, försvinner bullret eller hör man det fortfarande i bakgrunden?
2013-02-03, 19:49
Medlem
apewithcapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabeltv
Någon som kan säga hur noise cancelling är på fake beats från eforchina, om det ens är någon. Fungerar det bra eller blockerar den bara små ljud? Tex om man sitter i en bil, försvinner bullret eller hör man det fortfarande i bakgrunden?

Besvarar din fråga så fort jag fått mina Beats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in