2009-10-04, 16:41
Medlem
ninjatorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Tja! Någon som vet nån mer sida där man kan importera allt möjligt från grön laser till falska ipods? Som dealextreme typ?

www.dhgate.com Sjukt bra sida
2009-10-04, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
www.dhgate.com Sjukt bra sida
är grejena begangnade eller nya?
2009-10-04, 16:46
Medlem
ninjatorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
är grejena begangnade eller nya?

Helt nya och sjukt billigt Dock har jag enbart beställt kläder, men det har fungerat sjukt bra !
2009-10-04, 16:51
Medlem
tack för sidan, nu har jag något att titta på :P
2009-10-04, 17:38
Medlem
grandpaseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
Helt nya och sjukt billigt Dock har jag enbart beställt kläder, men det har fungerat sjukt bra !

Vadå helt nya? Det där är ju en marketsida, typ som Tradera
2009-10-04, 17:49
Medlem
apelsinen22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Har beställt 22 ggr från dem, en gång har paketet fastnat i tullen, fick då betala 25% moms plus 50kr i exp.avg. till posten.
Men för varor med så lågt värde (10$) kommer du inte behöva betala.

Men de där 50kronorna kommer de alltid med
2009-10-04, 20:33
Medlem
ninjatorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandpaseth
Vadå helt nya? Det där är ju en marketsida, typ som Tradera

'
Källa på de ?

Asså ? Jag tror inte de när dom vill sälja partier på 100 tal blir lite svårt att få tag på de begagnat eller ?
2009-10-04, 21:49
Medlem
grandpaseths avatar
Alltså, kollar du lite noggrannare så ser du att privatpersoner lagt upp bland annat jeans.
2009-10-04, 22:17
Medlem
ninjatorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandpaseth
Alltså, kollar du lite noggrannare så ser du att privatpersoner lagt upp bland annat jeans.

Okej, Men jag tror att majoriteten av allt är nytt !
2009-10-08, 21:05
Medlem
Av 6-7 beställningar har en "fastnat". Den var märkt som gift men kostade bara $22 så efter att ha mailat kvitton (screenshots) från Paypal till Posten fick jag paketet (brevet) utan att betala någon avgift, tull eller moms.
2009-10-11, 13:31
Medlem
har de lagt ner sidan? Jag beställde saker för ca 15 dollar, och nu går det inte att komma in på sidan.

jag var tvungen att confirma min paypal accounts shipping adress innan de skulle skicka sakerna, men nu har jag varken fått tillbaka pengarna eller fått något kolli-id, fick ett nummer men det fungerar inte ens... vad ska man göra för att få tillbaka sina pengar??
2009-10-11, 20:31
Medlem
Dealextreme betalning

Jag har funderingar på att köpa en laser från dealextreme och har lite frågor kring betalningen då jag är 100% noob på detta.

Måste jag skapa ett paypal konto eller räcker det att skriva in lite kortnummer och sånt skit och så är det färdigt?

Om jag måste skapa paypal konto, lite tips och råd? Hur ska jag göra, vad ska jag göra(ex när jag ska betala genom det)?

jag har försökt att söka i forumet om hur det funkar men efter 30min så har jag inte hittat något vettigt som svarar på mina frågor.

såg nu att jag failade rätt så hårt med vart jag la tråden, my bad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in