Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Jag har handlat en laddare till min Ixus-kamera från dealextreme.com. Den kostade 5.99$ och kom hem fraktfritt. Betalningen skedde via mitt Pay-Pal-konto som är kopplat till mitt kreditkort (Mastercard). Mkt enkelt alltihopa.
tackar för hjälpen
Det är skitlätt, bara följ instruktionerna. Det tar några minuter första gången, när alla uppgifter ska matas in, sen behöver du bara knappa in ditt lösenord.
Lite OT, men jag fattar inte hur DX får ihop det, sist hade jag glömt beställa en US/EU-kontaktadapter ā 0,79 dollar.
Jag lade in en ny beställning av bara den, några dagar senare kommer den med rekbrev från Hong Kong, till det mycket facila totalpriset 5 kr...
tackar för hjälpten
förstår faktiskt inte heller hur dom klarar av det:S kanske bäst att beställa innan dom lägger ner, fast å andra sidan så har dom väll klarat sig rätt så länge redan?
Men att köpa en laser kan knappast räknas som ett ämne för Fotografi
Från Foto till Hemelektronik
/Mod
skapligt ny på sidan och valde att skapa tråden där jag såg att en annan grönlaser tråd fanns, dock så såg jag efteråt att det blev helt åt helv*** och har noll koll på hur man ändrar
tack för att du flyttade den!
kanske lite för OT men iaf
borde gå att quote'a (citera) flera stycken i samma inlägg på något sätt som jag har missat va?
hittade inte det nu iaf så får väll leta vidare en annan gång ifall ingen vill bränna ett inlägg på att säga hur det fungerar