Dom är snabbare än fan själv att komma med löneutmätning ... bara haft skulder som ramlat in där där ett par månader, sen jag slutade låna pengar för att betala räkningar .. Idag den 25:e hade dom dragit halva lönen. Borde dom inte informera om sånt i förväg?

Kanske det där brevet jag slängde.. vem vet
Känner mig jävligt pank nu ...
Katten vrålar och snurrar runt benen ..
Är det nu man skaffar kontantkort och skiter i alla räkningar utom hyran och elen?
Ser inte mkt utrymme för mer än så..
Skaffat kivra så jag skulle slippa det jävla tjatet .. golvet i hallen va alltid fullt med skit när jag kom hem.
Telefonen ringde var 10:e minut till kl 9 på kvällen..
Blir väl tyst nu med ett annat nummer.
Konstigt nog funkar internet trots jag inte betalat på ett halvår.
Har börjat bli ekonomisk. Hittade den billigaste affären för ett kilo salt, 10,95:- Gröt smakar förjävligt utan salt. ..
Ser inte hur jag kommer ur den här sitsen.. Jag kan troligtvis få lika mycket av socialen, om jag bara ligger på sängen och skyller på nån diagnos..
Dryga ut bidraget med att sälja knark och råna pensionärer vid bankomaten..
Någon som varit a-lagare och kan berätta om det livet?