Citat:
Ursprungligen postat av
Ekrabab
Nej men det var 6 år sen jag fick ett brev. Sen måste man väl säga till dom att det är preskriberat för att det ska bli preskriberat som jag förstått det??
Varför tar du inte kontakt med fodringsägaren eller kronofogden för att få VETA i stället för att tro och gömma dig. De är inga monster att ha göra med. Jag vet de som förhandlat ner 510 000 till 380 000 kr, så omöjliga är inte alla fodringsägare.
Vilka är "dom"? Du låter lite okunning tyvärr.