Citat:
Ursprungligen postat av
hailb0p
Självfallet. Men vad gör kronis om det knappt finns något att utmäta? Kommer inte maxa min lön direkt.
Vet inte hur möjligheterna finns att anställa min sambo i stället fast jag jobbar.
Sen varför man ska krångla för så smått som 200k kan man fråga sig. Du kan ju få problem med företagets verksamhet då det ganska ofta, särskilt på nya företag tas kreditupplysningar på företrädarna också, och kan skrämma bort leverantörer etc pga dina skulder.