2013-02-13, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Du ljuvliga xanor. Jag älskar dig.

Blev lite poetisk såhär på kvällskvisten.

Jag har gått på det i medicin i flera år och nu helt plötsligt så stoppar han min medicinering, läkaren alltså , det är inte alls kul med atarax, det är förnedrande...
Senast redigerad av Suboxone040 2013-02-13 kl. 01:34.
Citera
2013-02-13, 03:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Påverkar xanor levern något märkvärdigt?

Xanor påverkar levern väldigt negativt. Många som blandar det med alkohol också.
Citera
2013-02-13, 10:01
Medlem
Har problem med att få hem Valium.

Första försändelsen beslagtog tullen. Nu har försäljaren skickat på nytt men inget har kommit ännu. Med all säkerhet sitter någon på det i tullen. Detta skickades ändå från ett land inom EU till mig i Sverige.

Så vad gör man nu??
Senast redigerad av KunKokos 2013-02-13 kl. 10:05.
Citera
2013-02-13, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Xanor påverkar levern väldigt negativt. Många som blandar det med alkohol också.

Aj då. Inget bra att blanda då man kör orala AAS då :P
Citera
2013-02-13, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Aj då. Inget bra att blanda då man kör orala AAS då :P

Garanterat ingen fara om du inte kör 100mg HG dbollar eller 100mg oxar osv.

Köp leverskydd om du är orolig!
Citera
2013-02-13, 16:48
Medlem
hermannhesss avatar
Jag tycker att alprazolam är så pass eftersökt och omtyckt att alla försök beställa olagligt (utrikes eller inrikes) är bedömda att misslyckas pga scammers.Ända möjligheten är att vända sig till sin husläkare eller vårdcentral och begära alprazolam(Xanor). Då gäller givetvis att man inte har ett misssbruksproblem med t ex alkohol. Att vara ärlig kan löna sig ibland även om världen och livet har förändrats radikalt de senaste åren.En läkares skyldighet är att hjälpa en patient (kund) som lider av t ex panikångest. Jag läser gärna inlägg i detta forum men alla inslag om hur man missbrukar ämnet alprazolam gör mig irriterad.
Citera
2013-02-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.S.F
Garanterat ingen fara om du inte kör 100mg HG dbollar eller 100mg oxar osv.

Köp leverskydd om du är orolig!

Ah skönt att veta
Citera
2013-02-13, 21:21
Medlem
dispatchess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hermannhess
Jag tycker att alprazolam är så pass eftersökt och omtyckt att alla försök beställa olagligt (utrikes eller inrikes) är bedömda att misslyckas pga scammers.Ända möjligheten är att vända sig till sin husläkare eller vårdcentral och begära alprazolam(Xanor). Då gäller givetvis att man inte har ett misssbruksproblem med t ex alkohol. Att vara ärlig kan löna sig ibland även om världen och livet har förändrats radikalt de senaste åren.En läkares skyldighet är att hjälpa en patient (kund) som lider av t ex panikångest. Jag läser gärna inlägg i detta forum men alla inslag om hur man missbrukar ämnet alprazolam gör mig irriterad.
Är inga som helst problem att hitta alprazolam på internet. Större delen av scams händer ju pågrund av någon idiot till köpare.
Finns många seriösa försäljare av det. Finns nog många personer härinne som stör sig på moralkärringar som du med.
Citera
2013-02-13, 22:27
Medlem
Ballaurigens avatar
ÄNTLIGEN !
efter 3 och ett halvt års piss och blod lämnandes,så är jag fri! trots mina xanax 1,m,g har förrmodligen gått ut nyss, funkar dom ?
Citera
2013-02-13, 23:03
Medlem
hermannhesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dispatches
Är inga som helst problem att hitta alprazolam på internet. Större delen av scams händer ju pågrund av någon idiot till köpare.
Finns många seriösa försäljare av det. Finns nog många personer härinne som stör sig på moralkärringar som du med.

Det jag skriver handlar inte om moral utan missbruk ock andras utnyttjande av missbruk.Det vet ju alla som läser internet att läkemedel finns till salu hur mycket som helst.Vissa kommer tom genom tullen om de nu säljs utomlands.Scammers vill jag att hängs ut t ex på Flashback ...speciellt dem inrikes. Förresten en seriös säljare av droger vad är det ?
Citera
2013-02-14, 00:56
Avslutad
Fick min dos dubblad idag, ligger fortfarande på rätt låg dos men tillsammans med stilnoct räddar det mig just nu. En aning jobbigt att proppa i sig 6 0,25or bara, men nästa möte kanske hon är ännu generösare.
Citera
2013-02-14, 08:29
Medlem
dispatchess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hermannhess
Det jag skriver handlar inte om moral utan missbruk ock andras utnyttjande av missbruk.Det vet ju alla som läser internet att läkemedel finns till salu hur mycket som helst.Vissa kommer tom genom tullen om de nu säljs utomlands.Scammers vill jag att hängs ut t ex på Flashback ...speciellt dem inrikes. Förresten en seriös säljare av droger vad är det ?
"Utnyttjande av missbruk" var något nytt.
En hel del paket kommer igenom tullen. Så länge du inte väljer högriskländer så brukar det vara hyfsat lugnt.
En seriös säljare av droger är väl ändå en som sköter sina affärer och sitt bemötande med kunderna på ett bra sätt? Har man tur stöter man på en sådan som ersätter försvunna paket, sakerna blir aldrig försenad och man blir alltid trevligt bemött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in