2013-06-05, 23:12
Medlem
Har haft uppehållnfrån xanor i 3 veckor kanske, tog 3 mg först och kände mig mest trött sen tog en mg till (4mg) sen någon timma senaremtognjag 6 mg xanor och efter en timme nyligen tog jag 6 mg till utan tolerans så väntar en timme, brukar dra i mig 10-20 mg samtidigt annars men får se hur de urartar sig. 16 mg allt som allt under dagen de borde man bli ricktickt väck på med får vä ta 6 mg till om 1 timme igen.

Tror ikto är mer min grej annars drar jag i mig 6 mg till om någon timme igen.

Är förövrigt vältränad och väger 115 Kimmo de nu påverkar ruset. Brukar dra i mig 20 mg samtidigtmförut verkar men fattar inte hur jag kan ha sån tolerans med tänke på uppehållen.

Vad tror ni, tjejen blev jag utkastat av idag så då blev det då.

En fråga till van jag tar 200mv concerta imorgon utan någorlunda sämre effekt?

Mvh
Citera
2013-06-06, 01:15
Medlem
Hej
Jag har social fobi och får panikångest i princip varje gång jag är på affären.

Min läkare ger mig atarax och det funkar inte alls och han vill inte skriva ut något starkare för att jag äter citodon (smärtlindrande) i högsta dos då jag har hortons huvudvärk...

Jag vet att folk här är skeptiska mot nya användare men jag skulle uppskatta om någon kunde skicka PM till mig med länk till någon sida som är "grön" eller någon som själv säljer.

Om turen finns att någon i 063 området har.
Citera
2013-06-06, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnieWee
Hej
Jag har social fobi och får panikångest i princip varje gång jag är på affären.

Min läkare ger mig atarax och det funkar inte alls och han vill inte skriva ut något starkare för att jag äter citodon (smärtlindrande) i högsta dos då jag har hortons huvudvärk...

Jag vet att folk här är skeptiska mot nya användare men jag skulle uppskatta om någon kunde skicka PM till mig med länk till någon sida som är "grön" eller någon som själv säljer.

Om turen finns att någon i 063 området har.

Läs på om silkraod. sjukt enkelt och bra system, kunde köpa där när jag var 16 så ska inte vara så svårt för dig att fixa upp det ( kanske tar tio min ) Har köpt där mer en 100 gånger aldrig blivit blåst.
Citera
2013-06-06, 11:19
Medlem
Älskar xanor, bästa benZon.. Finns inte mycket som slår den.
Citera
2013-06-06, 15:18
Medlem
Hej!
Jag lider av kronisk ångestsymtom som manifesterar sig i form av; agorafobi, yrsel, hjärtklappningar och extrem nedstämdhet.

Min läkare skriver ut Alprazolam krka 2mg depo (tas vid behov).

Jag anser inte att detta hjälper så mycket alls, då besvären ofta kvarstår.

Jag är väldigt seriös och hade VERKLIGEN uppskattat all sorts hjälp!!
Citera
2013-06-06, 15:19
Medlem
Hej!
Jag lider av kronisk ångestsymtom som manifesterar sig i form av; agorafobi, yrsel, hjärtklappningar och extrem nedstämdhet.

Citera
2013-06-06, 16:40
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffy1
Hej!

Be läkaren om snabbverkande?
Citera
2013-06-06, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Läs på om silkraod. sjukt enkelt och bra system, kunde köpa där när jag var 16 så ska inte vara så svårt för dig att fixa upp det ( kanske tar tio min ) Har köpt där mer en 100 gånger aldrig blivit blåst.

Fattar inte riktigt dedär med bitcoins, fick ju som nån kod med siffror å bokstäver som dom sa att man skulle skicka pengarna till, men det är ju inget kontonummer så jag är lost
Citera
2013-06-06, 21:03
Medlem
Stone..s avatar
Och där blev det en stav!
Citera
2013-06-06, 22:29
Medlem
zaaph1s avatar
Blir alltid så jävla grinig när jag dricker sprit, tror ni en 0.5 alprazolam kan få mig på bättre humör?
Citera
2013-06-06, 22:32
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Blir alltid så jävla grinig när jag dricker sprit, tror ni en 0.5 alprazolam kan få mig på bättre humör?
Kanske, eller så blir det ännu värre
Citera
2013-06-06, 22:51
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Kanske, eller så blir det ännu värre
Så inte värt att testa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera