2012-07-30, 16:49
Medlem
Har bara mej själv som referens här(alltså ingen vetenskap) men har käkat mycke benzo ihop med alkohol(genom åren)... och javisst minnesluckor och dumheter mm.
Men tram och alkohol känns mycket lurigare.....där är jag jävligt försiktig.
Mvh/T
Citera
2012-07-30, 19:12
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tictacs
Hur liten menar du då? Något mellan 2-10mg typ?

5mg kanske. Ingen expert och gillar inte att ge andra råd kring sånt här, men om jag skulle ta Stesolid i nämnda syfte hade jag tagit 5mg - max 10mg.
Citera
2012-07-31, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
5mg kanske. Ingen expert och gillar inte att ge andra råd kring sånt här, men om jag skulle ta Stesolid i nämnda syfte hade jag tagit 5mg - max 10mg.

Är nog alldeles för rädd om livet för att någonsin blanda medvetet i russyfte. Frågade endast då saker som droger och andra sinnesförändrande saker intresserar mig. Ledsen om det gjorde dig olustig . Tack för svaret!

EDIT: Ökar risken markant även om man endast tar 2-10mg? Mvh
Senast redigerad av Tictacs 2012-07-31 kl. 11:43.
Citera
2012-07-31, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScamBust
Bästa Xanoren online: http://drog.forumer.com/xanor-1mg-s-p-d-bra-tryck-t2221855.html

Vet inte alls vad du e för lirare men måste hålla med dig om att P&D Xanax håller grym kvalitee just nu!
Säga att dom e bäst vet jag inte men du gör ett jävligt bra köp om du har dessa. 1600kr lite styvt 1500kr för upjohn o märkes /blister kan jag sträcka mig.

Men som sagt mycket bra xanor
Citera
2012-07-31, 20:54
Medlem
Finns ffan inget skönare än att ha uppehåll från xanor i några veckor sen skölja ner ett par med en iskall öl sådär på kvällen, inte mycket som slår det lugnet.
Citera
2012-08-02, 17:58
Medlem
Kan någon beskriva skillnaden mellan xanor och stesolid?

Är muskelavslappningen och ångestlindringen bättre på xanor?

mvh
Citera
2012-08-02, 18:26
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Är muskelavslappningen och ångestlindringen bättre på xanor?

mvh
Nej, tvärtom. Den muskelrelaxerande effekten av Stesolid är ganska stark men nära obefintlig på Xanor. Tycker de är lika bra mot ångest men många tycker nog att xanor är bättre för det ändamålet.
Citera
2012-08-02, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nej, tvärtom. Den muskelrelaxerande effekten av Stesolid är ganska stark men nära obefintlig på Xanor. Tycker de är lika bra mot ångest men många tycker nog att xanor är bättre för det ändamålet.

Varför föredrar många xanor framför stesolid? Är det endast pga att många finner ångestlindringen bättre på xanor?
Citera
2012-08-02, 19:38
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Varför föredrar många xanor framför stesolid? Är det endast pga att många finner ångestlindringen bättre på xanor?
Skulle tro att många väljer Xanor före Stesolid i ångestdämpande syfte för att de finner Xanor bättre för det ändamålet.
Citera
2012-08-02, 20:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jag tycker diazepam/stesolid slår xanor med hästlängder i allt, man håller sig jämn under hela dagen, xanor har en lust att få en att gå upp och ner i humör (förmodligen har det med halveringstiden och göra?)
Citera
2012-08-02, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag tycker diazepam/stesolid slår xanor med hästlängder i allt, man håller sig jämn under hela dagen, xanor har en lust att få en att gå upp och ner i humör (förmodligen har det med halveringstiden och göra?)

Håller med här. Det kan delvis ha att göra med den muskelavslappnande effekten att göra.

Vet ingen benzo som har bättre muskelavslappnande effekt än Diazepam. Skulle nog vara Lorazepam då (används inte i Sverige, men i staterna).
Citera
2012-08-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Håller med här. Det kan delvis ha att göra med den muskelavslappnande effekten att göra.

Vet ingen benzo som har bättre muskelavslappnande effekt än Diazepam. Skulle nog vara Lorazepam då (används inte i Sverige, men i staterna).

Om man ska dra en slutsats så är diazepam bättre för muskelavslappning men xanor biter mer på ångesten?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in