Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Jag känner INGEN som kunnat hålla sig till de förskrivna doserna, chansen är stor att du kommer att fiffla med doseringarna, även om just du är unik såklart. Även om du inte börjar missbruka det så kommer toleransen stiga förr eller senare och du kommer behöva mer och mer, och vad gör du då? Då står du där med lika mycket om inte mer ångest och ett läkemedelsberoende av den värre sorten. Åt bara, bara, bara i nödfall, börja ALDRIG äta benso, och framför allt inte xanor, på daglig basis.
Töm inkorgen!
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Är inne på dag 2, gick av cold turkey från ett missbruk som varat i några månader. Egentligen inne på dag 3 men tog oxy på kvällen för att sova så den dagen räknar jag inte med.
Vilka konsekvenser ska jag förbereda mig på? ångest, sömnbrist, kramper, nervös?
Om jag skulle få kramp pga av att jag hållit på för mycket vilka dagar är det störst chans att det kommer, första dagarna?
Mvh.
Man kan få kraper av xanor men det är inte allt för vanligt, men kraftig ångest, svårt att sova och oro är vanligt.
Om du får kramper så är det när nivåerna i blodet närmar sig noll, efter 3-4dagar vanligtvis ibland någon dag till.