2012-05-15, 21:40
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Kan man få at utav en veckas användning av xanor? Helt utan tolerans och tagit ca 15 mg underveckans gång.
nej det får du inte.
Citera
2012-05-15, 21:58
Medlem
vetickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
nej det får du inte.

Ok tack. Redan haft en AT tidigare på benso och det räckte med den :P
Citera
2012-05-15, 22:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Ok tack. Redan haft en AT tidigare på benso och det räckte med den :P
hur länge hade du ätit då? svårt att bruka igen efter ett missbruk.
Citera
2012-05-15, 22:33
Medlem
vetickes avatar
Citat:
hur länge hade du ätit då? svårt att bruka igen efter ett missbruk.

3-4 veckor etizolam.
Jo det har du helt rätt i, trotts att man själv inte vill tro på det ibland..
Citera
2012-05-16, 11:36
Medlem
fskers avatar
Lulz, jag provade att ta Xanor som sömnmedicin några nätter när jag la av med blaze men insåg att det gick snabbare att somna om jag lånar lillebrorsans religionsböcker, som han har när han pluggar, och läser innan jag skall sova.

Citera
2012-05-16, 12:34
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Lulz, jag provade att ta Xanor som sömnmedicin några nätter när jag la av med blaze men insåg att det gick snabbare att somna om jag lånar lillebrorsans religionsböcker, som han har när han pluggar, och läser innan jag skall sova.

Kanske för att xanor är kungen mot panikångest och starkångest, man blir snarare pigg på dessa... du skulle testat tex zopiklon, nitrazepam eller till och med valium kan funka för många. etizolam är kungen mot sömn enligt mig.

Xanor blir jag som sagt bara pigg och pratglad och mår allmänt gott på.
Citera
2012-05-16, 13:11
Medlem
fskers avatar
Citat:
Kanske för att xanor är kungen mot panikångest och starkångest, man blir snarare pigg på dessa... du skulle testat tex zopiklon, nitrazepam eller till och med valium kan funka för många. etizolam är kungen mot sömn enligt mig.

Xanor blir jag som sagt bara pigg och pratglad och mår allmänt gott på.

Ah, okej! Jag är i vanliga fall en väldigt pratglad och pigg person så jag har inget större behov av att bli ännu pratgladare, men tack för tipset!

Valium är det enda av alternativen du gav som jag har direkt möjlighet att få tag på så det blir väl att stasha några sådana ifall jag behöver sova kvickt någon gång.
Citera
2012-05-16, 17:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Ah, okej! Jag är i vanliga fall en väldigt pratglad och pigg person så jag har inget större behov av att bli ännu pratgladare, men tack för tipset!

Valium är det enda av alternativen du gav som jag har direkt möjlighet att få tag på så det blir väl att stasha några sådana ifall jag behöver sova kvickt någon gång.
Ahh för xanor/alprazolam är känt för att göra folk piggare, trots att dom är väldigt bensade... det är dock typ det enda som funkar mot min grova ångest jag lider av för tillfället.. gillar inte egentloigen alpra.. men kör det oftast ihop med klonazepam
Citera
2012-05-17, 12:14
Medlem
undervattenfisks avatar
är det bara jag som älskar den extrema smaken av alprazolam ju mer ångest jag har? har jag bara lite subtil ångest då måste jag svälja dem hela, men nu när ångesten är extrem,total ja kalla det vad ni vill då smälter dom fint under tungan.

Faktiskt enda benson jag smakat som verkligen har en säregen ÄCKLIG smak. för ikto smakar ju sött o så vidare men ingen benso smakar lika äckligt som xanor?

Haha vi kanske ska annordna en blindtest tävling?

5 mg alprazolam under tungan för 20 min sen, ja för fan tacka fan för läkemedel
Citera
2012-05-17, 13:48
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
är det bara jag som älskar den extrema smaken av alprazolam ju mer ångest jag har? har jag bara lite subtil ångest då måste jag svälja dem hela, men nu när ångesten är extrem,total ja kalla det vad ni vill då smälter dom fint under tungan.

Faktiskt enda benson jag smakat som verkligen har en säregen ÄCKLIG smak. för ikto smakar ju sött o så vidare men ingen benso smakar lika äckligt som xanor?

Haha vi kanske ska annordna en blindtest tävling?

5 mg alprazolam under tungan för 20 min sen, ja för fan tacka fan för läkemedel

Har aldrig gillat benso förräns nu, förut tyckte jag enbart om Iktorivil för att det gav skön bodyfeel och vart lite lulligt i ruset. Nu har jag dock kommit att älska Alprazolamets subtila med klockrena effekt. Hade en hel näve Rosa E313 1mg på lager och jag älskar numera smaken av Alprazolam. För några år sedan när jag provade Xanor för första gången tyckte jag det smakade vidrigare än något annat jag smakat, och till råga på det fick jag aldrig effekt.

Nu för tiden suger jag på de små änglapillrena som om de vore karameller, älskar smaken!

Idag vaknade jag upp och kände mig lite risig. Tuggade i mig 120mg OxyContin och en halv E313 1mg under tungan, nu ser det ut att bli en FIIIIN dag!

Allt gott!
Citera
2012-05-17, 14:43
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Har aldrig gillat benso förräns nu, förut tyckte jag enbart om Iktorivil för att det gav skön bodyfeel och vart lite lulligt i ruset. Nu har jag dock kommit att älska Alprazolamets subtila med klockrena effekt. Hade en hel näve Rosa E313 1mg på lager och jag älskar numera smaken av Alprazolam. För några år sedan när jag provade Xanor för första gången tyckte jag det smakade vidrigare än något annat jag smakat, och till råga på det fick jag aldrig effekt.

Nu för tiden suger jag på de små änglapillrena som om de vore karameller, älskar smaken!

Idag vaknade jag upp och kände mig lite risig. Tuggade i mig 120mg OxyContin och en halv E313 1mg under tungan, nu ser det ut att bli en FIIIIN dag!

Allt gott!
Jag började med diazepam, gick över till klonazepam och nitrazepam ihop, sen nu MÅSTE jag ha xanor mot ångesten... men jag gillar dock som du säger bodyfeelingen från valium och iktorivil men måste verkligen ha xanor... men dock är faktiskt zopiklon/imovane underskattad, JÄVLIGT bra mot ångest.
Citera
2012-05-21, 13:08
Medlem
Surcitrons avatar
Tja alla kom över ett litet parti av dom här söta tablettererna av en vän som sa att det skulle vara xanor men jag känner mig tveksam då jag aldrig har stött på dom här... Kolla och bedom ni med mer erfarenhet... dom är platta och jätte små lite större än sukketer som man har till kaffet..

Här har ni bild på dom....
http://tinypic.com/r/24myqg4/6
http://tinypic.com/view.php?pic=241ukwp&s=6
http://tinypic.com/r/2v9c9i8/6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här