2011-12-13, 19:00
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuuuuute
Lite OT men föreuom Er favorit Xanor, vad finns det mer gör ämne/tablett för att dämpa ångest osv som fungerar bra, dvs inge skit som sobril, atarax, lergigan osv.
Stesolid ligger mellan sobril och xanor, den är iaf lättare att få ut.
Citera
2011-12-13, 19:14
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Stesolid ligger mellan sobril och xanor, den är iaf lättare att få ut.
Aha så därmed inte starkare än Xanor.. Läkarn skrev ut Xanor utan att ja bad om det men ja ser ganska förstörd ut och varit det ett längre tag och är fortfarande det.

Finns det inget som kan ge bra lugnande/ångest dämpande effekt tillsammans eller utan Xanor?

Tack på förhand
Citera
2011-12-13, 19:42
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Aha så därmed inte starkare än Xanor.. Läkarn skrev ut Xanor utan att ja bad om det men ja ser ganska förstörd ut och varit det ett längre tag och är fortfarande det.

Finns det inget som kan ge bra lugnande/ångest dämpande effekt tillsammans eller utan Xanor?

Tack på förhand
Tror inte läkaren skriver ut xanor och stess samtidigt, eller möjligtvis för att komma åt den muskelavslappnande effekten av stess.
Citera
2011-12-13, 20:22
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Är det någon fara att ta två olika bensodiazepiner samma dag? Tog en 0,25 mg xanor på eftermiddagen och nyss en 10mg sobril.
Citera
2011-12-13, 20:32
Bannlyst
Citat:
Lite OT men föreuom Er favorit Xanor, vad finns det mer gör ämne/tablett för att dämpa ångest osv som fungerar bra, dvs inge skit som sobril, atarax, lergigan osv.
Stesolid och flunitrazepam är mina favoriter i alla fall
Citera
2011-12-13, 20:46
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Är det någon fara att ta två olika bensodiazepiner samma dag? Tog en 0,25 mg xanor på eftermiddagen och nyss en 10mg sobril.
Ingen fara alls på dom doserna, det är inte farligt att blanda benzo sålänge man inte överdoserar som fan och blandar med opiater eller alkohol.
Citera
2011-12-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Nej, har för mig att dem flesta benzo ökar aptiten, inte säker. Men personligen upplever jag samma sak, dessutom mosar man sig i maten känns det som som om man inte ätit på en vecka...

Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Händer samma sak för mig. bra att man får aptit

Åt 6mg xanor idag för jag fick en sådan hemsk ångest attack idag.. så nu är man mysig framför datorn.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Det är samma sak för mig också. Man släpper väl ångesten som annars tar bort matsuget.

Skönt att man inte är ensam Oskönt dock att man äter som en häst, haha
Citera
2011-12-13, 22:26
Medlem
Stuuuuutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyaniden
Stesolid och flunitrazepam är mina favoriter i alla fall
Säljs väl dock ej i Sverige mer?
Citera
2011-12-13, 22:30
Bannlyst
Citat:
Säljs väl dock ej i Sverige mer?

Jo stesolid och flunitrazepam finns kvar på apoteken i sverige
Citera
2011-12-14, 11:41
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Jävla trött och seg i skallen man blir av benzo dagen efter alltså. I morse tog jag fel på tiden, hade ställt klockan på 08:30 men gick upp vid 08:00, trodde jag skulle upp 07:30. Så jag tänker, äh fan jag går och lägger mig en timme till. Ställer klockan och vaknar nu nästan 4 timmar senare. Fyfan ska aldrig mer käka benzo när jag pluggar.
Citera
2011-12-14, 14:42
Medlem
Bongmons avatar
Hur lång tid tar de för dessa att gåigång? Ja har ätit 5st 0,5mg o känner inte mycket, har lite etizolam-tolerans, säkert det som spelar in.
Citera
2011-12-14, 15:15
Medlem
alprazolam_s avatar
Alpra is back. Fick precis 2mg depot utskrivet.

Känns skitbra nu inför jul, man kommer bli lite lugnare iaf. Han ville inte gå in på 3mg som ingångsdos iaf, men det kanske man kan tjata till sig sen om det skulle behövas. Just nu är jag nöjd som det är! Med tanke på hur jäkla svårt det är att få Alprazolam utskrivet i dagens läge. Jag kan även tillägga att den här läkaren är extremt restriktiv med narkotikaklassade mediciner...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in