2012-05-14, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Men vad i ligger utmaningen? jag knaprar inte mer om jag har 100 eller 400 bens hemma, dock börjar det ligga under 25-30 st så börjar jag snåla och ta så låg dos som är möjligt.

Just detta problem jag har ,ju mer tillgång ju mer börjar jag äta ,ökar dosen mer o mer ,sist gång sluta det illa..... därför jag nämde att det gäller kontroll denna gång för mig ,det var allt.
Bara ett input i denna xanor tråd som handlar om alpra o vad det kan göra med oss.
Dunder medicin förövrigt
Citera
2012-05-14, 23:22
Medlem
Nu kommer en rätt dum fråga

Tog ut 4st piller av xanor nyss men kom på att jag inte vill ta dem riktigt än. Är det någon fara att låta dem ligga ute på bordet tills jag tar dem? Försvinner effekten eller något?
Citera
2012-05-14, 23:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Just detta problem jag har ,ju mer tillgång ju mer börjar jag äta ,ökar dosen mer o mer ,sist gång sluta det illa..... därför jag nämde att det gäller kontroll denna gång för mig ,det var allt.
Bara ett input i denna xanor tråd som handlar om alpra o vad det kan göra med oss.
Dunder medicin förövrigt
okej ja du har en del i det du säger.. men lägg upp ett strikt schema?
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Nu kommer en rätt dum fråga

Tog ut 4st piller av xanor nyss men kom på att jag inte vill ta dem riktigt än. Är det någon fara att låta dem ligga ute på bordet tills jag tar dem? Försvinner effekten eller något?
ja, som du kanske vet levereras inte alla benso blister, många i burkar och många när man köper av mailkranar bara i en ziplock. så du kan nog låta den ligga mörkt och svalt i 10 år utan att den förlorar effekt...
Citera
2012-05-15, 07:28
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Dunder medicin förövrigt

Då har du redan svaret på din fråga :-) Ingen ide´att peta i sig mer än nödvändigt om man tar det i medicinskt syfte. Tillslut händer det fan inte ett piss oavsett om man slänger i sig två nävar :-(

Toleransen stiger sjukt snabbt och det är jävligt trist

EDIT! Läste ditt inlägg igen. Du kanske har en städad ordentlig polare som kan portionera ut lämplig dos åt dig om du sitter på den mängden. Sjukt svårt att hålla fingrarna i styr när man redan ploppat i sig några som de flesta vet
Senast redigerad av redbullcola 2012-05-15 kl. 07:31.
Citera
2012-05-15, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Då har du redan svaret på din fråga :-) Ingen ide´att peta i sig mer än nödvändigt om man tar det i medicinskt syfte. Tillslut händer det fan inte ett piss oavsett om man slänger i sig två nävar :-(

Toleransen stiger sjukt snabbt och det är jävligt trist

EDIT! Läste ditt inlägg igen. Du kanske har en städad ordentlig polare som kan portionera ut lämplig dos åt dig om du sitter på den mängden. Sjukt svårt att hålla fingrarna i styr när man redan ploppat i sig några som de flesta vet

Det kan man säga ,det blir fan svårt att tro på sig själv i längden tycker jag ,därför svårt när man kommer över ett sånt parti....Men sen vet man att det blir snus torrt längre fram då e man glad man tog det där lastet!!! om jag nu fortfarande e en funkande organsim vid det laget som jag ej var sist!.

Men lärt mig av misstagen att alltid tex ha diazepam hemma vid nedtrappning tegretol mot kramp osv. Så hoppas på en bra tid och spännande nya vänner som helt enkelt poppar upp mystiskt heheh

ta det lungt gubbar
Senast redigerad av BenzLife 2012-05-15 kl. 12:56.
Citera
2012-05-15, 18:06
Medlem
PorrKentas avatar
Jag har fått erbjudande på Xanor 1mg för 20kr styck är det priset ok?
Citera
2012-05-15, 18:27
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorrKenta
Jag har fått erbjudande på Xanor 1mg för 20kr styck är det priset ok?
Nje tycker jag inte, 15kr för mindre mängder är väl mer normalt.
Citera
2012-05-15, 19:38
Medlem
Jag brukar bli ångestfri på 3mg rivotril, hur mycket xanor motsvarar de ungefär?
Citera
2012-05-15, 20:06
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacob92
Jag brukar bli ångestfri på 3mg rivotril, hur mycket xanor motsvarar de ungefär?

Xanor är starkare ångestdödadre än ikto, så börja med 2mg och känn dig för därifrån.
Citera
2012-05-15, 20:24
Medlem
en till fråga, hur länge sitter den ångestdämpande effekten i ungefär?
Citera
2012-05-15, 20:43
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacob92
en till fråga, hur länge sitter den ångestdämpande effekten i ungefär?
beror väl på dos och hur stark ångest du har men halverings tiden är väl på runt 8h har jag för mig.
Citera
2012-05-15, 21:24
Medlem
vetickes avatar
Kan man få at utav en veckas användning av xanor? Helt utan tolerans och tagit ca 15 mg underveckans gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in