2009-01-09, 00:27
Medlem
Dubbelpost
Senast redigerad av LKS 2009-01-09 kl. 00:30.
Citera
2009-01-09, 00:29
Medlem
Första gången på Xanor nu, vet inte om jag gillar det direkt. Verkar inte funka så bra på mig. Jag har ätit 11st 1mg Alprazolam sedan klockan 18.30.

Jag känner mig lite glad och motoriken är lite off, men ingenting är sådär mysigt och skönt som polarna snackar om. Har kört enorma mängder Clonazepam och Diazepamn förut (upp till 130mg valium och ett par 2mg tuggade clonazepam roche och varit i princip normal, så det är ju säkert nu att det var inga verksamma ämnen i princip alls då man kände så lite.

Det jag undrar nu är varför det inte händer mer? Till och med på vallarna var motoriken så våldtagen att jag inte kunde skiva, nu har det gått, ja, jag vet inte, över 2 timmar i alla fall, fortfarande drygt 40 minuter innan alla ska ha kickat och jag är bara lite slö i huvudet, fingrarna är slöa och det laggar när jag rör på huvudet, ungefär som på ghb fast utan det underbara snurrandet.

Har förut blandat alkohol med flera olika benso tillsammans med en öl eller två och det är helt underbart, frågan är ju nu om jag vågar ta en liten dos ghb utan risk för att.. ja.. dö? Har sökt runt lite men jag börjar få lite svårt att fokusera på saker, så jag beber om ursäkt i förväg.
Citera
2009-01-09, 00:43
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Varför det? människan är nyfiken, jag är nyfiken. Fast så labil som du verkar vara är det nog för mycket att hoppas på att du kan läsa och förstå vad någon skriver.

Ja, det gjorde han.

Jag kan lova dig att jag har läst och skrivit mer än vad du någonsin kommer att göra din jävla råtta, och om du önskar dig en bensoavis så är du den spånigaste jävla idioten som någon fitta någonsin har klämt ur sig.
Citera
2009-01-09, 03:49
Medlem
Charlie Chickens avatar
4 frågor

1 Har köpt litet alprazolam, 2 mg, från net-pharma. Hur bra anses de vara?
2 När börjar man känna av ruset och, när peakar man och hur håller ruset i sig?
3 Jag kände inte så mycket lyckokänslor då jag tog alpra, utan mest ett inre lugn. Ska ruset verkligen vara så?
4 Hur är det med toleransen och xanor?
Citera
2009-01-09, 03:56
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie Chicken
1 Har köpt litet alprazolam, 2 mg, från net-pharma. Hur bra anses de vara?
2 När börjar man känna av ruset och, när peakar man och hur håller ruset i sig?
3 Jag kände inte så mycket lyckokänslor då jag tog alpra, utan mest ett inre lugn. Ska ruset verkligen vara så?
4 Hur är det med toleransen och xanor?

1Bra, defiitivt om du inte har tolerans,däremot är det nog int 2mg i dom
2Helt individuellt,expermintera med grapejuice, eller kaffe med mycket socker i
3Precisså känner jag på NP:sbalpra, riktiga downers,inte mycket till eufori,även om dom fyller sitt syfte.
4 Fruktansvärd.
Citera
2009-01-09, 14:53
Medlem
Cautions avatar
Jag har en fråga angående toleransökning.
Ponera att jag tar 1mg Xanor varje dag. Hur lång tid kommer det ta innan detta milligram ger sämre effekt än det gjorde från början?
Citera
2009-01-09, 15:00
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caution
Jag har en fråga angående toleransökning.
Ponera att jag tar 1mg Xanor varje dag. Hur lång tid kommer det ta innan detta milligram ger sämre effekt än det gjorde från början?

beror helt på. Men jag hade nog märkt efter kanske 3dje dagen. Om jag tog pillret för att bli skön, och inte för att jag fick en panikångestattack. Om jag hade tagit det för panikångest så tror jag det tar längre tid med toleransökning.
Citera
2009-01-09, 15:38
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
beror helt på. Men jag hade nog märkt efter kanske 3dje dagen. Om jag tog pillret för att bli skön, och inte för att jag fick en panikångestattack. Om jag hade tagit det för panikångest så tror jag det tar längre tid med toleransökning.

Håller med. Den sköna känslan som tabletterna kan ge försvinner väldigt fort men den ångestdämpande effekten finns kvar.
Citera
2009-01-09, 16:04
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Håller med. Den sköna känslan som tabletterna kan ge försvinner väldigt fort men den ångestdämpande effekten finns kvar.
Häller med jag med.
Citera
2009-01-09, 18:45
Medlem
Cautions avatar
Det kan nog ligga något i det. Efter ett mycket långt benso-uppehåll tog jag 1mg Xanor innan skolan. Effekten var mycket förvånande, jag gick bokstavligt talat och mös genom hela dagen. Har aldrig fått en så råskön effekt av benzo, kändes nästan som någon annan drog. Lite som Amfetamin fast i downerform.
Citera
2009-01-09, 20:35
Medlem
ImmanuelFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caution
Det kan nog ligga något i det. Efter ett mycket långt benso-uppehåll tog jag 1mg Xanor innan skolan. Effekten var mycket förvånande, jag gick bokstavligt talat och mös genom hela dagen. Har aldrig fått en så råskön effekt av benzo, kändes nästan som någon annan drog. Lite som Amfetamin fast i downerform.

Ja jäklar vad mysig jag blev, tog 2mg alpra tidigare ikväll. Kanske blev lite väl trött (överdrev nog dosen lite för en nybörjare) men mår oförskämt bra.
Citera
2009-01-09, 21:23
Medlem
Eldkvarns avatar
Nu sitter jag hemma hos Vonkan och Alprazolam, ölar, och tuggar xanor, temesta, imovane, och lyrica.
Eftersom Presidenten och Vicepresidenten nu är samlade, så kommer kanske vissa förändringar att införas i denna Fanclub.

Klistermärken, T-shirts, samt diplom är under produktion. Vi måste bara dra i oss i lite lustgas först för att komma fram till hur vi kan optimera denna klubb.

Återkommer senare med nya förordningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in