2013-05-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gods.child
Det var inte stess du fick om du blev "borta" i 6 timmar lille vän...

Nej så reagerar du inte på xanax, du blir ångestfri, ta 2 mg.

mvh

Med borta menar jag extremt jävla trött och seg, 10mg Vallar från Thailand. blåa med skåra och tryck 10mg på andra sidan. kanske var skit?
Citera
2013-05-02, 18:01
Medlem
ZebraEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSmokeAlot
Hur är effekten av Xanor?

Provade 10mg Stesolid för några dagar sedan och mådde bara ren skit, kände mig helt borta och min ångest blev nästan värre. var borta i säkert 6timmar

Kommer jag reagera likadant på Xanor?

Kan tillägga att jag inte använder piller eller gjort förutom Oxascand som funkar bra mot min Panikånest.

Jag kan också känna mig rätt borta på Stesolid. Xanor ger en bättre ångestdämpande effekt. Den är inte heller lika muskelavslappnande som Stes, det kanske var något som bidrog till att du kände dig konstig.

Tycker dock inte du ska börja med att slänga i dig 2 mg Xanor direkt, om du nu inte önskar bygga upp en jobbig tolerans väldigt fort.

Får du dem utskrivna eller på olaga väg?

I vilket fall börja med en dos på 0,5 mg. Tänk på att maxeffekt kommer efter 1-2 h så öka inte innan dess. Blanda ej med alkohol eller opiater.

Lycka till
Citera
2013-05-02, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZebraE
Jag kan också känna mig rätt borta på Stesolid. Xanor ger en bättre ångestdämpande effekt. Den är inte heller lika muskelavslappnande som Stes, det kanske var något som bidrog till att du kände dig konstig.

Tycker dock inte du ska börja med att slänga i dig 2 mg Xanor direkt, om du nu inte önskar bygga upp en jobbig tolerans väldigt fort.

Får du dem utskrivna eller på olaga väg?

I vilket fall börja med en dos på 0,5 mg. Tänk på att maxeffekt kommer efter 1-2 h så öka inte innan dess. Blanda ej med alkohol eller opiater.

Lycka till

Kmr få utskrivet om jag vill.

Vad är det för bi effekter och hur är känslan på Xanor?
Citera
2013-05-02, 22:58
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Självklart kan hundarna plocka upp benso.

Ha dina tabletter i karta i din väska som om det vore Alvedon eller något mot åksjuka eller vad som. Ingen kommer bryta ner dig i tullen för att du har medicin i väskan. Däremot att resa med en näve tabletter i fickan är dumt. Skulle någon mot förmodan vela kolla dig så är det lättare att förklara 2 kartor xanor än massa lösa tabletter i fickan, i en burk dom inte kommer från eller i pulver. Tyckte någon nämnde det vilket vore otroligt osmidigt och pinsamt ifall någon skulle hitta ditt pulver.
Nej? skulle då hunden först lära sig cannabis, mdma, amfetamin, kokain och heroin....sen utöver det alprazolam, diazepam, bromazepam, klonazepam, triazolam, estazolam, flunitrazepam etc etc ?
det tror jag knappast.

Har också googlat på olika kombinationer med orden "narkotikahund, hitta, benso" och får bara svaret att det kan dom inte, så om du har någon källa där det står att hundarna kan det så får du gärna skicka den länken.
Citera
2013-05-03, 04:17
Medlem
Citat:
Kmr få utskrivet om jag vill.

Vad är det för bi effekter och hur är känslan på Xanor?

Känslan på alpra är att om du har ångest så släpper det och allt känns bra igen.
Bieffekter är feta minnesluckor, fet risk för beroende vid långvarigt bruk. Total avsaknad av omdöme och konsekvenstänkande om man råkar blanda med alkohol..

Guld när det behövs, vid ångest eller om man behöver komma ner i varv. Men ett lömskt jävla gift om man okynnesmissbrukar det..
Senast redigerad av yxan 2013-05-03 kl. 04:20.
Citera
2013-05-03, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Känslan på alpra är att om du har ångest så släpper det och allt känns bra igen.
Bieffekter är feta minnesluckor, fet risk för beroende vid långvarigt bruk. Total avsaknad av omdöme och konsekvenstänkande om man råkar blanda med alkohol..

Guld när det behövs, vid ångest eller om man behöver komma ner i varv. Men ett lömskt jävla gift om man okynnesmissbrukar det..

Tack för ditt svar

Kommer äta väldigt sällan och endast vid extrema PÅ attacker tänkte jag.
Citera
2013-05-03, 10:29
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar

Kommer äta väldigt sällan och endast vid extrema PÅ attacker tänkte jag.

Isf kommer du tycka Xanoren är underbar, för känslan när alpran börjar verka vid panikångest känns nästan euforiskt.

Se bara till att ha lite disciplin på ätandet så blir det inga problem.

Fan, när man tagit dom mot fet jävla ångest eller panikattack så gör bara smaken när dom börjar smälta i under tungan att man blir på bra humör..

Alpran har hjälp undertecknad flertalet gånger r det varit tuffa tider, men har även ett gäng bekanta där alpran verkligen kostat mer än vad det smakat, iform av förstörda relationer med familj och vänner, skyhöga bötes/skadeståndsbelopp efter frispel när det blandats med alkohol, veckor här och där och ibland månader som bara försvunnit ur minnet och helt enkelt inte finns..

Nå, ska inte predika. Hatar när folk håller på så.
Bra medecin när det behövs, lömsk som satan vid rekreationsbruk.. (spottar ju inte direkt själv i pillerburken..)
Citera
2013-05-03, 16:10
Medlem
Mycket bra info, tackar ödmjukast

Jag är inte någon pillerknaprare så hoppas inte jag kommer ha problem

Ska bli intressant att testa, har hemma nu iaf =)
Citera
2013-05-04, 10:04
Medlem
Läste man gärna ska dricka grape juice innan, men nu drack jag en liter med frukkött,rent .De borde väl påverka?
Citera
2013-05-04, 14:31
Medlem
Hej!

Nu har jag äkta "apoteks" xanor 1 mg hemma i tablettform. Vad kan jag ta för pris? Många mellanhänder så inköpet är inte jätte billigt tyvärr :/

Stilnoct är väl ingen benso va? Apoteket här hemma fylls på och är osäker på vilka priser som går att ta, inget jag har sålt tidigare

Trevlig helg, gott folk!
Citera
2013-05-04, 16:23
Medlem
Var dum och blandade zopiklon 7,5mg med alprazolam 0,5mg i samma burk, båda har skåror, de ena är vita och de andra gulare. Vilken är vilken? Alprazolam är inte de där lila/rosa utan en kopia som heter alprazolam tydligen. Båda runda piller
Senast redigerad av guest02 2013-05-04 kl. 16:26.
Citera
2013-05-04, 16:45
Medlem
muttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Var dum och blandade zopiklon 7,5mg med alprazolam 0,5mg i samma burk, båda har skåror, de ena är vita och de andra gulare. Vilken är vilken? Alprazolam är inte de där lila/rosa utan en kopia som heter alprazolam tydligen. Båda runda piller

Hehe, mina Zopiklon är helt vita.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in