2012-12-18, 12:45
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Det där hjälper knappt.
Ta dem på tom mage.
Lev på klaritromycin, erytromycin, omeprazol, grapefruktsjuice osv.

En tackar så mycket. Grapefruktjuicen ska tas innan va? Omeprazol och dem andra grejerna vad är det? (vet att omeprazol är för kistan dock.
Citera
2012-12-18, 12:54
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
En tackar så mycket. Grapefruktjuicen ska tas innan va? Omeprazol och dem andra grejerna vad är det? (vet att omeprazol är för kistan dock.
FASS.se Källan till kunskap om läkemedel.
Senast redigerad av Metacognition. 2012-12-18 kl. 12:56.
Citera
2012-12-19, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhLua
Har nu käkat 7 mg Xanor och 20 mg Stilnoct, känner igenting... Trodde att min tolerans skulle vara borta vid det här laget.

Glöm det... två timmar efter att jag skrivit inlägget var jag så fluddrad att jag knappt kunde stå upp. Snacka om fördröjd effekt. Sov i 16 timmar och hela dagen har varit en enda lång dimma. Där ser man vad ett uppehåll på 6 månader kan göra!
Citera
2012-12-19, 02:09
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhLua
Glöm det... två timmar efter att jag skrivit inlägget var jag så fluddrad att jag knappt kunde stå upp. Snacka om fördröjd effekt. Sov i 16 timmar och hela dagen har varit en enda lång dimma. Där ser man vad ett uppehåll på 6 månader kan göra!
Ju högre dos man käkar ju mer omedveten om hur flöddrad man är blir man
Citera
2012-12-19, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolatony
Imorn ska jag starta dagen med 8mg alprazolam, en cigg och en kopp kaffe. Sen ska jag knalla ner till systemet lagom till öppningsdags och inhandla ett gäng wårby 7,2. Efter det vilar mitt öde i guds händer.

Ville bara säga det. Godnatt
Ta och besök nån gammal ovän sedan,el någon du retat dig på så kan ni tala ut. Ta tillfället i akt så att säga
Citera
2012-12-21, 08:27
Medlem
Gambias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Du gjorde något som alla gör fel, du hoppas på ett rus på en ruslös medicin.. har man ångest är det underbart.
Jag vet inte det jag. Blev lite härligt tunnelseende och grottmansbeteende i några timmar, sen totalt svart i betydligt fler timmar.
Citera
2012-12-22, 06:58
Medlem
Laaazes avatar
Har kommit över lite xanax 2 mg (gnp) men har ingen aning om de e bra eller ej. Nån här som vet om de e bra tryck ?
Vad står gnp för ? Min första tanke är generic pruduct, då blir de svårt för er att svara på min fråga, men jag har faktiskt ingen aning tacksam för hjälp.

mvh
Senast redigerad av Laaaze 2012-12-22 kl. 07:00. Anledning: glömde MVH
Citera
2012-12-22, 07:06
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Ju högre dos man käkar ju mer omedveten om hur flöddrad man är blir man

Känner igen det där, när man ska förklara någonting för nån så låter det så jävla perfekt och bra inuti ens egna huvud men de som lyssnar fattar inte ett skit av de man säger

Man borde spela in sig själv, slänga i sig en näve och börja filma, haha vilket äventyr
Då skulle man iaf veta vad man gjort när man kommer tillbaka till verkligheten 2 veckor senare.

mvh
Citera
2012-12-22, 09:51
Medlem
SpYRaLs avatar
Jag har ätit Ksalol 1mg i en vecka och varit mycket nöjd. dock letar jag efter mer men fan inte lätt när man bara har en kran till det.
Citera
2012-12-23, 05:54
Medlem
cbos avatar
vad föredras generellt av er;

1mg Upjohn eller 1mg ksalol?
Citera
2012-12-23, 06:35
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
vad föredras generellt av er;

1mg Upjohn eller 1mg ksalol?

Generellt 1mg svenska för dom senaste ksalol jag har lagt mina smutsiga pundarhänder på har varit rent skräp. Tror det var från en värdelös batch eftersom så många lovordar just ksalolen
Citera
2012-12-24, 02:37
Medlem
Vilken Benso tycker ni att man blir skönast i kroppen av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in