2012-03-08, 19:02
Medlem
eagless avatar
[quote=undervattenfisk

Sen är de väl säkert så gisssar jag att äter man mkt benso utan att ha problem så skapar man däremot ett problem som inte hade behövts?[/QUOTE]

Såå ootroligt sant
Citera
2012-03-09, 06:47
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Tänker "fucka upp" mig idag, har 5 mg xanor men vill inte ta allt. Om jag ska blanda med två 3,5or bärs hur många mg måste jag ta? Nu menar jag inte att jag vill ta så mycket att jag somnar.
Citera
2012-03-09, 14:31
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Tänker "fucka upp" mig idag, har 5 mg xanor men vill inte ta allt. Om jag ska blanda med två 3,5or bärs hur många mg måste jag ta? Nu menar jag inte att jag vill ta så mycket att jag somnar.

Det kan ingen svara på förutom du själv. Vi vet inte din tolerans och den är olika för alla.
Personligen skulle jag endast bli besviken och irriterad på 5 om jag inte hade fler, för andra så räcker det för att bli ett dreglande mongo.
Du får väll helt enkelt prova dig fram själv. Eller lita på vad en helt främmande människa hasplar ur sig i förbifarten utan att känna till din tolerans eller om du ens ätit xanor förut.
Men du vill ju inte ta alla så 5 går bort. 1 är säkerligen för lite så då återstår 2,3 eller 4.

Rutinmässigt förutspår jag att innan kvällen är slut har du stoppat i dig alla 5, ringt och sluddrat "ja älsschkar dej" till alla i din närmaste familj och blivit hittad av granntanten i källaren vilt brytandes på ett elskåp. Allt detta med dina boxershorts på skallen som om de vore en mössa och givetvis eau de naturelle i övrigt, ja bortsett från chokladpuddingen du smetat in fläckvis över hela kroppen i jakt på munnen.....
Senast redigerad av xanax99 2012-03-09 kl. 14:34.
Citera
2012-03-10, 05:58
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Äh, var inget märkvärdigt igår egentligen. Slängde i mig 2mg med några bärs sen söp jag lite under eftermiddagen med ett par cider. Trött som fan somnade jag skönt vid sextiden och vaknade nu 12 timmar senare. Har lite minnesluckor nu bara. Tur man har 2mg kvar blir att ta dem idag och blanda. Men seriöst är lite besviken på ruset.

Edit: Kollade i mina fickor och ser att jag köpt cigg och en tändare, varför jag fick för mig att börja röka vet jag inte.
Citera
2012-03-10, 12:36
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Äh, var inget märkvärdigt igår egentligen. Slängde i mig 2mg med några bärs sen söp jag lite under eftermiddagen med ett par cider. Trött som fan somnade jag skönt vid sextiden och vaknade nu 12 timmar senare. Har lite minnesluckor nu bara. Tur man har 2mg kvar blir att ta dem idag och blanda. Men seriöst är lite besviken på ruset.

Edit: Kollade i mina fickor och ser att jag köpt cigg och en tändare, varför jag fick för mig att börja röka vet jag inte.
Benso har ju inget direkt rus, de är ju som bäst när man mår som sämst annars är det ju rätt kasst som rus drog.
Citera
2012-03-10, 16:26
Medlem
Xanax 1mg "anpress"

Tja kan någon vänlig ge mig info om dom här?
Citera
2012-03-10, 16:52
Medlem
Numes avatar
jävla kukbenzo ni alla är helt jävla dumma i huyvcdet
skulöle fan vilkja köra inek ejea jävla mAPÅL i era dhuvedetnbmsom gillar denjan dbenzo
Citera
2012-03-10, 17:28
Medlem
Har idag intagit 0,5mg Xanor Depot, för ganska exakt 11 timmar sedan nu.
Har, kanske inte så passande, också vissa planer ikväll, där alkohol är inblandat. Jag undrar nu hur passande detta är?
Kan jag inta alkohol ca 14-15 timmar efter ett intag av 0,5mg Xanor Depot (ingen sömn däremellan)? Är det farligt, kommer jag bli konstig/farlig osv? Kan tillägga att jag inte fått så mycket sömn den senaste natten heller, samt jag har inte intagit bensodiazepiner tidigare. Jag känner mig faktiskt just nu rätt..dåsig, seg... vet inte om det är tillfälligt.

Så, bör jag helt skita i planerna, eller bör jag anamma planerna fast skita i alkoholintag, eller kan jag köra på?
Citera
2012-03-10, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
jävla kukbenzo ni alla är helt jävla dumma i huyvcdet
skulöle fan vilkja köra inek ejea jävla mAPÅL i era dhuvedetnbmsom gillar denjan dbenzo

Håll käften.

Fråga, vad är skillnaden mellan xanax och roppar?
Citera
2012-03-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drulife
Har idag intagit 0,5mg Xanor Depot, för ganska exakt 11 timmar sedan nu.
Har, kanske inte så passande, också vissa planer ikväll, där alkohol är inblandat. Jag undrar nu hur passande detta är?
Kan jag inta alkohol ca 14-15 timmar efter ett intag av 0,5mg Xanor Depot (ingen sömn däremellan)? Är det farligt, kommer jag bli konstig/farlig osv? Kan tillägga att jag inte fått så mycket sömn den senaste natten heller, samt jag har inte intagit bensodiazepiner tidigare. Jag känner mig faktiskt just nu rätt..dåsig, seg... vet inte om det är tillfälligt.

Så, bör jag helt skita i planerna, eller bör jag anamma planerna fast skita i alkoholintag, eller kan jag köra på?

Det börjar bli DAGS att nån kunnig, nån insatt, svara på detta nu.

Kan jag dricka alkohol 14 timmar efter att ha intagit 0,5mg Xanor Depot utan att balla ur? Utan att det är farligt?
Citera
2012-03-10, 18:33
Medlem
Kallopsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulife
Det börjar bli DAGS att nån kunnig, nån insatt, svara på detta nu.

Kan jag dricka alkohol 14 timmar efter att ha intagit 0,5mg Xanor Depot utan att balla ur? Utan att det är farligt?
Lite kan du nog dricka utan problem. Men känner du att du blir väldigt mer berusad än vad du borde på en öl eller något så kanske du kan chilla lite med alkoholen och dricka alkoholfritt.
Citera
2012-03-10, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallopsmannen
Lite kan du nog dricka utan problem. Men känner du att du blir väldigt mer berusad än vad du borde på en öl eller något så kanske du kan chilla lite med alkoholen och dricka alkoholfritt.

Okej, tack.
Som jag förstått det så är 0,5mg en ganska liten dos, dessutom är det depot, och dessutom är det 14-15 timmar sen jag tog den, jag känner ju typ inget längre. Hur länge verkar den, hur länge finns det kvar i mig egentligen? Känns som jag borde vara "normal" nu.
Det känns som vilken dag som helst för mig just nu, så även om jag fått denna information kommer jag troligen dricka som om jag inte hade tagit xanor depot för 15 timmar sen... Hoppas det slutar bra. Jag är jävligt lång och väger en del så det kanske också spelar in på att jag inte känner så mycket? Ju större desto större dos krävs för samma "upplevelse" som en mindre person right?

Men jag menar, finns det nåt dokumenterat farligt med detta? Dödsfarligt, typ att kombinationen alkohol + liten mängd xanor kvar i systemet kan leda till att man dör? xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in