Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Tänker "fucka upp" mig idag, har 5 mg xanor men vill inte ta allt. Om jag ska blanda med två 3,5or bärs hur många mg måste jag ta? Nu menar jag inte att jag vill ta så mycket att jag somnar.
Det kan ingen svara på förutom du själv. Vi vet inte din tolerans och den är olika för alla.
Personligen skulle jag endast bli besviken och irriterad på 5 om jag inte hade fler, för andra så räcker det för att bli ett dreglande mongo.
Du får väll helt enkelt prova dig fram själv. Eller lita på vad en helt främmande människa hasplar ur sig i förbifarten utan att känna till din tolerans eller om du ens ätit xanor förut.
Men du vill ju inte ta alla så 5 går bort. 1 är säkerligen för lite så då återstår 2,3 eller 4.
Rutinmässigt förutspår jag att innan kvällen är slut har du stoppat i dig alla 5, ringt och sluddrat "ja älsschkar dej" till alla i din närmaste familj och blivit hittad av granntanten i källaren vilt brytandes på ett elskåp. Allt detta med dina boxershorts på skallen som om de vore en mössa och givetvis eau de naturelle i övrigt, ja bortsett från chokladpuddingen du smetat in fläckvis över hela kroppen i jakt på munnen.....