2011-04-09, 14:23
Medlem
TireFires avatar
Finns en hel uppsjö av utlandstillverkade xanor som kan se ut på många olika sätt. Finns en jävla massa som ser ut som Upjohns men med inga, eller olika märkningar osv.
Citera
2011-04-09, 14:26
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattdunkel.-
Är det sämre kvalitet på utländska?

Beror på massa saker. Tillverkare, batch, kopior finns det gott om också osv. De kan både vara bättre och sämre. Tyvärr inte många utländska som håller samma mått som de svenska oftast men de finns.

EDIT: Förresten helt fel forum. Ska ligga i bensodiazepiner där det även finns dedikerade trådar för sådant här.
Senast redigerad av TireFire 2011-04-09 kl. 14:28.
Citera
2011-04-10, 18:05
Medlem
HaloMannens avatar
Är det bara jag som börjar gilla smaken på Xanor?

Det smakar ju inte Så illa, tänkte jag idag... nästa tanke blev att detta är ju rätt gåt ändå
Tror verkligen att jag är ensam om att gilla smaken, eller de kanske finns nån likasinnad där ute?

Övrigt så tycker jag att ikto oxå smakar bra, de tyckte jag första gången en sån slank ner.

Vilka benzo smakar bäst och sämst tycker ni?
Citera
2011-04-10, 18:14
Medlem
danneohs avatar
Ikto smakar tveklöst bäst! De kan jag gå och suga på som om det vore godis
Valium och Temesta tycker jag inte är någon höjdare, speciellt Temesta (Lorazepam) smakar bara kemilabb i käften.
Citera
2011-04-10, 18:23
Bannlyst
Nope, jag gillar med den beska smaken och suger 5-10 sekunder innan jag sväljer tabletten! Det är som en kvalitet stämpel i smakform!
Citera
2011-04-10, 18:33
Medlem
HaloMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Ikto smakar tveklöst bäst! De kan jag gå och suga på som om det vore godis
Valium och Temesta tycker jag inte är någon höjdare, speciellt Temesta (Lorazepam) smakar bara kemilabb i käften.

Inte kört Temesta, får ta och suga på en sån för att bedöma smakfaktorn
Emellertid så tycker jag att Antabus har den vidrigaste smaken av alla mediciner, fyy faan, ska få de nu flera gånger veckan ...

Lite off topic, men skulle vara najs och höra vilken som har den vidrigaste medicinen ni smakar, alla kategorier?
Citera
2011-04-10, 18:40
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaloMannen
Inte kört Temesta, får ta och suga på en sån för att bedöma smakfaktorn
Emellertid så tycker jag att Antabus har den vidrigaste smaken av alla mediciner, fyy faan, ska få de nu flera gånger veckan ...

Lite off topic, men skulle vara najs och höra vilken som har den vidrigaste medicinen ni smakar, alla kategorier?

Zopiklon, mmmrrr den där jävla metallsmaken, att jag ens orkar käka det dagligen...

Annars käkar jag inte så mycket mediciner, tror jag har gjort en salt-citron lösning med ett par 1000 mg Lyrica för ett par år sedan, det var inte speciellt gott
Citera
2011-04-10, 18:42
Medlem
IceC00ls avatar
Det låter lite som Pavlovsk betingning.

I detta fallet Xanoren kommer i munnen och då vet kroppen att snart kommer en belöning och associerar ihop dem båda
Citera
2011-04-10, 18:45
Medlem
KVGs avatar
Helt klart den äckligaste benson, men som tur var så brukar jag det enbart om ja tar hallucinogener.
Citera
2011-04-10, 18:54
Medlem
dknerks avatar
Jag tycker all benso smakar gott men iktorivil smakar klart bäst! Om man räknar zopiklon som benso tycker jag den smakar rätt gott också .
Citera
2011-04-10, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Har precis samma inställning som dig i det där faktiskt.
Förutom det sista att lösa upp det i vatten.

Benso ska ner i hela tabletter oralt, dock inte om det är depot, men vad jag upplever på depotxanoren så försvinner fan inte depoten även om man gör det till fiiiint pulver, men kanske bara jag som upplever

Indeed, det går inte att ta bort depoteffekten på Xanor Depot jag hatar dessa piller pga det, köper aldrig Depot nåmer pga detta. Jag har hackat ner till mjölaktigt pulver flera gånger utan att få bort Depoteffekten.. riktiga skitpiller.
Citera
2011-04-10, 20:04
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Winchester
Sådär. Nu har jag bestämt mig för att lägga ner Xanor helt och hållet. Klarar inte av den svarta marknaden längre, skäms mest över att behöva vara olaglig för att få en medicin som hjälper mig när jag är i botten. Men nu får det vara slut.

När de sista stavarna sinat så slänger jag den tomma påsen och går vidare med mitt liv. Ångest och depression kan jag leva med, mår hellre dåligt över någonting än att vara glad för ingenting.

Skulle det skita sig så söker jag professionell hjälp, var trots allt aldrig mitt mål att bli flöddrad på dessa stavar utan bara att må bra. Än finns det ett tjugotal stavar kvar, så jag har fortfarande en del att spendera, men det är inget jag kommer vräka i mig i en session.

En fet AT är inte särskilt lockande.
Trappa ut redan nu isåfall, sluta tvärt med ett par mg/dag efter några veckor är inte så kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in