2012-02-29, 18:29
Medlem
furis avatar
Jag har ett skumt problem,

på ksalol blir jag så jääävla flöddrad, helt i klass med iktorivil. Men när jag käkar svenska Xanor blir jag bara trött och hängig? Varför är de såhär? Kan någon förklara? Och de spelar ingen roll om de är depot eller snabbverkande.. Det måste vara något mer än bara alprazolam i dom små blå, annars är de nog min hjärna som lurar mig..
Citera
2012-03-01, 11:38
Medlem
Ska köpa något som kranen kallade för stavar, och de låg på 2 mg, svenska var det. Får betala 15 kr st, blir jag blåst eller?

Tack för svar.
Citera
2012-03-01, 12:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Ska köpa något som kranen kallade för stavar, och de låg på 2 mg, svenska var det. Får betala 15 kr st, blir jag blåst eller?

Tack för svar.
Nej, det tycker jag inte.. om det nu är äkta apoteksvaror alltså, finns mycket skit stavar ute på marknaden.
Citera
2012-03-08, 00:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:

Tack för svar.
Otroligt bra pris för stavar.
Citera
2012-03-08, 00:33
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:

Tack för svar.
Tror dem brukar ligga på 40 kr styck normalt sätt så ja jävligt bra deal.
Citera
2012-03-08, 00:35
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Hur mycket måste jag ta för att flöddra ordentligt? Vill känna den där känslan som sägs vara så himla skön. Sköljde ner 1 mg nyss med en bärs, känner mig helt normal. Ångesten börjar väl försvinna men thats it.
Citera
2012-03-08, 00:43
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Hur mycket måste jag ta för att flöddra ordentligt? Vill känna den där känslan som sägs vara så himla skön. Sköljde ner 1 mg nyss med en bärs, känner mig helt normal. Ångesten börjar väl försvinna men thats it.
Dra en mg till. Förhoppningsvis somnar du bara och ställer inte till med jävelskap i dimman...
Citera
2012-03-08, 00:45
Medlem
Hej! Xanax 1mg "anpress".

Någon som testat och vet om dom är bra, Jämför gärna.

Mvh Viv
Citera
2012-03-08, 03:35
Medlem
Xamples avatar
Jag känner mig aldrig påverkad, men tydligen så är jag det. Men jag mår halvba, med lite ångest ändå. så jag tar mer, tills jag får mer eller minder eufori och älskar att städa och ställa saker i specifik ordning.
Då är jag uppe i kanske 20mg. + lite annan benso. Men den är perfekt för att fungera normalt i vardagen på små doser typ 2-4mg för mig, då jag har lite tolerans.
Citera
2012-03-08, 10:43
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Jag känner mig aldrig påverkad, men tydligen så är jag det. Men jag mår halvba, med lite ångest ändå. så jag tar mer, tills jag får mer eller minder eufori och älskar att städa och ställa saker i specifik ordning.
Då är jag uppe i kanske 20mg. + lite annan benso. Men den är perfekt för att fungera normalt i vardagen på små doser typ 2-4mg för mig, då jag har lite tolerans.
Jag känner mig påverkad, på allt mellan 1-5mg. Dätremot håller jag fullständigt med dig om att den är PERFEKT till det vardagliga livet, det är kul att gå och handla och träffa folk, städa och smsa. Hade jättetråkigt innan idag sen hittade jag tack och lov 1 xanor. Så tog den och nu mår jag prima. Ska köpa en pizza snart, trots att det är så kallt väder vill jag ut liksom
Citera
2012-03-08, 11:47
Medlem
Fick Xanor utskrivet mot panikångest, blir till att testa dem och senare ge betyg. Har sedan innan iktorivil utskrivet.
Citera
2012-03-08, 12:30
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Jag känner mig påverkad, på allt mellan 1-5mg. Dätremot håller jag fullständigt med dig om att den är PERFEKT till det vardagliga livet, det är kul att gå och handla och träffa folk, städa och smsa. Hade jättetråkigt innan idag sen hittade jag tack och lov 1 xanor. Så tog den och nu mår jag prima. Ska köpa en pizza snart, trots att det är så kallt väder vill jag ut liksom
Samma här! käkade en mg innan frukosten (20 min sedan) och skjuter upp gymmet för jag vill hinna gå på stan, annars är ju allt stängt när man tränat, lagat mat osv.
Det roliga är att jag ställde larm, flera stycken att jag skulle upp kl 8 idag, men nej inte vaknade jag då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in