2012-03-12, 02:09
Medlem
Abzints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulife
Okej, tack.
Som jag förstått det så är 0,5mg en ganska liten dos, dessutom är det depot, och dessutom är det 14-15 timmar sen jag tog den, jag känner ju typ inget längre. Hur länge verkar den, hur länge finns det kvar i mig egentligen? Känns som jag borde vara "normal" nu.
Det känns som vilken dag som helst för mig just nu, så även om jag fått denna information kommer jag troligen dricka som om jag inte hade tagit xanor depot för 15 timmar sen... Hoppas det slutar bra. Jag är jävligt lång och väger en del så det kanske också spelar in på att jag inte känner så mycket? Ju större desto större dos krävs för samma "upplevelse" som en mindre person right?

Men jag menar, finns det nåt dokumenterat farligt med detta? Dödsfarligt, typ att kombinationen alkohol + liten mängd xanor kvar i systemet kan leda till att man dör? xD

Ingen fara bara att dricka. Själv dricker jag staröl när jag äter xanor men är du ovan drick några folköl du känner när det är dags att sluta dricka
Citera
2012-03-13, 01:30
Medlem
undervattenfisks avatar
fick 2 stycken skumma alprazolam piller förut idag, trekantiga, fast rundade kanter skulle tydligen innehålla 3mg någon som stött på dom? kan inte minnas att jag ssett dom nån gång men då är inte jag så stort fan av alprazolam helöler såg ut o kunna vara pressade hemma i någons källare mer någon alpra torsk som stött på dessa tidigare?

dem var typ lite hjärtformade kanske.. glodde inte på dom så länge då jag stod lite dåligt till och bara kastade i mig och knapra dom men dom svängde på bra ihop med subben så de var då säekert 2mg men de sas att de sukelle vara 3mg alpra
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-03-13 kl. 02:22.
Citera
2012-03-14, 00:07
Medlem
x3mnrj4u2cs avatar
Känner mig fortfarande sjukt speedad efter maxdos xanor. (???) Har inte tagit nåt annat, mer än vanliga SSRI. Betyder det att man är bipolär, när det känns som man går på tjack flera dagar i rad bara sådär? Vet inte om det är rätt forum men jag orkar inte vänta på svar i de andra.
Citera
2012-03-14, 15:23
Medlem
hallo har ett gäng xanor svenska stavar och 6 kantiga, men dessa är 2 år gammla,

kommer dem kicka endå??

kan ej ta dem just nu men imorgon,,
Citera
2012-03-14, 15:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm_man
hallo har ett gäng xanor svenska stavar och 6 kantiga, men dessa är 2 år gammla,

kommer dem kicka endå??

kan ej ta dem just nu men imorgon,,
ja dom kommer fungera precis lika bra som för 2 år sen
Citera
2012-03-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
ja dom kommer fungera precis lika bra som för 2 år sen

ok dåså, blir en skön resa då med andra ord
Citera
2012-03-14, 19:28
Medlem
slängde i mig en stav o en 6 kantig, 4mg alltså, fan dem var dåliga alltså..var tvungen o testa dem,ska med ett flyg imorgon,

effekten av tog snabbt

utgångs datum 2010 03.

a dessa e från apoteket i sverige
Citera
2012-03-14, 19:34
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
slängde i mig en stav o en 6 kantig, 4mg alltså, fan dem var dåliga alltså..var tvungen o testa dem,ska med ett flyg imorgon,

effekten av tog snabbt

utgångs datum 2010 03.

Jag har ätit nitrazepam som gick ut på 80 talet som gav bra effekt, hittades i ett hus som stått med död ägare sen slutet på 80 talet, fanns även andra piller där som gav sån effekt som ska ges.
Citera
2012-03-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag har ätit nitrazepam som gick ut på 80 talet som gav bra effekt, hittades i ett hus som stått med död ägare sen slutet på 80 talet, fanns även andra piller där som gav sån effekt som ska ges.

vettifan,men dem funka inte alls bra , har ett gäng så kanske man måste ta dubbla dosen, hur som så 20st borde räcka inför resan hsr stillisar oxå så,borde ju klara 12 timmar ganska fint hehe
Citera
2012-03-14, 23:35
Medlem
Numes avatar
Citat:
vettifan,men dem funka inte alls bra , har ett gäng så kanske man måste ta dubbla dosen, hur som så 20st borde räcka inför resan hsr stillisar oxå så,borde ju klara 12 timmar ganska fint hehe
jadu, ang "utgående" meds, beroer kanske mycket på hur dem förvarats kanske har dem legat i en del soljus o 25+
själv ätit några svenska xanorer, -08 utg , som mig veterligen (som dock ätit mycket annan beno men inte Xanor så ofta) slog på¨väldigt bra. o jag har låg tolerans så väldigt lätt för mig att avgöra...

F.ö. störskön benzo Alprazolam, men sitta som en lat kuk framför tv'n o knapra nej passar det inte så bra med, om man inte skulle röka cb..
Att streka omking på på gator och torg och hälsa på alla fina människor och börja spela lite zigenarmusik och göra sig bekant där för att dra vidare till nästa coola place är väl snarare vad dem skulle kunna användas för..
Måste ju bara säga när jag testat Xanor ett antal gånger nu att den slår som fan mycket mer på huvudet, alltså gör ens (mitt) sätt att tänka segt kort sagt... Andra beno kan inte jämföras där. Inte så konstigt då att jag sett folket här i denna benzoFC överlag verkar tendera o skriva massa skit och så vidare
Citera
2012-03-15, 09:47
Medlem
Jungles avatar
Citat:

effekten av tog snabbt

utgångs datum 2010 03.

Ingen fara, har ätit benzo från 80 talet och dom funkade precis lika bra som dom gjorde då.
Citera
2012-03-16, 19:35
Medlem
Deserteagles avatar
2x U94 stavar + 25mg ken pharma diazepam .. Jises vad vobblad jag är nu då .. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in