Citat:
Ursprungligen postat av lm_man
vettifan,men dem funka inte alls bra , har ett gäng så kanske man måste ta dubbla dosen, hur som så 20st borde räcka inför resan hsr stillisar oxå så,borde ju klara 12 timmar ganska fint hehe
jadu, ang "utgående" meds, beroer kanske mycket på hur dem förvarats kanske har dem legat i en del soljus o 25+
själv ätit några svenska xanorer, -08 utg , som mig veterligen (som dock ätit mycket annan beno men inte Xanor så ofta) slog på¨väldigt bra. o jag har låg tolerans så väldigt lätt för mig att avgöra...
F.ö. störskön benzo Alprazolam, men sitta som en lat kuk framför tv'n o knapra nej passar det inte så bra med, om man inte skulle röka cb..
Att streka omking på på gator och torg och hälsa på alla fina människor och börja spela lite zigenarmusik och göra sig bekant där för att dra vidare till nästa coola place är väl snarare vad dem skulle kunna användas för..
Måste ju bara säga när jag testat Xanor ett antal gånger nu att den slår som fan mycket mer på huvudet, alltså gör ens (mitt) sätt att tänka segt kort sagt... Andra beno kan inte jämföras där. Inte så konstigt då att jag sett folket här i denna benzoFC överlag verkar tendera o skriva massa skit och så vidare