2011-09-14, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Jag får hundraburkar med sådana. Världens bästa medicin, två såna och demonerna försvinner, jag har utskrivet två om dagen. Plus allt annat...

Hur får du ditt liv att fungera när du går runt och är bensad 24/7?

Hur går det på jobbet och fritiden?
Citera
2011-09-14, 13:33
Medlem
L.A.M.Fs avatar
"Normon SPANIEN är e inte dåliga men håller inte samma klass så att säga ,du blir benzad eller tar bort ångest om det e det som man vill"

...eh...är det inte det det handlar om dude?
Citera
2011-09-14, 14:05
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Hur får du ditt liv att fungera när du går runt och är bensad 24/7?

Hur går det på jobbet och fritiden?

Jag blir inte bensad på fyra mg alprazolam, jag blir normal. Det behövs nog 10mg men det äter jag aldrig längre.
Citera
2011-09-14, 18:25
Medlem
Dom här E313 är sjukt bra, tur att man har många också, så man kan mysa riktigt länge
Citera
2011-09-14, 21:02
Medlem
eagless avatar
Citat:
Jag blir inte bensad på fyra mg alprazolam, jag blir normal. Det behövs nog 10mg men det äter jag aldrig längre.

BenzLife (#6810) beskriver en, för mig, enorm konsumtion. Jag lägger in (#6814) en kommentar att jag anses ligga "högt". Läser om svåra ATr m.m.

Har du, L.A.M.F, någonsin legat på liknande hissnande nivåer. Jag trodde det var garanterat dödligt.

Knepigt det här med Alpran. Jag läser o läser (mycket av dina inlägg) Men lyckas ändå aldrig riktigt få grepp om denna produkt.
Bara fortsätta läsa antar jag
Citera
2011-09-15, 12:56
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagles
BenzLife (#6810) beskriver en, för mig, enorm konsumtion. Jag lägger in (#6814) en kommentar att jag anses ligga "högt". Läser om svåra ATr m.m.

Har du, L.A.M.F, någonsin legat på liknande hissnande nivåer. Jag trodde det var garanterat dödligt.

Knepigt det här med Alpran. Jag läser o läser (mycket av dina inlägg) Men lyckas ändå aldrig riktigt få grepp om denna produkt.
Bara fortsätta läsa antar jag

Har väl varit uppe i sextio mg tillsammans med sprit bl.a.
Citera
2011-09-15, 13:14
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Dom här E313 är sjukt bra, tur att man har många också, så man kan mysa riktigt länge

Håller med. Jag har så jag kan mysa i 6 månader iaf, haha. På en relativt låg dos om dagen då, och det är det jag vill då jag studerar osv.
Citera
2011-09-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatelse
Håller med. Jag har så jag kan mysa i 6 månader iaf, haha. På en relativt låg dos om dagen då, och det är det jag vill då jag studerar osv.

Låg dos? Ska man köra ska man köra ordentligt
Citera
2011-09-15, 17:43
Medlem
eagless avatar
Citat:

Otroligt.
Ändå känns det skönt att höra. Missförstå mig rätt. Du måste haft en helvetes resa för att komma ner på de nivåer du ligger på nu och kan hålla det. Respekt

Det jag knepar på är allt man hör om "Va, käkar du 10mg Alpra i veckan så är du ju en junkie! Jag: "Men vadå. det funkar ju och jag sköter det jag ska". Den andra: "ATn kommer bli helvetet på jorden å Cold turkey är uteslutet. Du kommer vara ett freak i två veckor. Inte kunna jobba, träffa folk" osv osv
Alpran gör sitt jobb och hjälper men då skall man istället få en annan sorts ångest dängd i huvet.
"Är jag en junkie!?"
Tror det är dags att gå upp till 20mg i veckan istället
Citera
2011-09-15, 22:18
Medlem
MrWhatevers avatar
Citat:

Rensa din inkorg, går inte att skriva till dej
Citera
2011-09-15, 22:32
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWhatever
Rensa din inkorg, går inte att skriva till dej

Jag dicj tio mail idag sorry, komer aldrig hända igen...nu får du skicka 150 pm om du vill
Citera
2011-09-15, 22:38
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagles
Otroligt.
Ändå känns det skönt att höra. Missförstå mig rätt. Du måste haft en helvetes resa för att komma ner på de nivåer du ligger på nu och kan hålla det. Respekt

Det jag knepar på är allt man hör om "Va, käkar du 10mg Alpra i veckan så är du ju en junkie! Jag: "Men vadå. det funkar ju och jag sköter det jag ska". Den andra: "ATn kommer bli helvetet på jorden å Cold turkey är uteslutet. Du kommer vara ett freak i två veckor. Inte kunna jobba, träffa folk" osv osv
Alpran gör sitt jobb och hjälper men då skall man istället få en annan sorts ångest dängd i huvet.
"Är jag en junkie!?"
Tror det är dags att gå upp till 20mg i veckan istället

Jag är inte riktigt säker på om jag försår om det här är en fråga eller inte, men du får hemskt gärna skicka pm till mig så svarar jag utförligt. Jag har haft låååånga perioder med 10mg alprazolam innan jag ens gått ur sängen och sen ett gängng sjutvåor till frukost och sen injicerat en halva subutex på det. Och det var liksom starten på dagen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in