Vattnet Rann Nyss För Kärringen Helvrete Också Nu Gäller Det Nu Kommer Min Son <3' Ska Till Bb Nu Sovit 2 Timmar På 2 Dygn Fan Va Glad Jag är.. Sorry För Stavning O Allt. Allt Känns Så Bra!!!
Vattnet Rann Nyss För Kärringen Helvrete Också Nu Gäller Det Nu Kommer Min Son <3' Ska Till Bb Nu Sovit 2 Timmar På 2 Dygn Fan Va Glad Jag är.. Sorry För Stavning O Allt. Allt Känns Så Bra!!!
Grattis hombre! En nyfödd är vad det går ut på Lycka till!
Kul, att Du kommer att minnas denna mycket viktiga händelse.
Beställde nyss xanor från en kille.
Han hade xanor 1mg upjohn och 2mg xanor
Jag tog då för givet att xanor 2: orna var stavar eftersom det skrevs xanor och att 1mg var pfizers.
Nu fick jag hem dem och de är vita och ovala med brytskåra. Sen stå det x 2 på den sidan som är blank. Någon som vet om de är något att ha och framförallt, vem har tillverkat dem? Tycker att man ska skriva "xanax" om det inte är "xanor" eftersom det är det svenska apoteksnamnet på den.
Är det samma som net-pharmas?
Senast redigerad av Tridnod 2008-11-19 kl. 11:14.
Beställde nyss xanor från en kille.
Han hade xanor 1mg upjohn och 2mg xanor
Jag tog då för givet att xanor 2: orna var stavar eftersom det skrevs xanor och att 1mg var pfizers.
Nu fick jag hem dem och de är vita och ovala med brytskåra. Sen stå det x 2 på den sidan som är blank. Någon som vet om de är något att ha och framförallt, vem har tillverkat dem? Tycker att man ska skriva "xanax" om det inte är "xanor" eftersom det är det svenska apoteksnamnet på den.
Är det samma som net-pharmas?
Ja det är samma som net-pharmas, kan vara olika batchar dom där kan innehålla allt ifrån 1,5mg-2,0mg alprazolam.
Riktigt irriterande....hade jag hellre köpt upjohn 1mg, då vet man vad man får...
Någon som fått samma pressade piller från olika källor med olika kvalité?
Jag har förståt att net-pharmas ska vara bra.
Alprazolam - eller någon annan rutinerad människa inom denna tråd.
Har ni lust att kolla igenom min senaste fråga.
Anledningen till min nyfikenhet är den jobbiga jäkla ångest man har skaffat sig på äldre dagar. ( kan ju inte ens kröka längre )
Skulle frågan vara jobbig eller upplagd för diskussion som på de sista sidorna så strunta i att svara. Avskyr skitkastande ( fastän det är befogat är det ändå jobbigt när tråden har varit såpass seriös ). Det kan ungtupparna stå för på någon annan chatsida.