2016-04-12, 11:12
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdt
Alprazolam lätt den bästa benzo mot ångest och panikattacker. Precis kört ksol min fav av alla Xanor. Har även nångra svenska Xanor depot def inte lika bra men dom funkar.

Håller med dig till 110% Alprazolam är en underbar substans! Skulle dock vilja få tag i dom där rosa e313 1mg xanor. Var redigt tryck i dessa när jag käka dom förut. Brukar få tag i dessa ibland men inte lika lätt som förut.
Citera
2016-04-12, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tror jag inte på. Köper alltid Ksalol i blister och känner inge som helst oro för att något sånt

Håller med hämtade 70st ksalol igår, har kört 14st ocj ja mår hur bra som helst. Min polare som hämtade 20st igår har inte klagat tvärtom. Så attdom skulle innehålla nått sånt är bara skitsnack Garanterat
Citera
2016-04-12, 11:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
Hur lång tid tar de innan atn kickar igång efter ganska hög dos varje dag i ett par månader och hur länge håller den på? Har legat på över 20mg/dag men nu e ja nere i 10mg dag ca? Tacksam för svar. Kan tillägga att jag går på 18mg Sub dag vilket jag tänkt fortsätta med då jag e med i programmet om dom inte sänker mig vill säga vid positivt up vilket dom inte gjort hittills och skulle man kunna bli ren i pisset på 2 dagars uppehåll?

Borde inte ta mer än en ett par dagar skulle jag tro innan din AT börjar. Individuellt det där. Sedan så går du ju på sub vilket komma lindra AT'n mycket också. Så jag tror du kommer klara detta galant. Hört att man kommer må dåligt lika länge som man har brukat substansen. Har svårt att tro att du kommer bli ren efter bara 2 dagar. Men halveringstiden är 6-12 timmar på alprazolam så du kan ju försöka räkna ut tills du blir ren.

All lycka broder!
Citera
2016-04-12, 15:20
Medlem
sandra92s avatar
Fått tag i 2 kartor 3mg depo xanor men har aldrig tagit xanor i depo utan äter alltid stavar eller dom blå/rosa pillerna. Så hur tar jag dessa? Skulle ju vara underbart om dom satt i sålänge som de står på FASS, så är de bara att svälja och räcker de med 1? Min ena polare sa "ta 3st annars får du ingen effekt plus du kommer må kanon i upp till 3 dagar" .. Känns som jag skulle decka om jag drog i mig 9mg x. Så ni med erfarenhet, vad tkr ni?

Kan tillägga att jag är med i programmet o går på 24mg sub dagligen. Vill ha en bra dos som känns men inte som får mig att trilla av pinnen. Skaffat mig en snubbe o mår bra, vilket jag inte gjort på ÅR !! Sorry att där blev lite of, ville bara tillägga o många har undrat hur jag mår eller ens lever.
Senast redigerad av sandra92 2016-04-12 kl. 15:23.
Citera
2016-04-13, 11:31
Medlem
julesvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Fått tag i 2 kartor 3mg depo xanor men har aldrig tagit xanor i depo utan äter alltid stavar eller dom blå/rosa pillerna. Så hur tar jag dessa? Skulle ju vara underbart om dom satt i sålänge som de står på FASS, så är de bara att svälja och räcker de med 1? Min ena polare sa "ta 3st annars får du ingen effekt plus du kommer må kanon i upp till 3 dagar" .. Känns som jag skulle decka om jag drog i mig 9mg x. Så ni med erfarenhet, vad tkr ni?

Kan tillägga att jag är med i programmet o går på 24mg sub dagligen. Vill ha en bra dos som känns men inte som får mig att trilla av pinnen. Skaffat mig en snubbe o mår bra, vilket jag inte gjort på ÅR !! Sorry att där blev lite of, ville bara tillägga o många har undrat hur jag mår eller ens lever.

Fan, ska du inte bara skita i Xanoren om du redan går på 24mg sub per dag? Dessutom är depot bara skit (enligt mig)... Svårt att få en "kick" om det nu är det man är ute efter, vill du vara ångestfri ett par dagar går det väl an men som sagt, du kommer inte känna något rus.
Citera
2016-04-15, 14:13
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julesverne
Fan, ska du inte bara skita i Xanoren om du redan går på 24mg sub per dag? Dessutom är depot bara skit (enligt mig)... Svårt att få en "kick" om det nu är det man är ute efter, vill du vara ångestfri ett par dagar går det väl an men som sagt, du kommer inte känna något rus.

De är inte så lätt när man nu gått o blivit beroende av olika benso ist. De är ingen kick jag är ute efter utan vill bara må bra. Testade att ta 6mg när jag vaknade under natten här o veckan, o mådde bra som fan när jag vaknade o sen hela dagen vilket va skönt! Med stavarna eller dom små pillerna måste man fylla på hela j-val tiden.
Citera
2016-04-15, 21:46
Medlem
victoryzs avatar
Jag har tagit xanor (2mg tror jag) tidigare och sedan druckit någon öl eller två, vilket lett till att jag blivit mysig, trött, fått minnesluckor och antagligen bara somnat i soffan. Ganska trevligt, faktiskt.

Nu undrar jag hur effekten blir om man gör tvärtom, det vill säga tar xanor när man druckit ett par öl. Kommer effekten slå till hårt på en gång när bensot kickar in, eller är det likt när man dricker efter xanor att man blir lite mysigare och mysigare med tiden?

Har läst många skräckhistorier om folk som spårar ur och tappar omdömet med denna kombo. Det vill jag inte.
Citera
2016-04-17, 12:13
Medlem
mabynexttimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Jag har tagit xanor (2mg tror jag) tidigare och sedan druckit någon öl eller två, vilket lett till att jag blivit mysig, trött, fått minnesluckor och antagligen bara somnat i soffan. Ganska trevligt, faktiskt.

Nu undrar jag hur effekten blir om man gör tvärtom, det vill säga tar xanor när man druckit ett par öl. Kommer effekten slå till hårt på en gång när bensot kickar in, eller är det likt när man dricker efter xanor att man blir lite mysigare och mysigare med tiden?

Har läst många skräckhistorier om folk som spårar ur och tappar omdömet med denna kombo. Det vill jag inte.

Dricker du först så är de väl lätt att du dricker för mycket. Sen tar du bens sen spårar det. De beror på vad du är för person. Vet många som spårar alltid men lär sig aldrig för dom mins inget dom vaknar bara upp i en cell och får reda på att dom försökt råna nån med en kulspetspenna. Så TA INTE BENS OM DU DRUCKIT! Iaf inte om du inte är riktigt erfaren i bens och knark världen.
Citera
2016-04-18, 00:15
Medlem
ibutus avatar
Funkar det med 1mg xanor för att göra mig tillräckligt känslokall så jag kan göra slut med min sambo? Jag tycker för synd om henne för att göra slut ... Xanor kanske kan dra min tumme ur röven.
Citera
2016-04-18, 18:46
Bannlyst
Har senaste månaden (ganska exakt 60 dagar) vräkt i mig ganska stora doser xanor 1mg (ej depot) nästan dagligen på en gång och inte utspritt under dagen. Det har sätt ut såhär senaste dagarna: (skrivit ett litet schema direkt efter intag)

31/3 55 st
2/4 100st 15.00
9/4 100st 15.00
10/4 35st 20.00
11/4 10st 19.00
13/4 50st 09.00
14/4 20st + 20st en timma efteråt, alltså 40 st (oklar tidpunkt)
15/4 20st 19.30
16/4 (igår) 50st 16.00 + 50st till en timma (17.00) efteråt då jag tog 50st till, alltså 100 uppdelat på två tillfällen.
18/4 25st 17.00

Övriga dagarna under månaden innan dess har sett ut på ungefär på samma sätt. Förutom vid ett fåtal gånger (två) då jag intagit 150 st på en gång, 150st en dag, nästa dag 150st till.

Detta är ksalol från galenika i blister så äkta grejor.
Men till min fråga nummer ett: nu i skrivandes stund är det två dygn sedan nästan (give or take nån halvtimma/timma/ sedan senaste intaget 16/4 100mg (i förgår, alltså, 16.00 16/4) 100st som intogs. Börjar märka av att dom börjar gå ur kroppen, i form av diarier, lite lätt snuva, motivationslöshet samt det dåliga mående börjar komma tillbaka i form av hög ångestnivå som inte jag hade utan xanor i kroppen såklart, handsvett som tusan, fryser lite lätt i kroppen också samt en del skakningar i fingrar och nacken. Kommer detta eskalera och jag ligger jättedålig imorgon/ikväll? ?Lite smådålig är inga bekymmer så länge det inte går så långt att jag inte kan ta mig ur sängen utan ligger och krälar på toalettgolvet och spyr galla? Kan inte tänka mig det i och med att det bara pågått en månad, eller har jag fel?. Men sen slog det mig att doserna och andra sidan har varit skyhöga och min teori kanske inte stämmer just därför?

Sen min andra fråga är hur pass länge bör jag avstå helt innan toleransökningen minskat någorlunda som jag märkt ökat snabbt?

Min tredje fråga är hur länge detta kan spåras via urin/salivprov/blodprov som samtliga skickas iväg till laboratorium för analys efter denna månads intag. Men min första fråga är mest relevant. Kan någon mellan tummen och pekfingret ge en fingervisning tidsmässigt även på dom två sistanämna funderingarna är det verkligen en bonus och jag ger den en guldstjärna .

Min fjärde fråga är Jag har läst på att gå ct och på så vis inte fördröja någonting (vilket är min tanke) kan detta riskera krampanfall. Tänker att det pågått endast en månad men varierande intag av minst sagt höga doser. Har tillgång till ergenyl från en kompis med epilepsidiagnos jag har tillgång till. Bör en sådan tablett intas på morgonen eller handlar det om för kort tid för att denna risk ska uppstå? ( med risk att vara tjatig men vill förtydliga intag nästan dagligen under en månad men med skyhöga milligram. Eller kan jag skippa ergenyl det med tanke på den relativt korta tiden missbruket pågått?

Tackar ödmjukast på förhand för klarhet kring mina funderingar.
Citera
2016-04-18, 19:26
Avslutad
Någon som kan uttala sig om de alprazolam-blotters som finns tillgängliga just nu?
Är de överlag jämna samt faktiskt den styrka de påstås? När alprazolam ligger på blotters är det då så som med syra att man bör vara väldigt försiktig med att ta i dem/"kladda" på dem?
Då jag inte är tillåten i tråden om darknetshoppar än så kan jag ju inte fråga om olika vendors men.... vilken styrka har de ni erhållit hävdats vara och verkade det legit?
Citera
2016-04-18, 23:31
Medlem
julesvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
De är inte så lätt när man nu gått o blivit beroende av olika benso ist. De är ingen kick jag är ute efter utan vill bara må bra. Testade att ta 6mg när jag vaknade under natten här o veckan, o mådde bra som fan när jag vaknade o sen hela dagen vilket va skönt! Med stavarna eller dom små pillerna måste man fylla på hela j-val tiden.

Jag vet att det inte är lätt, hoppas du inte tog det som ett påhopp! Inget illa menat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in