2010-07-26, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Jag var med om en konstig upplevelse i förrgår, köpte ett par stavar för att slänga i mig eftersom jag hade tagit lite subutex på morgonen och skulle röka lite horse vid 6 tiden på kvällen. Slängde i mig 3 stavar på en gång, delade dom lite smått bara och svalde med lite vatten. Kände ingenting i cirka 30 min, sen helt plötsligt började jag bete mig helt skumt tydligen (uppgifter från min sambo). Började yra om min mamma och sa massa skumma saker, har inget som helst minne av resten av kvällen. Är van med benso, åt till och med några Stesolid 5mg på förmiddagen samma dag och dagen innan åt jag 5 stycken Stesolid 5mg under tiden jag flyttade. Det förvånar mig att 3 stycken Xanor 2mg stavar får mig att bli så skum och ger min världens minneslucka.
Så om någon har en bra förklarning till varför det blev som det blev så är jag tacksam.
alkohol eller något annat med i bilden, feberyra?
Citera
2010-07-26, 23:57
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
alkohol eller något annat med i bilden, feberyra?

Ingen alkohol, bara några Stesolid 5mg tidigare på dagen.
Men jag var tydligen riktigt "yr" där på kvällen/natten alltså. Aldrig hänt att jag blivit så på så få stavar innan. Minns i stort sett ingenting heller, tjejen sa att jag skakade som ett asplöv i sängen.
Kan vara så att subutexen jag tog där på morgonen (circka 1mg lätt räknat), tillsammans med varorna jag rökte gjorde att jag blev extra snurrig. Skum upplevelse hur som helst.
Ska testa att äta ett par stavar imorgon för att se om det blir likadant.
Citera
2010-07-27, 00:20
Medlem
En liten fundering,vad får man ge för 2mg stavar från apoteket ute på "gatan"?
Citera
2010-07-27, 00:24
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkannr3
En liten fundering,vad får man ge för 2mg stavar från apoteket ute på "gatan"?

20 - 25kr / styck. För svenska 2mg stavar alltså.
Priset kan variera lite beroende på vart du köper och av vem.
Men 20 - 25kr är väl standard priset vart du än är kan man väl säga.
En 100 burk svenska 2mg stavar brukar ligga på 1800kr, vilket också är ett "standard-pris"
Citera
2010-07-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
20 - 25kr / styck. För svenska 2mg stavar alltså.
Priset kan variera lite beroende på vart du köper och av vem.
Men 20 - 25kr är väl standard priset vart du än är kan man väl säga.
En 100 burk svenska 2mg stavar brukar ligga på 1800kr, vilket också är ett "standard-pris"

Tack för det snabba svaret.
Mvh
Citera
2010-07-27, 01:30
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkannr3
Tack för det snabba svaret.
Mvh

No problem. Bara fråga på om det skulle vara något.
Citera
2010-07-29, 21:38
Medlem
Är 500:- för 50st 1mg xanor dyrt??
Bra/funkar/kasst?
Citera
2010-07-29, 22:12
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Bra/funkar/kasst?

Väldigt bra pris, absolut om det är parke-davis lila "footballs" eller några andra märkes-tabbs.
Citera
2010-07-30, 11:57
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Bra/funkar/kasst?

Bra, det var inte längesedan det var normalpris
Citera
2010-07-30, 14:01
Medlem
Malrs avatar
Jag vill varna för stavar präglade med texten GG249 som cirkulerar kring. De ska enligt utsago innehålla 2mg alprazolam men jag kan meddela att de inte innehåller ett jävla smack. Efter att ha blivit besviken för någon vecka sen gällande dessa prövade jag idag att sätta i mig åtta stavar utan tolerans, och trots den mängden känner jag inte ett skit!

Det finns riktiga stavar med texten GG249 som det är drag i, dessa skiljer sig dock en del i utseende:
http://www.pharmer.org/files/images/fakeorrealYOUdecide.JPG

Förfalskade stavarna till höger och riktiga till vänster.
Senast redigerad av Malr 2010-07-30 kl. 14:03.
Citera
2010-07-30, 14:26
Medlem
runds avatar
Bra tryck i Kern 2erna , smakar det så kostar det . Dessa är det ingen tvekan om att de innehåller 2mg .
Citera
2010-07-30, 14:56
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Jag vill varna för stavar präglade med texten GG249 som cirkulerar kring. De ska enligt utsago innehålla 2mg alprazolam men jag kan meddela att de inte innehåller ett jävla smack. Efter att ha blivit besviken för någon vecka sen gällande dessa prövade jag idag att sätta i mig åtta stavar utan tolerans, och trots den mängden känner jag inte ett skit!

Det finns riktiga stavar med texten GG249 som det är drag i, dessa skiljer sig dock en del i utseende:
http://www.pharmer.org/files/images/fakeorrealYOUdecide.JPG

Förfalskade stavarna till höger och riktiga till vänster.
Vad är skillnaden mer än att den ena är lite större än den andra? Lite dålig bild..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in